DIGITAL PACKAGING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000628334
NIP
7292711957
REGON
364951800

Podsumowanie

aktywa
4,6 mln
przychód
8,9 mln
zysk
2,3 mln
wartość firmy
18,2 mln
Podstawowe info
Województwo
ŁÓDZKIE
Miejscowość
ŁÓDŹ
Adres
UL. NICIARNIANA, 54
Kod pocztowy
92-320
Rejestracja
2016-07-15
Rozpoczęcie działalności
2016-07-15
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA ŁODZI ŚRÓDMIEŚCIA W ŁODZI, XX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU POWOŁANIA ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIONY JEST KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE, JEDNAKŻE GDY WARTOŚĆ ZACIĄGANYCH ZOBOWIĄZAŃ, NABYWANYCH PRAW LUB UDZIELANYCH ZABEZPIECZEŃ PRZEKRACZA KWOTĘ STANOWIĄCĄ RÓWNOWARTOŚĆ W ZŁOTYCH 10.000 (DZIESIĘCIU TYSIĘCY) EURO, LICZONĄ WEDŁUG ŚREDNIEGO KURSU NBP OBOWIĄZUJĄCEGO W DNIU SKŁADANIA OŚWIADCZENIA WOLI, DO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE LUB KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PREZESEM ZARZĄDU.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Digital packaging osiągnęła 8 866 022 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 8 780 804 zł. Pozostałe przychody to 85 218 zł.
Całkowite koszty wyniosły 6 461 379 zł.
Zysk netto wyniósł 2 319 425 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 1 184 620 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 8 866 022 zł w 2022 roku.
• 6 411 700 zł w 2021 roku.
• 6 152 997 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 337 565 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 2 319 425 zł w 2022 roku.
• 679 132 zł w 2021 roku.
• 690 735 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Digital packaging wynosi 18 219 027 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 3 030 648 zł a 32 471 944 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 2 297 300 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 18 219 027 zł w 2022 roku.
• 9 059 850 zł w 2021 roku.
• 8 615 794 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Digital packaging wyniosła 4 608 116 zł.
a
ktywa trwałe to 491 931 zł.
a
ktywa obrotowe to 4 116 185 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 4 608 116 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 4 040 863 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 567 253 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 721 846 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 4 608 116 zł w 2022 roku.
• 3 369 107 zł w 2021 roku.
• 3 027 550 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 50%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 57%.
Marża operacyjna wyniosła 26%.
Marża netto wyniosła 26%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 11.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji nie zmienia się w czasie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.9 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Digital packaging wyniosły 567 253 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 4 608 116 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 12%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 567 253 zł w 2022 roku
• 610 631 zł w 2021 roku
• 693 076 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 12% w 2022 roku
• 18% w 2021 roku
• 23% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Digital packaging wykazała przychody na poziomie 8 866 022 zł.
Organizacja zarobiła 2 392 405 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 72 980 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 2 319 425 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 3% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -9922 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 72 980 zł w 2022 roku
• 75 418 zł w 2021 roku
• 173 536 zł w 2020 roku

Organizacja Digital packaging wykazała zysk netto większy niż 90% organizacji z branży "Pozostałe drukowanie".
Organizacja wykazała przychód większy niż 73% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 73% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 18% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 92% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 92% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 94% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 82% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 80% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.06%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 90% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 73% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 73% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 18% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 92% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 92% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 94% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 82% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 80% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.06%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Bielecki Jakub posiada 100 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 05.07.2017 jest Bielecki Jakub kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 29.03.2017 do 05.07.2017 był Bielecki Jakub kontrolując 75% udziałów.
W okresie od 15.07.2016 do 29.03.2017 najwięcej udziałów posiadał Bielecki Jakub . Jego udziały w tym czasie wynosiły 100%.

Podobne organizacje do DIGITAL PACKAGING