SĄD REJONOWY W ZIELONEJ GÓRZE, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W RAZIE POWOŁANIA ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W ZAKRESIE PRAW I OBOWIĄZKÓW MAJĄTKOWYCH SPÓŁKI DO KWOTY 50.000,00 ZŁ (PIEĆDZIESIĄT TYSIĘCY ZŁOTYCH) UPOWAŻNIONY JEST KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W ZAKRESIE PRAW I OBOWIĄZKÓW MAJĄTKOWYCH SPÓŁKI POWYŻEJ KWOTY 50.000,00 ZŁ (PIEĆDZIESIĄT TYSIĘCY ZŁOTYCH)UPOWAŻNIONYCH JEST DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE LUB CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY Z PROKURENTEM.
Sprzedaż smartfonów, akcesoriów gamingowych i audio.
Współpraca z renomowanymi producentami.
Platforma B2B dla partnerów biznesowych.
Ponad 20-letnie doświadczenie w branży.
LAMEL Brands to dynamiczna hurtownia GSM oraz dystrybutor elektroniki, która rozpoczęła swoją działalność w 2017 roku. Skupia swoje wysiłki na zapewnieniu najwyższej jakości współpracy zarówno z dostawcami, jak i klientami, co pozwala jej na wypracowanie mocnej pozycji na polskim rynku elektroniki użytkowej. Oferta LAMEL Brands obejmuje różnorodne produkty, od smartfonów renomowanych marek, takich jak OPPO i NOKIA, przez akcesoria do gier, po sprzęt audio oraz elementy zabezpieczające, jak szkła ochronne i folie na ekrany. Dzięki partnerstwom z wiodącymi producentami i niszowymi dostawcami, firma jest w stanie dostarczać szeroki asortyment sprzętu dostosowanego do potrzeb różnych segmentów rynku. LAMEL Brands dysponuje skutecznymi i sprawdzonymi rozwiązaniami dystrybucyjnymi, które umożliwiają szybkie dostosowanie się do zmieniających się potrzeb rynku oraz efektywne reagowanie na zapytania klientów. Zespół firmy posiada ponad 20-letnie doświadczenie na międzynarodowych rynkach, co stanowi jej ogromny atut. Dodatkowo, LAMEL Brands posiada platformę B2B, która wspiera partnerów biznesowych w rozwoju ich działalności.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Lamel Brands osiągnęła 9 631 533 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 9 621 903 zł. Pozostałe przychody to 9630 zł.
Całkowite koszty wyniosły 10 121 909 zł.
Strata netto wyniosła 500 006 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -347 910 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 9 631 533 zł w 2024 roku.
• 11 182 248 zł w 2023 roku.
• 7 698 390 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -180 321 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -500 006 zł w 2024 roku.
• 61 597 zł w 2023 roku.
• -1 086 418 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Lamel Brands wynosi -452 tys. zł.
EBITDA Lamel Brands wynosi -437 tys. zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
206 915 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -451 611 zł w
2024 roku.
• 119 674 zł w
2023 roku.
• -1 127 627 zł w
2022 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBITDA wynosi
204 872 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• -437 127 zł w
2024 roku.
• 138 883 zł w
2023 roku.
• -1 093 177 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Lamel Brands wynosi 7 256 935 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 24 078 833 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -727 392 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 7 256 935 zł w 2024 roku.
• 8 615 887 zł w 2023 roku.
• 6 000 730 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Lamel Brands wynosi 1,42%. To oznacza, że firma ma szansę 1,42% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,194% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 1,42% w 2024 roku.
• 0,30% w 2023 roku.
• 1,77% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Lamel Brands charakteryzuje się wysoką wiarygodnością płatniczą (ocena: B).
Ryzyko opóźnień płatniczych jest niskie. Można bezpiecznie prowadzić transakcje z odroczonym terminem płatności.
Poziom wiarygodności organizacji
pogorszył się o 1 poziom w ciągu 7 lat.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena B (wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena B (wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 1 311 438
zł.
Koszty operacyjne Lamel Brands wyniosły 10 073 514
zł.
Wynagrodzenia stanowią 13%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
135 531 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 1 311 438 zł w 2024 roku
• 1 288 539 zł w 2023 roku
• 888 187 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
1.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
13% w 2024 roku
•
12% w 2023 roku
•
10% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Lamel Brands wyniosła 3 412 379 zł.
a
ktywa trwałe to 11 072 zł.
a
ktywa obrotowe to 3 401 307 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 3 412 379 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 114 551 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 2 297 828 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 32 187 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 3 412 379 zł w 2024 roku.
• 2 938 335 zł w 2023 roku.
• 2 780 228 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -15%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -45%.
Marża operacyjna wyniosła -5%.
Marża netto wyniosła -5%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -5.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -13 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.9 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.6 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Lamel Brands wyniosły 2 297 828 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 3 412 379 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 67%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 112 037 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 2 297 828 zł w 2024 roku
• 1 718 778 zł w 2023 roku
• 1 622 268 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 2.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 67% w 2024 roku
• 58% w 2023 roku
• 58% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Lamel Brands wykazała przychody na poziomie 9 631 533 zł.
Organizacja zarobiła -500 006 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -500 006 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -19 468 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Organizacja Lamel Brands wykazała zysk netto większy niż 3% organizacji z branży "Sprzedaż hurtowa sprzętu elektronicznego i telekomunikacyjnego oraz części do niego".
Organizacja wykazała przychód większy niż 73% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 68% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 64% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 20% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 17% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 16% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 9% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.05%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 3% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 73% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 68% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 64% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 20% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 17% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 16% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 9% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 wynosił on 0.05%.