SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI ORAZ REPREZENTOWANIA SPÓŁKI UPOWAŻNIENI SĄ: W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO - CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE, ZAŚ W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ŁĄCZNIE LUB CZŁONEK ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
BRAND SO ON to agencja brandingowa z siedzibą w Krakowie, która specjalizuje się w tworzeniu unikalnych identyfikacji wizualnych dla firm. Dążąc do wspierania rozwijania wartości marek, agencja wykorzystuje spójną filozofię brandingu, podkreślając, że skuteczne działania marketingowe muszą być oparte na jednej, konsekwentnej idei. Dzięki temu, produkty i usługi klientów zamieniają się w pożądane towary, a ich logo zyskuje status trendu. Firma obsługuje szeroką gamę klientów, co potwierdzają zrealizowane projekty oraz referencje markowych firm, które zostały przez nią obsłużone. Praca nad marką traktowana jest jako ciągły proces, a zespół BRAND SO ON angażuje się w budowanie i rozwijanie brandów na każdym etapie ich istnienia. Dodatkowo, agencja oferuje różnorodne narzędzia marketingowe dostosowane do indywidualnych potrzeb klientów, co pozwala na efektywne zarządzanie tożsamością marki w dynamicznie zmieniającym się rynku.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Brand SO ON osiągnęła 1 504 310 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 504 305 zł. Pozostałe przychody to 5 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 538 147 zł.
Strata netto wyniosła 33 842 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -107 660 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 504 310 zł w 2024 roku.
• 1 266 331 zł w 2023 roku.
• 1 567 204 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 34 006 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -33 842 zł w 2024 roku.
• 73 123 zł w 2023 roku.
• -214 944 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Brand SO ON wynosi -17 tys. zł.
EBITDA Brand SO ON wynosi -17 tys. zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
34 772 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -17 238 zł w
2024 roku.
• 76 161 zł w
2023 roku.
• -209 872 zł w
2022 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
28 354 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• -17 238 zł w
2024 roku.
• 0 zł w
2023 roku.
• -209 197 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Brand SO ON wynosi 1 002 873 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 3 760 774 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -72 559 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 002 873 zł w 2024 roku.
• 1 136 712 zł w 2023 roku.
• 1 044 803 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Brand SO ON wynosi 0,75%. To oznacza, że firma ma szansę 0,75% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,014% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,75% w 2024 roku.
• 0,37% w 2023 roku.
• 1,43% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Brand SO ON charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena B (wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 218 869
zł.
Koszty operacyjne Brand SO ON wyniosły 1 521 543
zł.
Wynagrodzenia stanowią 14%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi
-64 231 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 218 869 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 570 330 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
1.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
14% w 2024 roku
•
0% w 2023 roku
•
32% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Brand SO ON wyniosła 288 813 zł.
a
ktywa obrotowe to 288 813 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 288 813 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -277 694 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 566 508 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -13 779 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 288 813 zł w 2024 roku.
• 164 888 zł w 2023 roku.
• 70 938 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -12%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 12%.
Marża operacyjna wyniosła -1%.
Marża netto wyniosła -2%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 8.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 531.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.4 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Brand SO ON wyniosły 566 508 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 288 813 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 196%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 26 939 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 566 508 zł w 2024 roku
• 408 740 zł w 2023 roku
• 387 913 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 14 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 196% w 2024 roku
• 248% w 2023 roku
• 547% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Brand SO ON wykazała przychody na poziomie 1 504 310 zł.
Organizacja zarobiła -33 842 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -33 842 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku