BRAND SO ON SPÓŁKA AKCYJNA KRS
0000564042
NIP
6762486524
REGON
361004389

Podsumowanie

aktywa
71 tys.
przychód
1,6 mln
zysk
-215 tys.
wartość firmy
1 mln
Podstawowe info
Województwo
MAŁOPOLSKIE
Miejscowość
KRAKÓW
Adres
UL. SAMUELA BOGUMIŁA LINDEGO, 1C
Kod pocztowy
30-148
Rejestracja
2015-06-26
Rozpoczęcie działalności
2015-04-01
Kapitał zakładowy
112000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
htttps://bravebrain.pl
Forma prawna
SPÓŁKA AKCYJNA
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI ORAZ REPREZENTOWANIA SPÓŁKI UPOWAŻNIENI SĄ: W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO - CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE, ZAŚ W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ŁĄCZNIE LUB CZŁONEK ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Organ nadzoru
RADA NADZORCZA

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Brand so on osiągnęła 1 567 204 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 567 204 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 782 149 zł.
Strata netto wyniosła 214 944 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -138 145 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 567 204 zł w 2022 roku.
• 1 781 348 zł w 2021 roku.
• 1 287 924 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 11 388 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -214 944 zł w 2022 roku.
• 20 911 zł w 2021 roku.
• -305 413 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Brand so on wynosi 1 044 803 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 3 918 010 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -93 197 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 044 803 zł w 2022 roku.
• 1 271 210 zł w 2021 roku.
• 858 616 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Brand so on wyniosła 70 938 zł.
a
ktywa trwałe to 4039 zł.
a
ktywa obrotowe to 66 899 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 70 938 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -316 975 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 387 913 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -62 866 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 70 938 zł w 2022 roku.
• 191 828 zł w 2021 roku.
• 288 506 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -303%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 68%.
Marża operacyjna wyniosła -13%.
Marża netto wyniosła -14%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -46.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 754.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.3 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Brand so on wyniosły 387 913 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 70 938 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 547%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1996 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 387 913 zł w 2022 roku
• 293 859 zł w 2021 roku
• 411 447 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 89.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 547% w 2022 roku
• 153% w 2021 roku
• 143% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Brand so on wykazała przychody na poziomie 1 567 204 zł.
Organizacja zarobiła -214 944 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -214 944 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Brand so on wykazała zysk netto większy niż 3% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 75% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 37% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 96% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 15% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 15% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 2% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 74% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.006%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 3% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 75% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 37% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 96% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 15% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 15% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 2% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 74% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.006%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki