"EEC-MARKETING" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000421605
NIP
5252531219
REGON
146050341

Podsumowanie

aktywa
203 tys.
przychód
1,4 mln
zysk
2 tys.
wartość firmy
1 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
WYBRZEŻE KOŚCIUSZKOWSKIE, 31/33
Kod pocztowy
00-379
Rejestracja
2012-05-23
Rozpoczęcie działalności
2012-04-01
Kapitał zakładowy
165000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W ZAKRESIE PRAW I OBOWIĄZKÓW MAJĄTKOWYCH ORAZ SKŁADANIA PODPISÓW W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIONY JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY SAMODZIELNIE LUB PROKURENT, O ILE ZOSTANIE USTANOWIONY.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja "eec-marketing" osiągnęła 1 356 000 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 356 000 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 354 000 zł.
Zysk netto wyniósł 2000 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -484 564 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 356 000 zł w 2022 roku.
• 1 076 000 zł w 2021 roku.
• 1 644 046 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -7852 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 2000 zł w 2022 roku.
• 1000 zł w 2021 roku.
• 1935 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji "eec-marketing" wynosi 1 038 750 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 20 000 zł a 3 390 000 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -373 653 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 038 750 zł w 2022 roku.
• 845 833 zł w 2021 roku.
• 1 392 876 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów "eec-marketing" wyniosła 203 000 zł.
a
ktywa obrotowe to 203 000 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 201 000 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 167 000 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 34 000 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -79 169 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 203 000 zł w 2022 roku.
• 194 000 zł w 2021 roku.
• 451 574 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 1%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 1%.
Marża netto wyniosła 0%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.2 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania "eec-marketing" wyniosły 34 000 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 203 000 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 17%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -53 565 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 34 000 zł w 2022 roku
• 28 000 zł w 2021 roku
• 66 098 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 6.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 17% w 2022 roku
• 14% w 2021 roku
• 15% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja "eec-marketing" wykazała przychody na poziomie 1 356 000 zł.
Organizacja zarobiła 2000 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 2000 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -25 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 191 zł w 2020 roku

Organizacja "eec-marketing" wykazała zysk netto większy niż 47% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 73% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 54% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 30% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 34% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 44% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 35% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.005%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 47% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 73% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 54% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 30% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 34% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 44% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 35% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.005%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Sf Euro Clean Pl posiada 3000 udziałów, które stanowią 90.9% firmy.
Największym udziałowcem od 18.12.2023 jest Sf Euro Clean Pl kontrolujący 91% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 07.09.2022 do 18.12.2023 był Pharmanta Europe kontrolując 91% udziałów.
W okresie od 12.12.2016 do 07.09.2022 najwięcej udziałów posiadała Sukiennik Justyna . Jej udziały w tym czasie wynosiły 100%.