"IMEDIUS AGENCJA REKLAMOWA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000112811
NIP
6751196797
REGON
351553690

Podsumowanie

aktywa
7,3 mln
przychód
12 mln
zysk
1,5 mln
wartość firmy
18,7 mln
Podstawowe info
Województwo
MAŁOPOLSKIE
Miejscowość
KRAKÓW
Adres
MOGILSKA, 69
Kod pocztowy
31-545
Rejestracja
2002-05-14
Rozpoczęcie działalności
1998-11-17
Kapitał zakładowy
200000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
PRAWO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI MOŻE WYKONYWAĆ INDYWIDUALNIE KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja "imedius agencja reklamowa" osiągnęła 12 008 925 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 11 976 812 zł. Pozostałe przychody to 32 113 zł.
Całkowite koszty wyniosły 10 492 335 zł.
Zysk netto wyniósł 1 484 477 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -132 126 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 12 008 925 zł w 2022 roku.
• 8 628 859 zł w 2021 roku.
• 8 804 044 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -11 324 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 1 484 477 zł w 2022 roku.
• -115 195 zł w 2021 roku.
• 723 870 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji "imedius agencja reklamowa" wynosi 18 667 846 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 4 723 988 zł a 30 022 313 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 81 890 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 18 667 846 zł w 2022 roku.
• 9 363 202 zł w 2021 roku.
• 12 461 870 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów "imedius agencja reklamowa" wyniosła 7 309 754 zł.
a
ktywa trwałe to 55 726 zł.
a
ktywa obrotowe to 7 254 027 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 7 309 754 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 6 298 650 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 011 104 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 364 754 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 7 309 754 zł w 2022 roku.
• 6 537 012 zł w 2021 roku.
• 6 316 317 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 20%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 24%.
Marża operacyjna wyniosła 15%.
Marża netto wyniosła 12%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania "imedius agencja reklamowa" wyniosły 1 011 104 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 7 309 754 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 14%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 77 728 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 011 104 zł w 2022 roku
• 1 722 839 zł w 2021 roku
• 1 386 948 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 0.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 14% w 2022 roku
• 26% w 2021 roku
• 22% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja "imedius agencja reklamowa" wykazała przychody na poziomie 12 008 925 zł.
Organizacja zarobiła 1 875 835 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 391 358 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 1 484 477 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 21% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 1351 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 391 358 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 168 667 zł w 2020 roku

Organizacja "imedius agencja reklamowa" wykazała zysk netto większy niż 96% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 95% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 96% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 27% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 69% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 72% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 68% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 53% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 98% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.05%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 96% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 95% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 96% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 27% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 69% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 72% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 68% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 53% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 98% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.05%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Różycki Jerzy posiada 362 udziałów, które stanowią 90.5% firmy.
Największym udziałowcem od 21.07.2009 jest Różycki Jerzy kontrolujący 91% udziałów.
Najwięksi udziałowcy w okresie od 08.01.2003 do 21.07.2009:
• Różycki Jerzy (50% udziałów)
• Padjas Wojciech (50% udziałów)
Najwięksi udziałowcy w okresie od 14.05.2002 do 08.01.2003:
• Różycki Jerzy (1% udziałów)
• Padjas Wojciech (1% udziałów)