Organizacja Laboratorium Marketing Division osiągnęła 1 317 655 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 317 655 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 989 234 zł.
Zysk netto wyniósł 328 421 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 160 554 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 317 655 zł w 2024 roku.
• 1 383 055 zł w 2023 roku.
• 490 157 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 41 668 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 328 421 zł w 2024 roku.
• 207 578 zł w 2023 roku.
• 106 521 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Laboratorium Marketing Division wynosi 365 tys. zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
46 370 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 365 394 zł w
2024 roku.
• 228 369 zł w
2023 roku.
• 119 366 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Laboratorium Marketing Division wynosi 3 085 000 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
892 879 zł a 4 762 020 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 365 776 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 3 085 000 zł w 2024 roku.
• 2 398 911 zł w 2023 roku.
• 1 243 733 zł w 2022 roku.
Ryzyko zamknięcia
Ryzyko zamknięcia działalności dla organizacji Laboratorium Marketing Division wynosi 1,88%. To oznacza, że firma ma szansę 1,88% na zakończenie działalności w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Niskie ryzyko zamknięcia wskazuje na stabilną pozycję finansową i operacyjną organizacji.
Ryzyko zamknięcia działalności
maleje w czasie. Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi 0,002% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko zamknięcia wynosiło:
• 1,88% w 2024 roku.
• 1,88% w 2023 roku.
• 1,89% w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Laboratorium Marketing Division wynosi 0,03%. To oznacza, że firma ma szansę 0,03% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie w czasie. Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,001% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,03% w 2024 roku.
• 0,03% w 2023 roku.
• 0,02% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Laboratorium Marketing Division charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności i zamknięcia działalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Kredyt kupiecki
Standardowy kredyt kupiecki dla Laboratorium Marketing Division wynosi 145 tys. zł.
Bezpieczny poziom kredytu kupieckiego to 40 tys. zł.
Maksymalny dopuszczalny kredyt kupiecki to 417 tys. zł.
Przedział standardowego kredytu mieści się między 40 tys. zł a 417 tys. zł.
Standardowy kredyt kupiecki
wzrasta w czasie. Przeciętna zmiana wzrostowa wynosi
18 tys. zł rocznie.
Standardowy kredyt kupiecki
w ostatnich latach wynosił:
• 145 tys. zł w 2024 roku.
• 108 tys. zł w 2023 roku.
• 72 tys. zł w 2022 roku.
Bezpieczny poziom kredytu wynosił:
• 40 tys. zł w 2024 roku.
• 34 tys. zł w 2023 roku.
• 15 tys. zł w 2022 roku.
Maksymalny kredyt wynosił:
• 417 tys. zł w 2024 roku.
• 302 tys. zł w 2023 roku.
• 229 tys. zł w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Koszty operacyjne Laboratorium Marketing Division wyniosły 952 261
zł.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
nie zmieniają się w czasie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2024 roku
•
0% w 2023 roku
•
0% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Laboratorium Marketing Division wyniosła 1 516 859 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 516 859 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 516 859 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 190 505 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 326 354 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 162 363 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 516 859 zł w 2024 roku.
• 1 111 498 zł w 2023 roku.
• 674 325 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 22%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 28%.
Marża operacyjna wyniosła 28%.
Marża netto wyniosła 25%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.9 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.9 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Laboratorium Marketing Division wyniosły 326 354 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 516 859 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 22%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 39 606 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 326 354 zł w 2024 roku
• 249 414 zł w 2023 roku
• 19 819 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 22% w 2024 roku
• 22% w 2023 roku
• 3% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Laboratorium Marketing Division wykazała przychody na poziomie 1 317 655 zł.
Organizacja zarobiła 365 394 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 36 973 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 328 421 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 10% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 4112 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 36 973 zł w 2024 roku
• 20 791 zł w 2023 roku
• 12 829 zł w 2022 roku