SĄD REJONOWY DLA ŁODZI ŚRÓDMIEŚCIA W ŁODZI, XX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO CZŁONEK ZARZĄDU JEST UPRAWNIONY DO REPREZENTACJI SPÓŁKI SAMODZIELNIE . W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI UPRAWNIONYCH JEST DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE LUB CZŁONEK ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Organizacja Truck & trailer store polska osiągnęła 22 372 768 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 22 240 038 zł. Pozostałe przychody to 132 730 zł.
Całkowite koszty wyniosły 20 659 490 zł.
Zysk netto wyniósł 1 580 547 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -357 890 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 22 372 768 zł w 2024 roku.
• 28 134 440 zł w 2023 roku.
• 25 315 702 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 177 507 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 1 580 547 zł w 2024 roku.
• 3 379 385 zł w 2023 roku.
• 3 371 502 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Truck & trailer store polska wynosi 1,64 mln zł.
EBITDA Truck & trailer store polska wynosi 1,86 mln zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
258 781 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 1 638 465 zł w
2024 roku.
• 4 119 365 zł w
2023 roku.
• 4 491 459 zł w
2022 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
246 039 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 1 858 272 zł w
2024 roku.
• 4 710 023 zł w
2023 roku.
• 5 402 666 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Truck & trailer store polska wynosi 26 262 778 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
5 025 409 zł a 55 931 921 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 189 349 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 26 262 778 zł w 2024 roku.
• 36 113 830 zł w 2023 roku.
• 31 668 603 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Truck & trailer store polska wynosi 0,04%. To oznacza, że firma ma szansę 0,04% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,395% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,04% w 2024 roku.
• 0,04% w 2023 roku.
• 0,22% w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 1 548 386
zł.
Koszty operacyjne Truck & trailer store polska wyniosły 20 601 573
zł.
Wynagrodzenia stanowią 8%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
97 627 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 1 548 386 zł w 2024 roku
• 1 450 702 zł w 2023 roku
• 1 714 770 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
0.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
8% w 2024 roku
•
6% w 2023 roku
•
8% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Truck & trailer store polska wyniosła 8 231 912 zł.
a
ktywa trwałe to 714 162 zł.
a
ktywa obrotowe to 7 517 750 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 8 231 912 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 6 700 545 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 531 367 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -503 298 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 8 231 912 zł w 2024 roku.
• 8 444 851 zł w 2023 roku.
• 12 826 381 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 19%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 24%.
Marża operacyjna wyniosła 7%.
Marża netto wyniosła 7%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.9 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Truck & trailer store polska wyniosły 1 531 367 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 8 231 912 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 19%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -1 771 948 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 531 367 zł w 2024 roku
• 3 324 853 zł w 2023 roku
• 11 085 768 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 14.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 19% w 2024 roku
• 39% w 2023 roku
• 86% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Truck & trailer store polska wykazała przychody na poziomie 22 372 768 zł.
Organizacja zarobiła 1 752 151 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 171 604 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 1 580 547 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 10% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 171 604 zł w 2024 roku
• 632 721 zł w 2023 roku
• 849 610 zł w 2022 roku
Organizacja Truck & trailer store polska wykazała zysk netto większy niż 88% organizacji z branży "Sprzedaż hurtowa i detaliczna pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli".
Organizacja wykazała przychód większy niż 83% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 78% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 27% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 77% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 67% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 81% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 65% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 88% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.8%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 88% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 83% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 78% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 27% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 77% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 67% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 81% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 65% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 88% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 wynosił on 0.8%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Ewt Truck & Trailer Handels Gmbh
posiada 4000 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 05.09.2019 jest
Ewt Truck & Trailer Handels Gmbh
kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 21.06.2012 do 05.09.2019
był Ewt Truck & Trailer Handels Gmbh
kontrolując 100% udziałów.
Podobne organizacje do
TRUCK & TRAILER STORE POLSKA