SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO - PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO - PREZES ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z CZŁONKIEM ZARZĄDU LUB CZŁONEK ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM
Kompleksowe usługi z zakresu marketingu, PR i designu.
Specjalizacja w kampaniach społecznych dotyczących ochrony wody i klimatu.
Organizacja eventów budujących relacje z klientami.
Zarządzanie mediami społecznościowymi z wysokim zasięgiem.
Tworzenie nowoczesnych i funkcjonalnych stron internetowych.
Wide Vision Agencja Komunikacji to firma specjalizująca się w kompleksowej obsłudze marketingowej, public relations oraz designie, mająca na celu wspieranie przedsiębiorstw w budowaniu silnej obecności na rynku. Istotnym fundamentem ich działalności jest zespół doświadczonych specjalistów, którzy stale aktualizują swoją wiedzę, aby sprostać rosnącym wymaganiom branży. Agencja oferuje szeroki wachlarz usług, takich jak strategia marketingowa, PR, projektowanie graficzne, zarządzanie mediami społecznościowymi, organizacja eventów oraz tworzenie funkcjonalnych stron internetowych. Unikalnym atutem agencji jest ich podejście do kampanii społecznych, skoncentrowane na tematyce związanej z ochroną wody oraz zmianami klimatycznymi, co pokazuje zaangażowanie w działania edukacyjne oraz budowanie świadomości społecznej. Ponadto, Wide Vision kładzie nacisk na otwartą i przejrzystą komunikację z klientami oraz na budowanie trwałych relacji opartych na zaufaniu. Te wartości pozwalają im osiągać znaczące rezultaty i inspirować klientów do wykorzystywania pełnego potencjału ich marek w różnych obszarach działalności.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Wide Vision Agencja Komunikacji osiągnęła 1 425 966 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 423 826 zł. Pozostałe przychody to 2140 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 398 358 zł.
Zysk netto wyniósł 25 468 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 101 317 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 425 966 zł w 2024 roku.
• 1 008 998 zł w 2023 roku.
• 3 505 533 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 4888 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 25 468 zł w 2024 roku.
• -201 182 zł w 2023 roku.
• 887 968 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Wide Vision Agencja Komunikacji wynosi 46 tys. zł.
EBITDA Wide Vision Agencja Komunikacji wynosi 51 tys. zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
7787 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 46 053 zł w
2024 roku.
• -209 313 zł w
2023 roku.
• 966 983 zł w
2022 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
8344 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 51 220 zł w
2024 roku.
• -202 019 zł w
2023 roku.
• 970 706 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Wide Vision Agencja Komunikacji wynosi 1 580 142 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
254 684 zł a 3 564 916 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 156 548 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 580 142 zł w 2024 roku.
• 1 184 957 zł w 2023 roku.
• 6 552 071 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Wide Vision Agencja Komunikacji wynosi 0,06%. To oznacza, że firma ma szansę 0,06% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,001% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,06% w 2024 roku.
• 0,12% w 2023 roku.
• 0,02% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Wide Vision Agencja Komunikacji charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 389 360
zł.
Koszty operacyjne Wide Vision Agencja Komunikacji wyniosły 1 377 773
zł.
Wynagrodzenia stanowią 28%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
34 127 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 389 360 zł w 2024 roku
• 286 829 zł w 2023 roku
• 318 374 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
1.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
28% w 2024 roku
•
24% w 2023 roku
•
13% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Wide Vision Agencja Komunikacji wyniosła 1 091 812 zł.
a
ktywa trwałe to 55 336 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 036 476 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 091 812 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 703 498 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 388 314 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 130 797 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 091 812 zł w 2024 roku.
• 810 304 zł w 2023 roku.
• 1 095 131 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 2%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 4%.
Marża operacyjna wyniosła 3%.
Marża netto wyniosła 2%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 15 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.4 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Wide Vision Agencja Komunikacji wyniosły 388 314 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 091 812 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 36%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 31 530 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 388 314 zł w 2024 roku
• 127 248 zł w 2023 roku
• 210 894 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 8.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 36% w 2024 roku
• 16% w 2023 roku
• 19% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Wide Vision Agencja Komunikacji wykazała przychody na poziomie 1 425 966 zł.
Organizacja zarobiła 30 375 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 4907 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 25 468 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 16% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 701 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 4907 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 86 624 zł w 2022 roku