Astrum Reklama to agencja reklamowa z ponad trzydziestoletnim doświadczeniem, która rozpoczęła swoją działalność w 1991 roku. W ciągu lat firma stała się synonimem jakości i rzetelności, a dzięki ciągłemu inwestowaniu w rozwój zarówno własny, jak i swoich pracowników, zyskuje umiejętności dostosowywania się do zmieniających się potrzeb rynku reklamowego. Zespół Astrum Reklama składa się z pasjonatów kreatywnej reklamy, którzy łączą zdobytą wiedzę z praktycznym podejściem do strategii marketingowych. Oferują kompleksową obsługę w zakresie produkcji poligraficznej, projektowania graficznego, organizacji eventów oraz działań promocyjnych, co pozwala na skuteczne wspieranie klientów w budowaniu ich wizerunku oraz marki. Przedsiębiorstwo dysponuje także przestrzeniami magazynowymi i oferuje usługi konfekcjonowania, co przyczynia się do sprawnej dystrybucji produktów. Astrum Reklama stawia na jakość, a każdy projekt traktuje indywidualnie, aby jak najlepiej zaspokoić specyficzne potrzeby klientów, będąc dla nich partnerem w tworzeniu efektywnych rozwiązań reklamowych.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Astrum Reklama osiągnęła 5 141 647 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 5 141 647 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 5 145 975 zł.
Strata netto wyniosła 4327 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 734 521 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 5 141 647 zł w 2024 roku.
• 3 630 879 zł w 2023 roku.
• 1 012 300 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -618 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -4327 zł w 2024 roku.
• 88 165 zł w 2023 roku.
• 19 442 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Astrum Reklama wynosi -4 tys. zł.
EBITDA Astrum Reklama wynosi 9 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Astrum Reklama wynosi 3 492 669 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 12 854 119 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 498 953 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 3 492 669 zł w 2024 roku.
• 3 079 636 zł w 2023 roku.
• 992 901 zł w 2022 roku.
Ryzyko zamknięcia
Ryzyko zamknięcia działalności dla organizacji Astrum Reklama wynosi 1,84%. To oznacza, że firma ma szansę 1,84% na zakończenie działalności w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Niskie ryzyko zamknięcia wskazuje na stabilną pozycję finansową i operacyjną organizacji.
Ryzyko zamknięcia działalności
maleje w czasie. Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi 0,100% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko zamknięcia wynosiło:
• 1,84% w 2024 roku.
• 1,84% w 2023 roku.
• 1,84% w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Astrum Reklama wynosi 0,48%. To oznacza, że firma ma szansę 0,48% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie w czasie. Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,060% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,48% w 2024 roku.
• 0,23% w 2023 roku.
• 0,26% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Astrum Reklama charakteryzuje się umiarkowaną wiarygodnością płatniczą (ocena: C).
Ryzyko kredytowe znajduje się na przeciętnym poziomie. Zalecane jest stosowanie standardowych zabezpieczeń płatności.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena C (umiarkowana wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena C (umiarkowana wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena C (umiarkowana wiarygodność) w 2022 roku.
Kredyt kupiecki
Standardowy kredyt kupiecki dla Astrum Reklama wynosi 42 tys. zł.
Bezpieczny poziom kredytu kupieckiego to 0 zł.
Maksymalny dopuszczalny kredyt kupiecki to 206 tys. zł.
Przedział standardowego kredytu mieści się między 0 zł a 206 tys. zł.
Standardowy kredyt kupiecki
wzrasta w czasie. Przeciętna zmiana wzrostowa wynosi
6 tys. zł rocznie.
Standardowy kredyt kupiecki
w ostatnich latach wynosił:
• 42 tys. zł w 2024 roku.
• 59 tys. zł w 2023 roku.
• 18 tys. zł w 2022 roku.
Bezpieczny poziom kredytu wynosił:
• 0 zł w 2024 roku.
• 0 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Maksymalny kredyt wynosił:
• 206 tys. zł w 2024 roku.
• 145 tys. zł w 2023 roku.
• 64 tys. zł w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 211 194
zł.
Koszty operacyjne Astrum Reklama wyniosły 5 145 975
zł.
Wynagrodzenia stanowią 4%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
30 171 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 211 194 zł w 2024 roku
• 164 973 zł w 2023 roku
• 128 141 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
0.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
4% w 2024 roku
•
5% w 2023 roku
•
13% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Astrum Reklama wyniosła 734 408 zł.
a
ktywa trwałe to 433 913 zł.
a
ktywa obrotowe to 300 495 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 734 408 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 86 539 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 647 869 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 104 915 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 734 408 zł w 2024 roku.
• 1 529 415 zł w 2023 roku.
• 1 077 635 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -1%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -5%.
Marża operacyjna wyniosła -0%.
Marża netto wyniosła -0%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
nie zmienia się w czasie.
Marża netto organizacji
nie zmienia się w czasie.
Zadłużenie
Zobowiązania Astrum Reklama wyniosły 647 869 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 734 408 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 88%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 92 553 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 647 869 zł w 2024 roku
• 1 120 897 zł w 2023 roku
• 757 282 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 88% w 2024 roku
• 73% w 2023 roku
• 70% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Astrum Reklama wykazała przychody na poziomie 5 141 647 zł.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku