SĄD REJONOWY DLA ŁODZI ŚRÓDMIEŚCIA W ŁODZI, XX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU POWOŁANIA ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIONY JEST KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE, JEDNAKŻE GDY WARTOŚĆ ZACIĄGANYCH ZOBOWIĄZAŃ, NABYWANYCH PRAW LUB UDZIELANYCH ZABEZPIECZEŃ PRZEKRACZA KWOTĘ STANOWIĄCĄ RÓWNOWARTOŚĆ W ZŁOTYCH 10.000 (DZIESIĘCIU TYSIĘCY) EURO, LICZONĄ WEDŁUG ŚREDNIEGO KURSU NBP OBOWIĄZUJĄCEGO W DNIU SKŁADANIA OŚWIADCZENIA WOLI, DO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE LUB KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PREZESEM ZARZĄDU.
Wysokiej jakości usługi dla sektora farmaceutycznego i kosmetycznego
Współpraca B2B jako niewidoczny podwykonawca
Wsparcie graficzne przy weryfikacji plików i tworzeniu projektów
Digital Packaging to nowoczesna drukarnia cyfrowa, która skupia się na niskonakładowym druku wysokojakościowym, oferując specjalne kolory Pantone oraz realizując krótkie serie opakowań. Organizacja powstała z myślą o zaspokojeniu potrzeb rynku, na którym tradycyjne metody druku często nie spełniają wymagań klientów dotyczących jakości oraz elastyczności, szczególnie w branży farmaceutycznej i kosmetycznej. Wysokiej klasy park maszynowy, wspierany przez zespół z wieloletnim doświadczeniem w sektorze poligraficznym, gwarantuje precyzyjną produkcję opakowań, która może być realizowana już od jednej sztuki. Digital Packaging oferuje także usługi druku dla sektora B2B, umożliwiając współpracę jako niewidoczny podwykonawca oraz dostosowując produkcję do indywidualnych specyfikacji klientów. Firma wyróżnia się również usługami graficznymi, które pomagają w weryfikacji plików produkcyjnych oraz w tworzeniu nowych projektów. Dzięki ścisłej współpracy w zespole, osiągane są wysokie standardy jakości, co przyczynia się do terminowej realizacji zleceń oraz zadowolenia klientów.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Digital Packaging osiągnęła 8 606 225 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 8 603 941 zł. Pozostałe przychody to 2284 zł.
Całkowite koszty wyniosły 6 255 377 zł.
Zysk netto wyniósł 2 348 565 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 809 043 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 8 606 225 zł w 2024 roku.
• 8 194 314 zł w 2023 roku.
• 8 866 022 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 245 281 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 2 348 565 zł w 2024 roku.
• 1 147 963 zł w 2023 roku.
• 2 319 425 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Digital Packaging wynosi 2,59 mln zł.
EBITDA Digital Packaging wynosi 2,7 mln zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
259 495 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 2 587 280 zł w
2024 roku.
• 1 468 930 zł w
2023 roku.
• 2 307 440 zł w
2022 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
269 540 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 2 702 962 zł w
2024 roku.
• 1 560 305 zł w
2023 roku.
• 2 395 032 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Digital Packaging wynosi 18 900 864 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
3 769 122 zł a 32 879 907 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 738 334 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 18 900 864 zł w 2024 roku.
• 12 769 683 zł w 2023 roku.
• 18 219 027 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Digital Packaging wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,021% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2024 roku.
• 0,02% w 2023 roku.
• 0,02% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Digital Packaging charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 1 948 794
zł.
Koszty operacyjne Digital Packaging wyniosły 6 016 662
zł.
Wynagrodzenia stanowią 32%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
206 825 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 1 948 794 zł w 2024 roku
• 1 594 621 zł w 2023 roku
• 1 812 664 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
1.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
32% w 2024 roku
•
24% w 2023 roku
•
28% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Digital Packaging wyniosła 5 764 106 zł.
a
ktywa trwałe to 1 121 486 zł.
a
ktywa obrotowe to 4 642 620 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 5 764 106 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 5 025 496 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 738 610 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 680 746 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 5 764 106 zł w 2024 roku.
• 4 267 605 zł w 2023 roku.
• 4 608 116 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 41%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 47%.
Marża operacyjna wyniosła 30%.
Marża netto wyniosła 27%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.9 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Digital Packaging wyniosły 738 610 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 5 764 106 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 13%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 738 610 zł w 2024 roku
• 647 667 zł w 2023 roku
• 567 253 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 13% w 2024 roku
• 15% w 2023 roku
• 12% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Digital Packaging wykazała przychody na poziomie 8 606 225 zł.
Organizacja zarobiła 2 551 313 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 202 748 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 2 348 565 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 8% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 11 451 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 202 748 zł w 2024 roku
• 329 968 zł w 2023 roku
• 72 980 zł w 2022 roku