"SMART LABEL POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000236476
NIP
9251979902
REGON
080023846

Podsumowanie

aktywa
805 tys.
przychód
2 mln
zysk
167 tys.
wartość firmy
2,5 mln
Podstawowe info
Województwo
LUBUSKIE
Miejscowość
NOWA SÓL
Adres
WRÓBLEWSKIEGO, 7
Kod pocztowy
67-100
Rejestracja
2005-06-17
Rozpoczęcie działalności
2005-12-01
Kapitał zakładowy
50000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI ZAGRANICZNEJ
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W ZIELONEJ GÓRZE, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W ZAKRESIE PRAW I OBOWIĄZKÓW SPÓŁKI ORAZ PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIONY JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja "smart label polska" osiągnęła 1 946 838 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 942 715 zł. Pozostałe przychody to 4122 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 776 052 zł.
Zysk netto wyniósł 166 663 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -313 452 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 946 838 zł w 2022 roku.
• 2 239 057 zł w 2021 roku.
• 2 539 108 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -271 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 166 663 zł w 2022 roku.
• 80 198 zł w 2021 roku.
• 651 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji "smart label polska" wynosi 2 534 852 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 570 309 zł a 4 867 094 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -201 938 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 534 852 zł w 2022 roku.
• 2 318 959 zł w 2021 roku.
• 2 140 656 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów "smart label polska" wyniosła 805 404 zł.
a
ktywa obrotowe to 805 404 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 805 404 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 760 412 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 44 991 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -6585 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 805 404 zł w 2022 roku.
• 754 137 zł w 2021 roku.
• 897 565 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 21%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 22%.
Marża operacyjna wyniosła 10%.
Marża netto wyniosła 9%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.9 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.8 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania "smart label polska" wyniosły 44 991 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 805 404 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 6%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -17 402 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 44 991 zł w 2022 roku
• 80 189 zł w 2021 roku
• 303 815 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 6% w 2022 roku
• 11% w 2021 roku
• 34% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja "smart label polska" wykazała przychody na poziomie 1 946 838 zł.
Organizacja zarobiła 185 640 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 18 977 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 166 663 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 10% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -4232 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 18 977 zł w 2022 roku
• 10 310 zł w 2021 roku
• 4785 zł w 2020 roku

Organizacja "smart label polska" wykazała zysk netto większy niż 78% organizacji z branży "Działalność agentów zajmujących się sprzedażą towarów różnego rodzaju".
Organizacja wykazała przychód większy niż 73% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 69% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 18% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 63% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 63% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 72% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 52% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 79% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.02%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 78% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 73% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 69% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 18% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 63% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 63% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 72% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 52% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 79% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.02%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Berg Volker Herbert posiada 350 udziałów, które stanowią 70% firmy.
Beyer Ewa posiada 150 udziałów, które stanowią 30% firmy.
Największym udziałowcem od 03.02.2017 jest Berg Volker Herbert kontrolujący 70% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 20.01.2009 do 03.02.2017 był Berg Volker Herbert kontrolując 56% udziałów.
Najwięksi udziałowcy w okresie od 17.06.2005 do 20.01.2009:
• Berg Volker Herbert (40% udziałów)
• Borsch Klaus (40% udziałów)