SMART MEDIA POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000454673
NIP
1132865387
REGON
146667449

Podsumowanie

aktywa
1,2 mln
przychód
4,3 mln
zysk
860 tys.
wartość firmy
7,2 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. ŁUKOWSKA, 48
Kod pocztowy
04-133
Rejestracja
2013-03-14
Rozpoczęcie działalności
2013-03-14
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
www.smartmediapolska.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY SAMODZIELNIE, ZAŚ W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE LUB WICEPREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE, LUB DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE ALBO CZŁONEK ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Smart media polska osiągnęła 4 329 723 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 4 305 299 zł. Pozostałe przychody to 24 424 zł.
Całkowite koszty wyniosły 3 445 319 zł.
Zysk netto wyniósł 859 980 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 865 245 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 4 329 723 zł w 2022 roku.
• 1 267 311 zł w 2021 roku.
• 37 199 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 173 120 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 859 980 zł w 2022 roku.
• 221 322 zł w 2021 roku.
• 10 407 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Smart media polska wynosi 7 172 177 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 845 776 zł a 12 039 716 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 394 537 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 7 172 177 zł w 2022 roku.
• 2 096 945 zł w 2021 roku.
• 267 216 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Smart media polska wyniosła 1 208 325 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 256 627 zł.
a
ktywa obrotowe to 951 697 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 208 325 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 127 701 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 80 623 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 188 950 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 208 325 zł w 2022 roku.
• 537 410 zł w 2021 roku.
• 270 187 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 71%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 76%.
Marża operacyjna wyniosła 21%.
Marża netto wyniosła 20%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 14.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 15.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 36.1 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Smart media polska wyniosły 80 623 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 208 325 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 7%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 15 987 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 80 623 zł w 2022 roku
• 48 367 zł w 2021 roku
• 2466 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 7% w 2022 roku
• 9% w 2021 roku
• 1% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Smart media polska wykazała przychody na poziomie 4 329 723 zł.
Organizacja zarobiła 945 544 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 85 564 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 859 980 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 16 916 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 85 564 zł w 2022 roku
• 20 719 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Smart media polska wykazała zysk netto większy niż 94% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 87% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 82% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 19% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 79% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 79% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 93% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 78% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 93% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.02%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 94% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 87% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 82% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 19% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 79% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 79% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 93% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 78% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 93% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.02%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Kowalski Dariusz posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Werpachowski Tomasz posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.