AGENCJA MARKETINGOWA M16.PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000866647
NIP
6521747555
REGON
387006675

Podsumowanie

aktywa
434 tys.
przychód
1,1 mln
zysk
212 tys.
wartość firmy
1,8 mln
Podstawowe info
Województwo
ŚLĄSKIE
Miejscowość
CZECHOWICE-DZIEDZICE
Adres
UL. MARSZ. JÓZEFA PIŁSUDSKIEGO, 8
Kod pocztowy
43-502
Rejestracja
2020-11-12
Rozpoczęcie działalności
2020-08-26
Kapitał zakładowy
50000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
www.m16.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY KATOWICE-WSCHÓD W KATOWICACH, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Agencja marketingowa m16.pl osiągnęła 1 084 358 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 084 205 zł. Pozostałe przychody to 152 zł.
Całkowite koszty wyniosły 872 615 zł.
Zysk netto wyniósł 211 591 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 483 703 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 084 358 zł w 2022 roku.
• 612 125 zł w 2021 roku.
• 116 952 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 99 319 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 211 591 zł w 2022 roku.
• 67 976 zł w 2021 roku.
• 12 953 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Agencja marketingowa m16.pl wynosi 1 826 159 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 256 890 zł a 2 962 272 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 824 582 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 826 159 zł w 2022 roku.
• 778 186 zł w 2021 roku.
• 176 994 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Agencja marketingowa m16.pl wyniosła 434 480 zł.
a
ktywa obrotowe to 434 480 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 434 480 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 342 520 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 91 960 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 178 817 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 434 480 zł w 2022 roku.
• 177 719 zł w 2021 roku.
• 76 846 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 49%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 62%.
Marża operacyjna wyniosła 21%.
Marża netto wyniosła 20%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 15.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 20.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.2 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Agencja marketingowa m16.pl wyniosły 91 960 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 434 480 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 21%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 39 033 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 91 960 zł w 2022 roku
• 46 790 zł w 2021 roku
• 13 894 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 21% w 2022 roku
• 26% w 2021 roku
• 18% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Agencja marketingowa m16.pl wykazała przychody na poziomie 1 084 358 zł.
Organizacja zarobiła 231 927 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 20 336 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 211 591 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 9462 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 20 336 zł w 2022 roku
• 7371 zł w 2021 roku
• 1412 zł w 2020 roku

Organizacja Agencja marketingowa m16.pl wykazała zysk netto większy niż 83% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 70% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 67% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 34% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 78% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 79% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 86% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 72% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 82% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.004%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 83% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 70% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 67% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 34% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 78% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 79% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 86% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 72% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 82% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.004%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Kasperek Mateusz posiada 400 udziałów, które stanowią 80% firmy.
Biegun Dariusz posiada 100 udziałów, które stanowią 20% firmy.
Największym udziałowcem od 12.05.2023 jest Kasperek Mateusz kontrolujący 80% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 12.11.2020 do 12.05.2023 był Kasperek Mateusz kontrolując 90% udziałów.