SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU POWOŁANIA JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU, BĘDZIE MIAŁ ON PRAWO DO SMODZIELNEJ REPREZENTACJI SPÓŁKI. W PRZYPADKU POWOŁANIA WIĘKSZEJ LICZBY CZŁONKÓW ZARZĄDU, DO REPREZENTACJI SPÓŁKI WYMAGANE BĘDZIE WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU LUB CZŁONKA ZARZĄDU I PROKURENTA.
Organizacja Mediakraft TV osiągnęła 1 346 499 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 339 996 zł. Pozostałe przychody to 6504 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 342 454 zł.
Strata netto wyniosła 2458 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -520 105 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 346 499 zł w 2024 roku.
• 2 312 963 zł w 2023 roku.
• 3 104 556 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 126 957 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -2458 zł w 2024 roku.
• 38 892 zł w 2023 roku.
• 173 446 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Mediakraft TV wynosi 20 tys. zł.
EBITDA Mediakraft TV wynosi 20 tys. zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
144 196 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 19 620 zł w
2024 roku.
• 76 135 zł w
2023 roku.
• 255 377 zł w
2022 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
144 219 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 20 443 zł w
2024 roku.
• 77 124 zł w
2023 roku.
• 258 124 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Mediakraft TV wynosi 1 148 531 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 3 366 248 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -310 899 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 148 531 zł w 2024 roku.
• 1 950 252 zł w 2023 roku.
• 2 987 027 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Mediakraft TV wynosi 0,04%. To oznacza, że firma ma szansę 0,04% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,573% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,04% w 2024 roku.
• 0,04% w 2023 roku.
• 0,09% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Mediakraft TV charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
poprawił się o 1 poziom w ciągu 7 lat.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 846 713
zł.
Koszty operacyjne Mediakraft TV wyniosły 1 320 376
zł.
Wynagrodzenia stanowią 64%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi
-101 553 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 846 713 zł w 2024 roku
• 1 382 626 zł w 2023 roku
• 1 976 361 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
5.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
64% w 2024 roku
•
62% w 2023 roku
•
69% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Mediakraft TV wyniosła 461 014 zł.
a
ktywa obrotowe to 461 014 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 461 014 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 334 486 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 126 527 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -431 575 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 461 014 zł w 2024 roku.
• 538 927 zł w 2023 roku.
• 802 105 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -1%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -1%.
Marża operacyjna wyniosła 1%.
Marża netto wyniosła -0%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.6 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Mediakraft TV wyniosły 126 527 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 461 014 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 27%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -792 914 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 126 527 zł w 2024 roku
• 201 983 zł w 2023 roku
• 504 053 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 19.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 27% w 2024 roku
• 37% w 2023 roku
• 63% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Mediakraft TV wykazała przychody na poziomie 1 346 499 zł.
Organizacja zarobiła -2458 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -2458 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 76 833 zł w 2022 roku
Organizacja Mediakraft TV wykazała zysk netto większy niż 36% organizacji z branży "Działalność związana z produkcją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 80% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 69% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 39% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 42% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 44% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 39% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 28% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.03%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 36% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 80% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 69% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 39% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 42% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 44% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 39% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 28% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 wynosił on 0.03%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Socash Katarzyna
posiada 15608 udziałów,
które stanowią 50.0% firmy.
Socash Ryan
posiada 15609 udziałów,
które stanowią 50.0% firmy.
Największymi udziałowcami w organizacji są:
• Socash Katarzyna (50% udziałów)
• Socash Ryan (50% udziałów)
Największym udziałowcem w okresie od 15.01.2019 do 23.10.2020
był Mediakraft Networks Gmbh
kontrolując 89% udziałów.
W okresie od 30.08.2018 do 15.01.2019 najwięcej udziałów posiadał Mediakraft Networks Gmbh. Jego udziały w tym czasie wynosiły 100%.