NIRO MEDIA GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000322555
NIP
7822460671
REGON
301033647

Podsumowanie

aktywa
1,1 mln
przychód
3,4 mln
zysk
527 tys.
wartość firmy
4,9 mln
Podstawowe info
Województwo
WIELKOPOLSKIE
Miejscowość
POZNAŃ
Adres
UL. JANA HENRYKA DĄBROWSKIEGO, 77A
Kod pocztowy
60-529
Rejestracja
2009-01-29
Rozpoczęcie działalności
2009-01-29
Kapitał zakładowy
122000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
www.totalsafe.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY POZNAŃ - NOWE MIASTO I WILDA W POZNANIU, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU POWOŁANIA ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZENIA WOLI I PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Niro media group osiągnęła 3 415 323 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 3 402 799 zł. Pozostałe przychody to 12 525 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 876 072 zł.
Zysk netto wyniósł 526 726 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 325 893 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 3 415 323 zł w 2022 roku.
• 2 711 158 zł w 2021 roku.
• 1 931 256 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 96 269 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 526 726 zł w 2022 roku.
• 408 213 zł w 2021 roku.
• 51 134 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Niro media group wynosi 4 870 333 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 486 545 zł a 8 538 309 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 616 195 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 4 870 333 zł w 2022 roku.
• 4 174 799 zł w 2021 roku.
• 1 958 742 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Niro media group wyniosła 1 143 145 zł.
a
ktywa trwałe to 8755 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 134 391 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 143 145 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 648 726 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 494 419 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 60 967 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 143 145 zł w 2022 roku.
• 1 351 845 zł w 2021 roku.
• 904 117 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 46%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 81%.
Marża operacyjna wyniosła 17%.
Marża netto wyniosła 15%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 8.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 14.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.8 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.6 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Niro media group wyniosły 494 419 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 143 145 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 43%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 42 488 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 494 419 zł w 2022 roku
• 372 500 zł w 2021 roku
• 281 851 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 43% w 2022 roku
• 28% w 2021 roku
• 31% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Niro media group wykazała przychody na poziomie 3 415 323 zł.
Organizacja zarobiła 579 785 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 53 059 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 526 726 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 8937 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 53 059 zł w 2022 roku
• 41 699 zł w 2021 roku
• 4010 zł w 2020 roku

Organizacja Niro media group wykazała zysk netto większy niż 91% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 85% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 81% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 51% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 74% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 74% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 84% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 79% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 90% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.01%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 91% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 85% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 81% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 51% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 74% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 74% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 84% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 79% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 90% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.01%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Vercom posiada 2440 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 12.02.2015 jest Vercom kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 08.08.2012 do 12.02.2015 był Ogicom "spider" kontrolując 39% udziałów.
W okresie od 03.03.2011 do 08.08.2012 najwięcej udziałów posiadał Ogicom . Jego udziały w tym czasie wynosiły 39%.