Panda Marketing to dynamiczna agencja marketingowa, która z pasją wspiera rozwój różnych przedsiębiorstw. Specjalizuje się w kompleksowej obsłudze brandingowej, co obejmuje nie tylko tworzenie strategii marketingowej, ale także projektowanie identyfikacji wizualnej, materiałów drukowanych oraz UX/UI. Panda Marketing wyróżnia się na tle konkurencji zaangażowaniem w każdy etap współpracy z klientem, co pozwala na osiągnięcie znaczących rezultatów. Każdy projekt traktuje indywidualnie, dostosowując rozwiązania do specyficznych potrzeb marki. W swoim portfolio agencja posiada wiele udanych projektów, w których były odpowiedzialne za rebranding uznanych firm oraz kreację nowych marek z różnych sektorów, takich jak meblowy, finansowy czy technologiczny. Panda Marketing stawia na wartości takie jak kreatywność, transparentność oraz ambicja, co sprawia, że wokół ich pracy skupia się nie tylko zespół ekspertów, ale także zadowoleni klienci.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Panda Marketing osiągnęła 1 206 228 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 206 161 zł. Pozostałe przychody to 67 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 115 215 zł.
Zysk netto wyniósł 90 946 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 145 713 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 206 228 zł w 2024 roku.
• 1 256 297 zł w 2023 roku.
• 1 152 217 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 12 775 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 90 946 zł w 2024 roku.
• 73 388 zł w 2023 roku.
• -7853 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Panda Marketing wynosi 113 tys. zł.
EBITDA Panda Marketing wynosi 113 tys. zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
15 941 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 113 379 zł w
2024 roku.
• 81 432 zł w
2023 roku.
• 3145 zł w
2022 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
15 941 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 113 379 zł w
2024 roku.
• 81 432 zł w
2023 roku.
• 3642 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Panda Marketing wynosi 1 197 045 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
29 111 zł a 3 015 569 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 151 702 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 197 045 zł w 2024 roku.
• 1 131 085 zł w 2023 roku.
• 768 145 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Panda Marketing wynosi 0,04%. To oznacza, że firma ma szansę 0,04% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,003% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,04% w 2024 roku.
• 0,06% w 2023 roku.
• 0,12% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Panda Marketing charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 813 843
zł.
Koszty operacyjne Panda Marketing wyniosły 1 092 782
zł.
Wynagrodzenia stanowią 74%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
107 556 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 813 843 zł w 2024 roku
• 791 934 zł w 2023 roku
• 709 545 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
5.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
74% w 2024 roku
•
67% w 2023 roku
•
62% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Panda Marketing wyniosła 231 172 zł.
a
ktywa trwałe to 3603 zł.
a
ktywa obrotowe to 227 569 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 231 172 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 38 814 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 192 358 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 28 453 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 231 172 zł w 2024 roku.
• 124 487 zł w 2023 roku.
• 89 984 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 39%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 234%.
Marża operacyjna wyniosła 9%.
Marża netto wyniosła 8%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 30.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Panda Marketing wyniosły 192 358 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 231 172 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 83%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 23 839 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 192 358 zł w 2024 roku
• 176 618 zł w 2023 roku
• 215 503 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 0.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 83% w 2024 roku
• 142% w 2023 roku
• 239% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Panda Marketing wykazała przychody na poziomie 1 206 228 zł.
Organizacja zarobiła 104 264 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 13 318 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 90 946 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 13% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 1864 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 13 318 zł w 2024 roku
• 6742 zł w 2023 roku
• 7681 zł w 2022 roku