Organizacja Laboratorium marketing division osiągnęła 591 773 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 591 773 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 484 239 zł.
Zysk netto wyniósł 107 535 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 99 499 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 591 773 zł w 2021 roku.
• 214 905 zł w 2020 roku.
• 150 942 zł w 2019 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 17 697 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 107 535 zł w 2021 roku.
• 117 340 zł w 2020 roku.
• -23 093 zł w 2019 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Laboratorium marketing division wynosi 1 235 945 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
411 291 zł a 2 193 550 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 177 844 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 235 945 zł w 2021 roku.
• 943 269 zł w 2020 roku.
• 343 262 zł w 2019 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Laboratorium marketing division wyniosła 582 922 zł.
a
ktywa trwałe to 43 958 zł.
a
ktywa obrotowe to 538 964 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 582 922 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 548 387 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 34 535 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 50 651 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 582 922 zł w 2021 roku.
• 480 887 zł w 2020 roku.
• 357 120 zł w 2019 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 18%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 20%.
Marża operacyjna wyniosła 20%.
Marża netto wyniosła 18%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.2 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Laboratorium marketing division wyniosły 34 535 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 582 922 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 6%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -3645 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 34 535 zł w 2021 roku
• 40 035 zł w 2020 roku
• 33 608 zł w 2019 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 1.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 6% w 2021 roku
• 8% w 2020 roku
• 9% w 2019 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Laboratorium marketing division wykazała przychody na poziomie 591 773 zł.
Organizacja zarobiła 120 452 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 12 917 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 107 535 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 11% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 1182 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 12 917 zł w 2021 roku
• 14 027 zł w 2020 roku
• 0 zł w 2019 roku