THE GOOD LIVING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000241219
NIP
8431540834
REGON
220060693

Podsumowanie

aktywa
1 mln
przychód
1,1 mln
zysk
37 tys.
wartość firmy
925 tys.
Podstawowe info
Województwo
POMORSKIE
Miejscowość
CHARZYKOWY
Adres
UL. KLONOWA, 15
Kod pocztowy
89-606
Rejestracja
2005-09-13
Rozpoczęcie działalności
2005-06-06
Kapitał zakładowy
60000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY GDAŃSK-PÓŁNOC W GDAŃSKU, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI NA ZEWNĄTRZ, SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ I PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST SAMODZIELNIE KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja The good living osiągnęła 1 072 876 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 072 872 zł. Pozostałe przychody to 4 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 035 989 zł.
Zysk netto wyniósł 36 883 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 214 575 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 072 876 zł w 2022 roku.
• 430 433 zł w 2021 roku.
• 141 899 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 7377 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 36 883 zł w 2022 roku.
• -10 632 zł w 2021 roku.
• 44 474 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji The good living wynosi 925 137 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 62 356 zł a 2 682 190 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 168 388 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 925 137 zł w 2022 roku.
• 321 650 zł w 2021 roku.
• 315 163 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów The good living wyniosła 1 015 980 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 015 980 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 015 980 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 83 142 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 932 839 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 177 992 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 015 980 zł w 2022 roku.
• 367 645 zł w 2021 roku.
• 60 597 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 4%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 44%.
Marża operacyjna wyniosła 4%.
Marża netto wyniosła 3%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 8.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.7 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania The good living wyniosły 932 839 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 015 980 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 92%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 183 550 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 932 839 zł w 2022 roku
• 321 386 zł w 2021 roku
• 3706 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 16 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 92% w 2022 roku
• 87% w 2021 roku
• 6% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja The good living wykazała przychody na poziomie 1 072 876 zł.
Organizacja zarobiła 39 510 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 2627 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 36 883 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 7% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 525 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 2627 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 3908 zł w 2020 roku

Organizacja The good living wykazała zysk netto większy niż 64% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 69% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 79% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 79% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 47% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 46% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 49% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 64% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 62% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.004%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 64% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 69% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 79% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 79% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 47% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 46% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 49% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 64% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 62% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.004%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Thomas Adrian posiada 1120 udziałów, które stanowią 93.3% firmy.
Największym udziałowcem od 20.12.2022 jest Thomas Adrian kontrolujący 93% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 22.11.2019 do 20.12.2022 była Szyca Thomas Monika kontrolująca 95% udziałów.
W okresie od 08.08.2018 do 22.11.2019 najwięcej udziałów posiadała Psia Góra . Jej udziały w tym czasie wynosiły 100%.