AGENCJA REKLAMOWA FORMIND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000466468
NIP
6272678972
REGON
241229411

Podsumowanie

aktywa
2,4 mln
przychód
3,1 mln
zysk
1,5 mln
wartość firmy
9,8 mln
Podstawowe info
Województwo
ŚLĄSKIE
Miejscowość
KATOWICE
Adres
UL. KARŁOWICZA, 11
Kod pocztowy
40-145
Rejestracja
2013-07-01
Rozpoczęcie działalności
2009-07-01
Kapitał zakładowy
50000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY KATOWICE-WSCHÓD W KATOWICACH, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO WE WSZYSTKICH CZYNNOŚCIACH SĄDOWYCH I POZASĄDOWYCH SPÓŁKĘ REPREZENTUJE SAMODZIELNIE PREZES ZARZĄDU BĄDŹ DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ŁĄCZNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Agencja reklamowa formind osiągnęła 3 084 472 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 3 048 518 zł. Pozostałe przychody to 35 954 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 550 164 zł.
Zysk netto wyniósł 1 498 354 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 169 243 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 3 084 472 zł w 2022 roku.
• 1 681 237 zł w 2021 roku.
• 1 047 172 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 282 617 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 1 498 354 zł w 2022 roku.
• 513 438 zł w 2021 roku.
• 293 899 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Agencja reklamowa formind wynosi 9 746 402 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 1 696 670 zł a 20 976 961 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 457 976 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 9 746 402 zł w 2022 roku.
• 3 747 480 zł w 2021 roku.
• 2 133 622 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Agencja reklamowa formind wyniosła 2 406 283 zł.
a
ktywa trwałe to 1 575 067 zł.
a
ktywa obrotowe to 831 216 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2 406 283 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 2 262 226 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 144 056 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -2439 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2 406 283 zł w 2022 roku.
• 1 092 653 zł w 2021 roku.
• 767 742 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 62%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 66%.
Marża operacyjna wyniosła 53%.
Marża netto wyniosła 49%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 11.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 11.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 9.9 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 9 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Agencja reklamowa formind wyniosły 144 056 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 2 406 283 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 6%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -288 677 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 144 056 zł w 2022 roku
• 328 782 zł w 2021 roku
• 421 193 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 11.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 6% w 2022 roku
• 30% w 2021 roku
• 55% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Agencja reklamowa formind wykazała przychody na poziomie 3 084 472 zł.
Organizacja zarobiła 1 647 121 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 148 767 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 1 498 354 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 26 042 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 148 767 zł w 2022 roku
• 50 872 zł w 2021 roku
• 29 900 zł w 2020 roku

Organizacja Agencja reklamowa formind wykazała zysk netto większy niż 96% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 83% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 89% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 18% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 94% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 94% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 91% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 74% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 95% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.01%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 96% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 83% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 89% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 18% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 94% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 94% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 91% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 74% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 95% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.01%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Leśnik Maciej posiada 1000 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 09.06.2023 jest Leśnik Maciej kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 24.01.2022 do 09.06.2023 był Leśnik Maciej kontrolując 89% udziałów.
W okresie od 01.07.2013 do 24.01.2022 najwięcej udziałów posiadał Leśnik Maciej . Jego udziały w tym czasie wynosiły 100%.