Organizacja Creative świat reklamy osiągnęła 782 430 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 782 430 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 742 344 zł.
Zysk netto wyniósł 40 086 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 65 680 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 782 430 zł w 2022 roku.
• 630 168 zł w 2021 roku.
• 750 226 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 3401 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 40 086 zł w 2022 roku.
• 8497 zł w 2021 roku.
• 76 334 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Creative świat reklamy wynosi 802 181 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
120 219 zł a 1 956 074 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 79 496 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 802 181 zł w 2022 roku.
• 544 255 zł w 2021 roku.
• 889 267 zł w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Creative świat reklamy wyniosła 529 918 zł.
a
ktywa trwałe to 21 870 zł.
a
ktywa obrotowe to 508 048 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 529 918 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 160 292 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 369 626 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 80 860 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 529 918 zł w 2022 roku.
• 273 917 zł w 2021 roku.
• 256 494 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 8%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 25%.
Marża operacyjna wyniosła 5%.
Marża netto wyniosła 5%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -41.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Creative świat reklamy wyniosły 369 626 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 529 918 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 70%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 51 385 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 369 626 zł w 2022 roku
• 153 710 zł w 2021 roku
• 144 784 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 70% w 2022 roku
• 56% w 2021 roku
• 56% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Creative świat reklamy wykazała przychody na poziomie 782 430 zł.
Organizacja zarobiła 40 086 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 40 086 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -777 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 1510 zł w 2020 roku