PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE "BARYCZ" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄKRS
0000157161NIP
9160003319REGON
930236599
Podsumowanie
aktywa
18,6 mln
przychód
7,1 mln
zysk
2,2 mln
wartość firmy
26,7 mln
Podstawowe info
Województwo
DOLNOŚLĄSKIE
Miejscowość
GĄDKOWICE
Adres
, 28
Kod pocztowy
56-300
Rejestracja
2003-04-15
Rozpoczęcie działalności
1993-10-01
Kapitał zakładowy
75000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA WROCŁAWIA FABRYCZNEJ WE WROCŁAWIU, IX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W ZAKRESIE PRAW I OBOWIĄZKÓW MAJĄTKOWYCH SPÓŁKI ORAZ PODPISYWANIA UMÓW I ZACIĄGANIA ZOBOWIĄZAŃ W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST DYREKTOR SPÓŁKI.
Organizacja Przedsiębiorstwo produkcyjno-usługowo-handlowe "barycz" osiągnęła 7 073 000 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 7 068 000 zł. Pozostałe przychody to 5000 zł.
Całkowite koszty wyniosły 4 863 000 zł.
Zysk netto wyniósł 2 205 000 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 693 000 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 7 073 000 zł w 2022 roku.
• 5 187 000 zł w 2021 roku.
• 4 508 000 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 353 200 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 2 205 000 zł w 2022 roku.
• 1 708 000 zł w 2021 roku.
• 1 289 000 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Przedsiębiorstwo produkcyjno-usługowo-handlowe "barycz" wynosi 26 662 583 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
10 609 500 zł a 70 012 000 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 2 726 050 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 26 662 583 zł w 2022 roku.
• 21 762 750 zł w 2021 roku.
• 18 353 083 zł w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Przedsiębiorstwo produkcyjno-usługowo-handlowe "barycz" wyniosła 18 549 000 zł.
a
ktywa trwałe to 10 801 000 zł.
a
ktywa obrotowe to 7 748 000 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 18 549 000 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 17 503 000 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 046 000 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 961 000 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 18 549 000 zł w 2022 roku.
• 16 580 000 zł w 2021 roku.
• 15 035 000 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 12%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 13%.
Marża operacyjna wyniosła 32%.
Marża netto wyniosła 31%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.8 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Przedsiębiorstwo produkcyjno-usługowo-handlowe "barycz" wyniosły 1 046 000 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 18 549 000 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 6%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -174 000 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 046 000 zł w 2022 roku
• 1 283 000 zł w 2021 roku
• 1 446 000 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 1.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 6% w 2022 roku
• 8% w 2021 roku
• 10% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Przedsiębiorstwo produkcyjno-usługowo-handlowe "barycz" wykazała przychody na poziomie 7 073 000 zł.
Organizacja Przedsiębiorstwo produkcyjno-usługowo-handlowe "barycz" wykazała zysk netto większy niż 84% organizacji z branży "Uprawy rolne połączone z chowem i hodowlą zwierząt (działalność mieszana)".
Organizacja wykazała przychód większy niż 79% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 87% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 30% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 65% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 65% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 60% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 50% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.1%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 84% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 79% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 87% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 30% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 65% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 65% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 60% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 50% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż NaN% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 wynosił on 0.1%.