"ASTRUM REKLAMA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000242836
NIP
5213393109
REGON
140394393

Podsumowanie

aktywa
993 tys.
przychód
2,7 mln
zysk
8 tys.
wartość firmy
2 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. MODLIŃSKA, 129B
Kod pocztowy
03-186
Rejestracja
2005-10-07
Rozpoczęcie działalności
2005-10-07
Kapitał zakładowy
50000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja "astrum reklama" osiągnęła 2 725 510 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 725 510 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 717 571 zł.
Zysk netto wyniósł 7939 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 1 362 755 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 725 510 zł w 2019 roku.
• 2 332 946 zł w 2018 roku.
• 0 zł w 2017 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 3970 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 7939 zł w 2019 roku.
• -2179 zł w 2018 roku.
• 0 zł w 2017 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji "astrum reklama" wynosi 1 999 904 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 79 395 zł a 6 813 776 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 999 952 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 999 904 zł w 2019 roku.
• 1 812 982 zł w 2018 roku.
• 0 zł w 2017 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów "astrum reklama" wyniosła 993 430 zł.
a
ktywa trwałe to 499 658 zł.
a
ktywa obrotowe to 493 772 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 993 430 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 201 519 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 791 911 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 496 715 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 993 430 zł w 2019 roku.
• 1 368 695 zł w 2018 roku.
• 0 zł w 2017 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 1%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 4%.
Marża operacyjna wyniosła 0%.
Marża netto wyniosła 0%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.1 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania "astrum reklama" wyniosły 791 911 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 993 430 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 80%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 395 956 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 791 911 zł w 2019 roku
• 1 025 115 zł w 2018 roku
• 0 zł w 2017 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 80% w 2019 roku
• 75% w 2018 roku
• 0% w 2017 roku

Podatek dochodowy

Organizacja "astrum reklama" wykazała przychody na poziomie 2 725 510 zł.
Organizacja zarobiła 8724 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 785 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 7939 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 785 zł w 2019 roku
• 0 zł w 2018 roku
• 0 zł w 2017 roku

Organizacja "astrum reklama" wykazała zysk netto większy niż 60% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 85% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 83% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 68% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 36% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 35% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 46% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 38% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 65% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.02%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2019 był on wyższy niż 60% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2019 były wyższe niż 85% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2019 była ona wyższa niż 83% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 był wyższy niż 68% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 była wyższa niż 36% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 była wyższa niż 35% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 była wyższa niż 46% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 była wyższa niż 38% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 był on wyższy niż 65% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2019 wynosił on 0.02%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Smolińska Małolepsza Anna posiada 95 udziałów, które stanowią 95% firmy.
Największym udziałowcem od 25.06.2021 jest Smolińska Anna kontrolujący 95% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 07.10.2005 do 25.06.2021 była Smolińska Anna kontrolująca 100% udziałów.