Organizacja Agencja marketingowa m16.pl osiągnęła 1 084 358 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 084 205 zł. Pozostałe przychody to 152 zł.
Całkowite koszty wyniosły 872 615 zł.
Zysk netto wyniósł 211 591 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 483 703 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 084 358 zł w 2022 roku.
• 612 125 zł w 2021 roku.
• 116 952 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 99 319 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 211 591 zł w 2022 roku.
• 67 976 zł w 2021 roku.
• 12 953 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Agencja marketingowa m16.pl wynosi 1 826 159 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
256 890 zł a 2 962 272 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 824 582 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 826 159 zł w 2022 roku.
• 778 186 zł w 2021 roku.
• 176 994 zł w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Agencja marketingowa m16.pl wyniosła 434 480 zł.
a
ktywa obrotowe to 434 480 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 434 480 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 342 520 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 91 960 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 178 817 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 434 480 zł w 2022 roku.
• 177 719 zł w 2021 roku.
• 76 846 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 49%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 62%.
Marża operacyjna wyniosła 21%.
Marża netto wyniosła 20%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 15.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 20.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.2 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Agencja marketingowa m16.pl wyniosły 91 960 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 434 480 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 21%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 39 033 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 91 960 zł w 2022 roku
• 46 790 zł w 2021 roku
• 13 894 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 21% w 2022 roku
• 26% w 2021 roku
• 18% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Agencja marketingowa m16.pl wykazała przychody na poziomie 1 084 358 zł.
Organizacja zarobiła 231 927 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 20 336 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 211 591 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 9462 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 20 336 zł w 2022 roku
• 7371 zł w 2021 roku
• 1412 zł w 2020 roku