Organizacja International Truck & Trailer Company osiągnęła 31 247 582 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 31 239 153 zł. Pozostałe przychody to 8429 zł.
Całkowite koszty wyniosły 30 464 516 zł.
Zysk netto wyniósł 774 636 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 1 280 395 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 31 247 582 zł w 2024 roku.
• 18 854 879 zł w 2023 roku.
• 34 330 442 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 110 802 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 774 636 zł w 2024 roku.
• 707 974 zł w 2023 roku.
• -159 802 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT International Truck & Trailer Company wynosi 968 tys. zł.
EBITDA International Truck & Trailer Company wynosi 1,05 mln zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
129 378 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 968 300 zł w
2024 roku.
• 870 389 zł w
2023 roku.
• 187 079 zł w
2022 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
116 706 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 1 053 743 zł w
2024 roku.
• 894 407 zł w
2023 roku.
• 202 607 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji International Truck & Trailer Company wynosi 24 784 443 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
854 176 zł a 78 118 955 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 384 851 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 24 784 443 zł w 2024 roku.
• 15 675 013 zł w 2023 roku.
• 22 886 961 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji International Truck & Trailer Company wynosi 0,05%. To oznacza, że firma ma szansę 0,05% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,069% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,05% w 2024 roku.
• 0,24% w 2023 roku.
• 0,56% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
International Truck & Trailer Company charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 152 578
zł.
Koszty operacyjne International Truck & Trailer Company wyniosły 30 270 853
zł.
Wynagrodzenia stanowią 1%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
3754 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 152 578 zł w 2024 roku
• 138 584 zł w 2023 roku
• 392 988 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
0 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
1% w 2024 roku
•
1% w 2023 roku
•
1% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów International Truck & Trailer Company wyniosła 2 084 428 zł.
a
ktywa trwałe to 675 024 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 409 404 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2 084 428 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 138 902 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 945 526 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -492 742 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2 084 428 zł w 2024 roku.
• 2 334 011 zł w 2023 roku.
• 3 811 427 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 37%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 68%.
Marża operacyjna wyniosła 3%.
Marża netto wyniosła 2%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 9.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.3 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania International Truck & Trailer Company wyniosły 945 526 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 2 084 428 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 45%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -610 882 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 945 526 zł w 2024 roku
• 1 969 745 zł w 2023 roku
• 4 155 135 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 45% w 2024 roku
• 84% w 2023 roku
• 109% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja International Truck & Trailer Company wykazała przychody na poziomie 31 247 582 zł.
Organizacja zarobiła 976 720 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 202 084 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 774 636 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 21% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 28 831 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 202 084 zł w 2024 roku
• 166 543 zł w 2023 roku
• 208 819 zł w 2022 roku
Organizacja International Truck & Trailer Company wykazała zysk netto większy niż 81% organizacji z branży "Sprzedaż hurtowa i detaliczna pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli".
Organizacja wykazała przychód większy niż 85% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 56% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 43% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 41% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 42% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 92% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 82% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 87% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.2%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 81% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 85% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 56% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 43% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 41% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 42% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 92% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 82% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 87% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 wynosił on 0.2%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Załubski Jan
posiada 3501 udziałów,
które stanowią 100.0% firmy.
Największym udziałowcem od 22.03.2023 jest
Załubski Jan
kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 20.08.2014 do 22.03.2023
był Zet Transport
kontrolując 100% udziałów.
Najwięksi udziałowcy w okresie od 25.04.2007 do 20.08.2014:
• Załubski Jan (33% udziałów)
• Lassmann Harald (33% udziałów)
• Stando Krzysztof (33% udziałów)
Podobne organizacje do
INTERNATIONAL TRUCK & TRAILER COMPANY