WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
KOMPLEMENTARIUSZEM JEST SMART MEDIA POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ. ORGANEM UPRAWNIONYM DO REPREZENTACJI KOMPLEMENTARIUSZA JEST ZARZĄD. W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA W IMIENIU KOMPLEMENTARIUSZA SKŁADA CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘKSZEJ LICZBY OSÓB DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU KOMPLEMENTARIUSZA WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM. JEDYNYM CZŁONKIEM ZARZĄDU SMART MEDIA POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ JEST DARIUSZ KOWALSKI. PROKURENTEM SAMOISTNYM SMART MEDIA POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA JEST TOMASZ WERPACHOWSKI.
SMART MEDIA POLSKA to dynamiczna agencja mediowa, która koncentruje się na oferowaniu spersonalizowanych rozwiązań marketingowych, mających na celu maksymalizację zwrotu z inwestycji (ROI) dla swoich klientów. Agencja, założona przez Dariusza Kowalskiego, ikonę branży reklamowej w Polsce, i Tomasza Werpachowskiego, lidera z 20-letnim doświadczeniem w zarządzaniu strategicznym, oferuje kompleksową gamę usług mediowych. Wśród oferowanych rozwiązań znajdują się m.in. strategia marketingowa i mediowa, planowanie i zakup mediów online i offline, analizy post zakupowe oraz szkolenia mediowe. SMART MEDIA POLSKA gwarantuje nie tylko inteligencję marketingową i siłę zakupową, ale także unikalne rozwiązania na współczesnym rynku mediów, dając klientom pewność najkorzystniejszych kosztów i efektywnych działań. Agencja stawia na pragmatyzm, kreatywność, innowacyjność oraz profesjonalizm, co w połączeniu z doskonałą organizacją pracy pozwala na osiągnięcie założonych celów marketingowych klientów. Wieloletnie doświadczenie zdobywane w sektorach takich jak FMCG, finanse, farmacja, AGD, galerie handlowe, motoryzacja, media, sektor publiczny, transport i technologia pozwala agencji lepiej zrozumieć specyficzne potrzeby swoich klientów i dostosować do nich swoje usługi.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Smart Media Polska osiągnęła 2 851 708 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 850 190 zł. Pozostałe przychody to 1518 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 769 321 zł.
Zysk netto wyniósł 1 080 869 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 66 665 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 851 708 zł w 2020 roku.
• 2 311 025 zł w 2019 roku.
• 2 791 061 zł w 2018 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 174 121 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 1 080 869 zł w 2020 roku.
• 654 416 zł w 2019 roku.
• 858 658 zł w 2018 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Smart Media Polska wynosi 1,08 mln zł.
EBITDA Smart Media Polska wynosi 1,08 mln zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
175 384 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 1 079 598 zł w
2020 roku.
• 649 964 zł w
2019 roku.
• 855 094 zł w
2018 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
177 109 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 1 084 772 zł w
2020 roku.
• 653 413 zł w
2019 roku.
• 855 094 zł w
2018 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Smart Media Polska wynosi 6 411 480 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
186 865 zł a 15 132 169 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 762 701 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 6 411 480 zł w 2020 roku.
• 4 179 790 zł w 2019 roku.
• 5 395 584 zł w 2018 roku.
Ryzyko zamknięcia
Ryzyko zamknięcia działalności dla organizacji Smart Media Polska wynosi 1,84%. To oznacza, że firma ma szansę 1,84% na zakończenie działalności w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Niskie ryzyko zamknięcia wskazuje na stabilną pozycję finansową i operacyjną organizacji.
Ryzyko zamknięcia działalności
rośnie w czasie. Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,000% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko zamknięcia wynosiło:
• 1,84% w 2020 roku.
• 1,84% w 2019 roku.
• 1,84% w 2018 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Smart Media Polska wynosi 0,05%. To oznacza, że firma ma szansę 0,05% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie w czasie. Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,009% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,05% w 2020 roku.
• 0,14% w 2019 roku.
• 0,06% w 2018 roku.
Wiarygodność firmy
Smart Media Polska charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności i zamknięcia działalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2020 roku.
• Ocena B (wysoka wiarygodność) w 2019 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2018 roku.
Kredyt kupiecki
Standardowy kredyt kupiecki dla Smart Media Polska wynosi 119 tys. zł.
Bezpieczny poziom kredytu kupieckiego to 50 tys. zł.
Maksymalny dopuszczalny kredyt kupiecki to 216 tys. zł.
Przedział standardowego kredytu mieści się między 50 tys. zł a 216 tys. zł.
Standardowy kredyt kupiecki
wzrasta w czasie. Przeciętna zmiana wzrostowa wynosi
14 tys. zł rocznie.
Standardowy kredyt kupiecki
w ostatnich latach wynosił:
• 119 tys. zł w 2020 roku.
• 67 tys. zł w 2019 roku.
• 95 tys. zł w 2018 roku.
Bezpieczny poziom kredytu wynosił:
• 50 tys. zł w 2020 roku.
• 6 tys. zł w 2019 roku.
• 27 tys. zł w 2018 roku.
Maksymalny kredyt wynosił:
• 216 tys. zł w 2020 roku.
• 131 tys. zł w 2019 roku.
• 172 tys. zł w 2018 roku.
Wynagrodzenia
Koszty operacyjne Smart Media Polska wyniosły 1 770 591
zł.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi
-604 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2020 roku
• 18 000 zł w 2019 roku
• 0 zł w 2018 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
0 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2020 roku
•
1% w 2019 roku
•
0% w 2018 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Smart Media Polska wyniosła 268 229 zł.
a
ktywa trwałe to 4312 zł.
a
ktywa obrotowe to 263 917 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 268 229 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 249 153 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 19 076 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 19 832 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 268 229 zł w 2020 roku.
• 73 749 zł w 2019 roku.
• 160 048 zł w 2018 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 403%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 434%.
Marża operacyjna wyniosła 38%.
Marża netto wyniosła 38%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 45 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 29.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.7 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Smart Media Polska wyniosły 19 076 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 268 229 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 7%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -9201 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 19 076 zł w 2020 roku
• 45 159 zł w 2019 roku
• 26 390 zł w 2018 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 7% w 2020 roku
• 61% w 2019 roku
• 16% w 2018 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Smart Media Polska wykazała przychody na poziomie 2 851 708 zł.
Organizacja zarobiła 1 080 869 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 1 080 869 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2020 roku
• 0 zł w 2019 roku
• 0 zł w 2018 roku