Organizacja branżowych wydarzeń, np. Legal Market Day
Firma TOMCZAK STANISŁAWSKI MARKETING specjalizuje się w dostarczaniu profesjonalnych usług doradztwa marketingowego, skierowanych głównie do kancelarii prawnych. Ich główne działania obejmują tworzenie kompleksowych strategii marketingowych, które pomagają prawnikom i kancelariom w skutecznym budowaniu wizerunku oraz promocji swoich usług. Firma działa na rynku w Polsce, m.in. w takich miastach jak Warszawa, Poznań, i Wrocław. W ich ofercie znajduje się wsparcie w zakresie komunikacji marketingowej, w tym prowadzenie kampanii reklamowych, zarządzanie relacjami z mediami oraz szkolenia z zakresu marketingu dla prawników. Zespół TOMCZAK STANISŁAWSKI MARKETING składa się z ekspertów posiadających szerokie doświadczenie i wiedzę z zakresu marketingu usług profesjonalnych. Firma organizuje również wydarzenia branżowe, takie jak Legal Market Day, które są platformą do wymiany wiedzy i doświadczeń w dziedzinie marketingu prawniczego. Ich misją jest pomoc prawnikom w zrozumieniu, że marketing nie jest złem koniecznym, a kluczowym elementem sukcesu biznesowego. TOMCZAK STANISŁAWSKI MARKETING wyróżnia się indywidualnym podejściem do klienta oraz dostosowaniem strategii marketingowych do specyficznych potrzeb każdej kancelarii.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Tomczak Stanisławski Marketing osiągnęła 3 572 671 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 3 569 874 zł. Pozostałe przychody to 2797 zł.
Całkowite koszty wyniosły 3 731 511 zł.
Strata netto wyniosła 161 637 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 417 940 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 3 572 671 zł w 2024 roku.
• 3 315 225 zł w 2023 roku.
• 2 903 451 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -17 463 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -161 637 zł w 2024 roku.
• -294 105 zł w 2023 roku.
• -148 489 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Tomczak Stanisławski Marketing wynosi 2 381 781 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 8 931 677 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 275 995 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 381 781 zł w 2024 roku.
• 2 230 004 zł w 2023 roku.
• 2 176 066 zł w 2022 roku.
Ryzyko zamknięcia
Ryzyko zamknięcia działalności dla organizacji Tomczak Stanisławski Marketing wynosi 2,91%. To oznacza, że firma ma szansę 2,91% na zakończenie działalności w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Niskie ryzyko zamknięcia wskazuje na stabilną pozycję finansową i operacyjną organizacji.
Ryzyko zamknięcia działalności
rośnie w czasie. Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,363% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko zamknięcia wynosiło:
• 2,91% w 2024 roku.
• 2,91% w 2023 roku.
• 2,91% w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Tomczak Stanisławski Marketing wynosi 0,49%. To oznacza, że firma ma szansę 0,49% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie w czasie. Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,061% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,49% w 2024 roku.
• 0,74% w 2023 roku.
• 0,14% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Tomczak Stanisławski Marketing charakteryzuje się umiarkowaną wiarygodnością płatniczą (ocena: C).
Ryzyko kredytowe znajduje się na przeciętnym poziomie. Zalecane jest stosowanie standardowych zabezpieczeń płatności.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena C (umiarkowana wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena C (umiarkowana wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena B (wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Kredyt kupiecki
Standardowy kredyt kupiecki dla Tomczak Stanisławski Marketing wynosi 31 tys. zł.
Bezpieczny poziom kredytu kupieckiego to 0 zł.
Maksymalny dopuszczalny kredyt kupiecki to 143 tys. zł.
Przedział standardowego kredytu mieści się między 0 zł a 143 tys. zł.
Standardowy kredyt kupiecki
wzrasta w czasie. Przeciętna zmiana wzrostowa wynosi
3 tys. zł rocznie.
Standardowy kredyt kupiecki
w ostatnich latach wynosił:
• 31 tys. zł w 2024 roku.
• 22 tys. zł w 2023 roku.
• 53 tys. zł w 2022 roku.
Bezpieczny poziom kredytu wynosił:
• 0 zł w 2024 roku.
• 0 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Maksymalny kredyt wynosił:
• 143 tys. zł w 2024 roku.
• 133 tys. zł w 2023 roku.
• 116 tys. zł w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 1 544 501
zł.
Koszty operacyjne Tomczak Stanisławski Marketing wyniosły 3 721 953
zł.
Wynagrodzenia stanowią 41%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
183 670 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 1 544 501 zł w 2024 roku
• 1 205 720 zł w 2023 roku
• 1 178 275 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
1.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
41% w 2024 roku
•
34% w 2023 roku
•
39% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Tomczak Stanisławski Marketing wyniosła 651 535 zł.
a
ktywa obrotowe to 651 535 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 651 535 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -15 152 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 666 687 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 70 672 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 651 535 zł w 2024 roku.
• 530 384 zł w 2023 roku.
• 516 747 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -25%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 1,067%.
Marża operacyjna wyniosła -4%.
Marża netto wyniosła -5%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
nie zmienia się w czasie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 143.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.6 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Tomczak Stanisławski Marketing wyniosły 666 687 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 651 535 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 102%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 76 074 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 666 687 zł w 2024 roku
• 503 913 zł w 2023 roku
• 196 171 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 4.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 102% w 2024 roku
• 95% w 2023 roku
• 38% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Tomczak Stanisławski Marketing wykazała przychody na poziomie 3 572 671 zł.
Organizacja zarobiła -161 637 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -161 637 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku