SĄD REJONOWY POZNAŃ - NOWE MIASTO I WILDA W POZNANIU, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO CZŁONEK ZARZĄDU UPRAWNIONY JEST DO REPREZENTACJI SPÓŁKI SAMODZIELNIE. JEŻELI POWOŁANO ZARZĄD WIELOOSOBOWY, DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI I REPREZENTOWANIA SPÓŁKI UPRAWRANIONY JEST: - PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE, - DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ŁĄCZNIE, - JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Realizacja efektów specjalnych dla filmów fabularnych
Motion Brand to dynamiczny dom produkcyjny, który od 2009 roku specjalizuje się w tworzeniu wysokiej jakości spotów reklamowych oraz wszelkich form wideo. Organizacja wyróżnia się kompleksowym podejściem do produkcji filmowej i postprodukcji, oferując swoim klientom zarówno usługę realizacji nagrań, jak i efekty wizualne (VFX) dla filmów fabularnych. Motion Brand współpracuje z różnorodnymi markami, dostarczając im kreatywne i profesjonalne rozwiązania audiowizualne. W miarę rozwoju technologii, firma angażuje się w najnowocześniejsze metody i techniki, co pozwala jej oferować produkty o niezwykle wysokiej jakości i artystycznym wyrazie. Oprócz produkcji, Motion Brand koncentruje się na postprodukcji, co daje jej możliwość pełnego nadzoru nad finalnym efektem wizualnym i audio. Dzięki konsekwentnemu dążeniu do doskonałości, Motion Brand zdobyło uznanie na rynku filmowym oraz reklamowym, stało się synonimem profesjonalizmu i twórczej pasji.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Motion Brand osiągnęła 2 538 100 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 538 089 zł. Pozostałe przychody to 11 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 445 806 zł.
Zysk netto wyniósł 92 283 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 3691 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 538 100 zł w 2023 roku.
• 2 455 545 zł w 2022 roku.
• 4 233 599 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 19 707 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 92 283 zł w 2023 roku.
• 72 816 zł w 2022 roku.
• 82 523 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Motion Brand wynosi 97 tys. zł.
EBITDA Motion Brand wynosi 102 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Motion Brand wynosi 2 520 222 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
459 025 zł a 6 345 249 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 63 534 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 520 222 zł w 2023 roku.
• 2 318 108 zł w 2022 roku.
• 3 487 692 zł w 2021 roku.
Ryzyko zamknięcia
Ryzyko zamknięcia działalności dla organizacji Motion Brand wynosi 1,88%. To oznacza, że firma ma szansę 1,88% na zakończenie działalności w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Niskie ryzyko zamknięcia wskazuje na stabilną pozycję finansową i operacyjną organizacji.
Ryzyko zamknięcia działalności
maleje w czasie. Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi 0,000% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko zamknięcia wynosiło:
• 1,88% w 2023 roku.
• 1,88% w 2022 roku.
• 1,88% w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Motion Brand wynosi 0,11%. To oznacza, że firma ma szansę 0,11% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje w czasie. Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi 0,034% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,11% w 2023 roku.
• 0,14% w 2022 roku.
• 0,20% w 2021 roku.
Wiarygodność firmy
Motion Brand charakteryzuje się wysoką wiarygodnością płatniczą (ocena: B).
Ryzyko opóźnień płatniczych i zaprzestania działalności jest niskie. Można bezpiecznie prowadzić transakcje z odroczonym terminem płatności.
Poziom wiarygodności organizacji
poprawił się o 1 poziom w ciągu 6 lat.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena B (wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena B (wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
• Ocena B (wysoka wiarygodność) w 2021 roku.
Kredyt kupiecki
Standardowy kredyt kupiecki dla Motion Brand wynosi 85 tys. zł.
Bezpieczny poziom kredytu kupieckiego to 15 tys. zł.
Maksymalny dopuszczalny kredyt kupiecki to 175 tys. zł.
Przedział standardowego kredytu mieści się między 15 tys. zł a 175 tys. zł.
Standardowy kredyt kupiecki
wzrasta w czasie. Przeciętna zmiana wzrostowa wynosi
2 tys. zł rocznie.
Standardowy kredyt kupiecki
w ostatnich latach wynosił:
• 85 tys. zł w 2023 roku.
• 74 tys. zł w 2022 roku.
• 88 tys. zł w 2021 roku.
Bezpieczny poziom kredytu wynosił:
• 15 tys. zł w 2023 roku.
• 12 tys. zł w 2022 roku.
• 13 tys. zł w 2021 roku.
Maksymalny kredyt wynosił:
• 175 tys. zł w 2023 roku.
• 141 tys. zł w 2022 roku.
• 169 tys. zł w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 697 468
zł.
Koszty operacyjne Motion Brand wyniosły 2 440 955
zł.
Wynagrodzenia stanowią 29%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
63 041 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 697 468 zł w 2023 roku
• 570 616 zł w 2022 roku
• 470 926 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
2.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
29% w 2023 roku
•
24% w 2022 roku
•
11% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Motion Brand wyniosła 1 296 118 zł.
a
ktywa trwałe to 11 334 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 182 669 zł.
u
działy (akcje) własne to 102 115 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 296 118 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 612 033 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 684 085 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -23 426 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 296 118 zł w 2023 roku.
• 1 162 238 zł w 2022 roku.
• 1 560 931 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 7%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 15%.
Marża operacyjna wyniosła 4%.
Marża netto wyniosła 4%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.8 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Motion Brand wyniosły 684 085 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 296 118 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 53%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -22 828 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 684 085 zł w 2023 roku
• 642 488 zł w 2022 roku
• 1 113 997 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 0.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 53% w 2023 roku
• 55% w 2022 roku
• 71% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Motion Brand wykazała przychody na poziomie 2 538 100 zł.
Organizacja zarobiła 92 283 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 92 283 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Organizacja Motion Brand wykazała zysk netto większy niż 82% organizacji z branży "Działalność związana z produkcją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 87% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 84% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 52% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 54% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 52% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 62% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 52% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.05%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 82% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 87% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 84% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 52% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 54% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 52% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 62% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 52% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.05%.