LABORATORIUM MARKETING DIVISION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000115419
NIP
6782735870
REGON
357077078

Podsumowanie

aktywa
583 tys.
przychód
592 tys.
zysk
108 tys.
wartość firmy
1,2 mln
Podstawowe info
Województwo
MAŁOPOLSKIE
Miejscowość
KRAKÓW
Adres
UL. BARSKA, 60
Kod pocztowy
30-307
Rejestracja
2002-05-29
Rozpoczęcie działalności
1999-10-08
Kapitał zakładowy
50000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD SPÓŁKI
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI I PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIONY JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Laboratorium marketing division osiągnęła 591 773 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 591 773 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 484 239 zł.
Zysk netto wyniósł 107 535 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 99 499 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 591 773 zł w 2021 roku.
• 214 905 zł w 2020 roku.
• 150 942 zł w 2019 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 17 697 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 107 535 zł w 2021 roku.
• 117 340 zł w 2020 roku.
• -23 093 zł w 2019 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Laboratorium marketing division wynosi 1 235 945 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 411 291 zł a 2 193 550 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 177 844 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 235 945 zł w 2021 roku.
• 943 269 zł w 2020 roku.
• 343 262 zł w 2019 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Laboratorium marketing division wyniosła 582 922 zł.
a
ktywa trwałe to 43 958 zł.
a
ktywa obrotowe to 538 964 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 582 922 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 548 387 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 34 535 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 50 651 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 582 922 zł w 2021 roku.
• 480 887 zł w 2020 roku.
• 357 120 zł w 2019 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 18%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 20%.
Marża operacyjna wyniosła 20%.
Marża netto wyniosła 18%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.2 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Laboratorium marketing division wyniosły 34 535 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 582 922 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 6%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -3645 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 34 535 zł w 2021 roku
• 40 035 zł w 2020 roku
• 33 608 zł w 2019 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 1.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 6% w 2021 roku
• 8% w 2020 roku
• 9% w 2019 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Laboratorium marketing division wykazała przychody na poziomie 591 773 zł.
Organizacja zarobiła 120 452 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 12 917 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 107 535 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 11% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 1182 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 12 917 zł w 2021 roku
• 14 027 zł w 2020 roku
• 0 zł w 2019 roku

Organizacja Laboratorium marketing division wykazała zysk netto większy niż 80% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 66% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 75% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 18% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 77% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 79% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 68% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 51% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 82% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.001%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 był on wyższy niż 80% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2021 były wyższe niż 66% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 była ona wyższa niż 75% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 był wyższy niż 18% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 77% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 79% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 była wyższa niż 68% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 była wyższa niż 51% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 był on wyższy niż 82% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 wynosił on 0.001%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Jędras Rafał posiada 100 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 04.08.2016 jest Jędras Rafał kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 29.06.2007 do 04.08.2016 był Jędras Rafał kontrolując 77% udziałów.
W okresie od 03.02.2003 do 29.06.2007 najwięcej udziałów posiadał Jędras Rafał . Jego udziały w tym czasie wynosiły 100%.