SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W ZAKRESIE PRAW I OBOWIĄZKÓW MAJĄTKOWYCH I NIEMAJĄTKOWYCH SPÓŁKI ORAZ PODPISYWANIA UMÓW W IMIENIU SPÓŁKI, GDY WARTOŚĆ ZOBOWIĄZANIA NIE PRZEKRACZA 15.000 ZŁ(PIĘTNASTU TYSIĘCY ZŁOTYCH) UPOWAŻNIONY JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU. W KAŻDYM PRZYPADKU, KIEDY WARTOŚĆ ZOBOWIĄZANIA JEST WIĘKSZA NIŻ 15.000 ZŁ ( PIĘTNAŚCIE TYSIĘCY ZŁOTYCH), DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W ZAKRESIE PRAW I OBOWIĄZKÓW MAJĄTKOWYCH SPÓŁKI ORAZ PODPISYWANIA UMÓW W IMIENIU SPÓŁKI WYMAGANE JEST DZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU.
Specjalizacja w obsłudze medialnej samorządów i osób publicznych
Zarządzanie relacjami z dziennikarzami i szkolenia
Wsparcie w PR kryzysowym oraz kampaniach marketingowych
Indywidualne podejście do każdego projektu
Zespół z doświadczeniem w mediach tradycyjnych i kreatywnych
PRacownia to agencja kreatywna, która powstała z pasji do mediów i komunikacji. Różnorodność usług, które oferuje, obejmuje kompleksową obsługę medialną samorządów, osób publicznych oraz firm. W skład jej oferty wchodzi między innymi prowadzenie strategii w zakresie public relations, szkolenia, zarządzanie relacjami z mediami oraz udział w tworzeniu kampanii marketingowych. PRacownia podejmuje się także wyzwań związanych z PR kryzysowym, oferując wsparcie w trudnych sytuacjach. Agencja wyróżnia się unikalnym podejściem do każdego klienta, analizując jego potrzeby i wymagania, co pozwala dostosować działania do specyficznych warunków. Zespół PRacowni składa się z ekspertów o bogatym doświadczeniu w mediach tradycyjnych, takich jak TVN, Radio Kraków oraz Gazeta Wyborcza, co zapewnia klientom dostęp do wiedzy i umiejętności, które są niezbędne w dynamicznie zmieniającym się świecie informacji. Agencja korzysta z nowoczesnych narzędzi, takich jak multimedia i platformy społecznościowe, co pozwala na skuteczne dotarcie do różnorodnych odbiorców. Pasja oraz zaangażowanie w realizowane projekty sprawiają, że PRacownia potrafi zaskakiwać swoim podejściem do zadań i kreatywnością.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Pracownia - agencja kreatywna osiągnęła 400 338 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 400 278 zł. Pozostałe przychody to 61 zł.
Całkowite koszty wyniosły 414 106 zł.
Strata netto wyniosła 13 829 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 25 945 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 400 338 zł w 2023 roku.
• 535 686 zł w 2022 roku.
• 488 875 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -5033 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -13 829 zł w 2023 roku.
• 31 974 zł w 2022 roku.
• -20 854 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Pracownia - agencja kreatywna wynosi -0 tys. zł.
EBITDA Pracownia - agencja kreatywna wynosi -0 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Pracownia - agencja kreatywna wynosi 350 078 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 1 000 846 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 15 701 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 350 078 zł w 2023 roku.
• 586 076 zł w 2022 roku.
• 403 000 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Pracownia - agencja kreatywna wynosi 0,03%. To oznacza, że firma ma szansę 0,03% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,002% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,03% w 2023 roku.
• 0,02% w 2022 roku.
• 0,03% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 77 502
zł.
Koszty operacyjne Pracownia - agencja kreatywna wyniosły 414 134
zł.
Wynagrodzenia stanowią 19%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
8197 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 77 502 zł w 2023 roku
• 88 638 zł w 2022 roku
• 149 466 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
19% w 2023 roku
•
18% w 2022 roku
•
29% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Pracownia - agencja kreatywna wyniosła 129 265 zł.
a
ktywa obrotowe to 129 265 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 129 265 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 110 914 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 18 351 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 14 100 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 129 265 zł w 2023 roku.
• 141 183 zł w 2022 roku.
• 125 431 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -11%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -12%.
Marża operacyjna wyniosła -0%.
Marża netto wyniosła -3%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -9.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.7 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Pracownia - agencja kreatywna wyniosły 18 351 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 129 265 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 14%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1676 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 18 351 zł w 2023 roku
• 6440 zł w 2022 roku
• 22 653 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 0.8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 14% w 2023 roku
• 5% w 2022 roku
• 18% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Pracownia - agencja kreatywna wykazała przychody na poziomie 400 338 zł.
Organizacja zarobiła -13 829 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -13 829 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -482 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 1425 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku