SMART MEDIA POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA KRS
0000514079
NIP
1132877321
REGON
147294513

Podsumowanie

aktywa
268 tys.
przychód
2,9 mln
zysk
1,1 mln
wartość firmy
6,4 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. ŁUKOWSKA, 48
Kod pocztowy
04-133
Rejestracja
2014-06-18
Rozpoczęcie działalności
2014-07-01
Organ reprezentujący
WSPÓLNICY REPREZENTUJĄCY SPÓŁKĘ
Strona www
www.smartmediapolska.pl
Forma prawna
SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Forma własności
WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
KOMPLEMENTARIUSZEM JEST SMART MEDIA POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ. ORGANEM UPRAWNIONYM DO REPREZENTACJI KOMPLEMENTARIUSZA JEST ZARZĄD. W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA W IMIENIU KOMPLEMENTARIUSZA SKŁADA CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘKSZEJ LICZBY OSÓB DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU KOMPLEMENTARIUSZA WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM. JEDYNYM CZŁONKIEM ZARZĄDU SMART MEDIA POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ JEST DARIUSZ KOWALSKI. PROKURENTEM SAMOISTNYM SMART MEDIA POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA JEST TOMASZ WERPACHOWSKI.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Smart media polska osiągnęła 2 851 708 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 850 190 zł. Pozostałe przychody to 1518 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 769 321 zł.
Zysk netto wyniósł 1 080 869 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 66 665 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 851 708 zł w 2020 roku.
• 2 311 025 zł w 2019 roku.
• 2 791 061 zł w 2018 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 174 121 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 1 080 869 zł w 2020 roku.
• 654 416 zł w 2019 roku.
• 858 658 zł w 2018 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Smart media polska wynosi 6 411 480 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 186 865 zł a 15 132 169 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 762 701 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 6 411 480 zł w 2020 roku.
• 4 179 790 zł w 2019 roku.
• 5 395 584 zł w 2018 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Smart media polska wyniosła 268 229 zł.
a
ktywa trwałe to 4312 zł.
a
ktywa obrotowe to 263 917 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 268 229 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 249 153 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 19 076 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 19 832 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 268 229 zł w 2020 roku.
• 73 749 zł w 2019 roku.
• 160 048 zł w 2018 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 403%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 434%.
Marża operacyjna wyniosła 38%.
Marża netto wyniosła 38%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 45.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 29.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.6 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Smart media polska wyniosły 19 076 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 268 229 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 7%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -9201 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 19 076 zł w 2020 roku
• 45 159 zł w 2019 roku
• 26 390 zł w 2018 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 5.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 7% w 2020 roku
• 61% w 2019 roku
• 16% w 2018 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Smart media polska wykazała przychody na poziomie 2 851 708 zł.
Organizacja zarobiła 1 080 869 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 1 080 869 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2020 roku
• 0 zł w 2019 roku
• 0 zł w 2018 roku

Organizacja Smart media polska wykazała zysk netto większy niż 96% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 87% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 64% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 19% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 89% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 89% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 100% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 98% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.01%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2020 był on wyższy niż 96% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2020 były wyższe niż 87% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2020 była ona wyższa niż 64% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 był wyższy niż 19% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2020 była wyższa niż 89% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2020 była wyższa niż 89% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 była wyższa niż 100% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2020 była wyższa niż 98% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2020 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 wynosił on 0.01%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki