LAMEL BRANDS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000322281
NIP
5993180411
REGON
363652483

Podsumowanie

aktywa
2,8 mln
przychód
7,7 mln
zysk
-1,1 mln
wartość firmy
6 mln
Podstawowe info
Województwo
LUBUSKIE
Miejscowość
GORZÓW WIELKOPOLSKI
Adres
UL. ŻWIROWA, 134
Kod pocztowy
66-400
Rejestracja
2009-01-27
Rozpoczęcie działalności
2016-02-15
Kapitał zakładowy
20000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W ZIELONEJ GÓRZE, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W RAZIE POWOŁANIA ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W ZAKRESIE PRAW I OBOWIĄZKÓW MAJĄTKOWYCH SPÓŁKI DO KWOTY 50.000,00 ZŁ (PIEĆDZIESIĄT TYSIĘCY ZŁOTYCH) UPOWAŻNIONY JEST KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W ZAKRESIE PRAW I OBOWIĄZKÓW MAJĄTKOWYCH SPÓŁKI POWYŻEJ KWOTY 50.000,00 ZŁ (PIEĆDZIESIĄT TYSIĘCY ZŁOTYCH)UPOWAŻNIONYCH JEST DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE LUB CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY Z PROKURENTEM.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Lamel brands osiągnęła 7 698 390 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 7 657 176 zł. Pozostałe przychody to 41 215 zł.
Całkowite koszty wyniosły 8 743 593 zł.
Strata netto wyniosła 1 086 418 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -873 702 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 7 698 390 zł w 2022 roku.
• 7 009 061 zł w 2021 roku.
• 6 429 238 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -369 731 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -1 086 418 zł w 2022 roku.
• 194 899 zł w 2021 roku.
• 84 059 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Lamel brands wynosi 6 000 730 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 19 245 976 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -1 269 589 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 6 000 730 zł w 2022 roku.
• 7 510 585 zł w 2021 roku.
• 6 534 505 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Lamel brands wyniosła 2 780 228 zł.
a
ktywa trwałe to 27 056 zł.
a
ktywa obrotowe to 2 753 172 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2 780 228 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 157 960 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 622 268 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -81 369 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2 780 228 zł w 2022 roku.
• 3 969 270 zł w 2021 roku.
• 3 766 605 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -39%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -94%.
Marża operacyjna wyniosła -15%.
Marża netto wyniosła -14%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -12.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -27.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.1 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Lamel brands wyniosły 1 622 268 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 2 780 228 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 58%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 21 739 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 622 268 zł w 2022 roku
• 1 224 892 zł w 2021 roku
• 1 217 126 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 2.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 58% w 2022 roku
• 31% w 2021 roku
• 32% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Lamel brands wykazała przychody na poziomie 7 698 390 zł.
Organizacja zarobiła -1 086 418 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -1 086 418 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -27 256 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 7911 zł w 2020 roku

Organizacja Lamel brands wykazała zysk netto większy niż 1% organizacji z branży "Sprzedaż hurtowa sprzętu elektronicznego i telekomunikacyjnego oraz części do niego".
Organizacja wykazała przychód większy niż 69% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 65% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 55% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 13% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 11% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 7% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 4% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.03%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 1% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 69% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 65% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 55% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 13% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 11% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 7% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 4% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.03%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Leszczyński Andrzej posiada 73 udziałów, które stanowią 73% firmy.
Największym udziałowcem od 11.01.2022 jest Leszczyński Andrzej kontrolujący 73% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 13.09.2021 do 11.01.2022 był Leszczyński Andrzej kontrolując 73% udziałów.
W okresie od 03.01.2017 do 13.09.2021 najwięcej udziałów posiadał Leszczyński Andrzej . Jego udziały w tym czasie wynosiły 77%.