E-SMART DIGITAL MEDIA SPÓŁKA AKCYJNA KRS
0000638726
NIP
6272747957
REGON
365668643

Podsumowanie

aktywa
7,4 mln
przychód
11,4 mln
zysk
140 tys.
wartość firmy
8,2 mln
Podstawowe info
Województwo
ŚLĄSKIE
Miejscowość
KATOWICE
Adres
UL. KLONOWA, 32
Kod pocztowy
40-168
Rejestracja
2016-10-18
Rozpoczęcie działalności
2016-10-18
Kapitał zakładowy
200000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA AKCYJNA
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY KATOWICE-WSCHÓD W KATOWICACH, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU GDY ZARZĄD SPÓŁKI JEST DWUOSOBOWY, KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU UPRAWNIONY JEST DO SAMODZIELNEJ REPREZENTACJI SPÓŁKI. W PRZYPADKU ZARZĄDU CO NAJMNIEJ TRZY OSOBOWEGO, DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU LUB CZŁONKA ZARZĄDU I PROKURENTA.
Organ nadzoru
RADA NADZORCZA

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja E-smart digital media osiągnęła 11 384 006 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 11 381 346 zł. Pozostałe przychody to 2660 zł.
Całkowite koszty wyniosły 11 241 232 zł.
Zysk netto wyniósł 140 114 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 80 958 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 11 384 006 zł w 2022 roku.
• 11 505 662 zł w 2021 roku.
• 11 287 841 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 197 783 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 140 114 zł w 2022 roku.
• 191 786 zł w 2021 roku.
• 1 160 237 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji E-smart digital media wynosi 8 160 216 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 10 422 zł a 28 460 015 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 168 148 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 8 160 216 zł w 2022 roku.
• 8 437 586 zł w 2021 roku.
• 12 166 174 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów E-smart digital media wyniosła 7 418 576 zł.
a
ktywa trwałe to 2 302 019 zł.
a
ktywa obrotowe to 5 116 557 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 7 418 576 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 13 896 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 7 404 680 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 211 201 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 7 418 576 zł w 2022 roku.
• 6 500 597 zł w 2021 roku.
• 5 683 853 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 2%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 1,008%.
Marża operacyjna wyniosła 4%.
Marża netto wyniosła 1%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 175.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.8 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania E-smart digital media wyniosły 7 404 680 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 7 418 576 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 100%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 78 662 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 7 404 680 zł w 2022 roku
• 6 626 815 zł w 2021 roku
• 6 001 857 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 2.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 100% w 2022 roku
• 102% w 2021 roku
• 106% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja E-smart digital media wykazała przychody na poziomie 11 384 006 zł.
Organizacja zarobiła 167 430 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 27 316 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 140 114 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 16% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 27 316 zł w 2022 roku
• 35 920 zł w 2021 roku
• 179 980 zł w 2020 roku

Organizacja E-smart digital media wykazała zysk netto większy niż 60% organizacji z branży "Sprzedaż hurtowa sprzętu elektronicznego i telekomunikacyjnego oraz części do niego".
Organizacja wykazała przychód większy niż 74% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 80% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 83% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 35% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 45% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 41% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 100% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 66% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.04%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 60% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 74% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 80% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 83% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 35% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 45% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 41% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 100% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 66% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.04%.


Historia powiązań


Udziałowcy

Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki