SEM PRO MEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000757127
NIP
8733268926
REGON
381801041

Podsumowanie

aktywa
122 tys.
przychód
884 tys.
zysk
4 tys.
wartość firmy
659 tys.
Podstawowe info
Województwo
MAŁOPOLSKIE
Miejscowość
TARNÓW
Adres
UL. BŁONIE, 2
Kod pocztowy
33-100
Rejestracja
2018-11-14
Rozpoczęcie działalności
2018-11-14
Kapitał zakładowy
50000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W ZAKRESIE PRAW I OBOWIĄZKÓW MAJĄTKOWYCH I NIEMAJĄTKOWYCH W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST: - W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO - PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE - W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO - DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE LUB CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Sem pro media osiągnęła 884 409 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 883 385 zł. Pozostałe przychody to 1024 zł.
Całkowite koszty wyniosły 879 417 zł.
Zysk netto wyniósł 3969 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 221 102 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 884 409 zł w 2022 roku.
• 726 925 zł w 2021 roku.
• 653 654 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 992 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 3969 zł w 2022 roku.
• 10 633 zł w 2021 roku.
• 7105 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Sem pro media wynosi 659 465 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 39 686 zł a 2 211 023 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 164 866 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 659 465 zł w 2022 roku.
• 578 155 zł w 2021 roku.
• 507 225 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Sem pro media wyniosła 122 307 zł.
a
ktywa obrotowe to 122 307 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 122 307 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 71 979 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 50 328 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 30 577 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 122 307 zł w 2022 roku.
• 128 214 zł w 2021 roku.
• 116 806 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 3%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 6%.
Marża operacyjna wyniosła 0%.
Marża netto wyniosła 0%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.1 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Sem pro media wyniosły 50 328 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 122 307 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 41%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 12 582 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 50 328 zł w 2022 roku
• 60 203 zł w 2021 roku
• 59 428 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 41% w 2022 roku
• 47% w 2021 roku
• 51% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Sem pro media wykazała przychody na poziomie 884 409 zł.
Organizacja zarobiła 4318 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 349 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 3969 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 8% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 87 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 349 zł w 2022 roku
• 489 zł w 2021 roku
• 362 zł w 2020 roku

Organizacja Sem pro media wykazała zysk netto większy niż 50% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 66% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 46% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 50% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 36% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 34% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 48% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 39% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 52% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.003%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 50% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 66% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 46% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 50% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 36% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 34% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 48% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 39% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 52% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.003%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Dojka Łukasz posiada 500 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Nowakowski Łukasz posiada 500 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Największymi udziałowcami w organizacji są:
• Dojka Łukasz (50% udziałów)
• Nowakowski Łukasz (50% udziałów)
Najwięksi udziałowcy w okresie od 14.11.2018 do 18.03.2021:
• Dojka Łukasz (35% udziałów)
• Nowakowski Łukasz (35% udziałów)