ADBOARD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000281908
NIP
7881935070
REGON
300566198

Podsumowanie

aktywa
19,3 mln
przychód
21,2 mln
zysk
-2,1 mln
wartość firmy
17,9 mln
Podstawowe info
Województwo
WIELKOPOLSKIE
Miejscowość
PORAŻYN
Adres
, 68D
Kod pocztowy
64-330
Rejestracja
2007-06-11
Rozpoczęcie działalności
2007-05-02
Kapitał zakładowy
220000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY POZNAŃ - NOWE MIASTO I WILDA W POZNANIU, IX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ I REPREZENTOWANIA SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE ALBO DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE ALBO JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Adboard osiągnęła 21 181 521 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 21 103 532 zł. Pozostałe przychody to 77 989 zł.
Całkowite koszty wyniosły 23 172 486 zł.
Strata netto wyniosła 2 068 953 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 859 605 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 21 181 521 zł w 2022 roku.
• 18 115 515 zł w 2021 roku.
• 21 830 554 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -502 437 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -2 068 953 zł w 2022 roku.
• 814 640 zł w 2021 roku.
• 58 267 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Adboard wynosi 17 915 290 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 52 953 803 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 261 937 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 17 915 290 zł w 2022 roku.
• 20 681 561 zł w 2021 roku.
• 19 521 779 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Adboard wyniosła 19 335 581 zł.
a
ktywa trwałe to 9 881 365 zł.
a
ktywa obrotowe to 9 454 216 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 19 335 581 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 5 059 034 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 14 276 547 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -839 070 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 19 335 581 zł w 2022 roku.
• 23 128 486 zł w 2021 roku.
• 22 212 269 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -11%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -41%.
Marża operacyjna wyniosła -6%.
Marża netto wyniosła -10%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -10 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.9 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.5 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Adboard wyniosły 14 276 547 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 19 335 581 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 74%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -897 008 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 14 276 547 zł w 2022 roku
• 16 000 499 zł w 2021 roku
• 15 898 922 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 1.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 74% w 2022 roku
• 69% w 2021 roku
• 72% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Adboard wykazała przychody na poziomie 21 181 521 zł.
Organizacja zarobiła -2 004 646 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 64 307 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -2 068 953 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -3% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -5922 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 64 307 zł w 2022 roku
• 209 392 zł w 2021 roku
• 34 520 zł w 2020 roku

Organizacja Adboard wykazała zysk netto większy niż 2% organizacji z branży "Produkcja konstrukcji metalowych i ich części".
Organizacja wykazała przychód większy niż 82% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 88% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 69% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 14% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 14% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 13% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 7% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 74% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.04%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 2% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 82% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 88% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 69% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 14% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 14% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 13% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 7% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 74% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.04%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Szulc Hubert posiada 439 udziałów, które stanowią 99.8% firmy.
Największym udziałowcem od 16.11.2012 jest Szulc Hubert kontrolujący 100% udziałów.
Najwięksi udziałowcy w okresie od 16.04.2008 do 16.11.2012:
• Szulc Hubert (50% udziałów)
• Ad Board International B.v. (50% udziałów)
W okresie od 11.06.2007 do 16.04.2008 najwięcej udziałów posiadał Szulc Hubert . Jego udziały w tym czasie wynosiły 100%.