Organizacja "imedius agencja reklamowa" osiągnęła 12 008 925 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 11 976 812 zł. Pozostałe przychody to 32 113 zł.
Całkowite koszty wyniosły 10 492 335 zł.
Zysk netto wyniósł 1 484 477 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -132 126 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 12 008 925 zł w 2022 roku.
• 8 628 859 zł w 2021 roku.
• 8 804 044 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -11 324 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 1 484 477 zł w 2022 roku.
• -115 195 zł w 2021 roku.
• 723 870 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji "imedius agencja reklamowa" wynosi 18 667 846 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
4 723 988 zł a 30 022 313 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 81 890 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 18 667 846 zł w 2022 roku.
• 9 363 202 zł w 2021 roku.
• 12 461 870 zł w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów "imedius agencja reklamowa" wyniosła 7 309 754 zł.
a
ktywa trwałe to 55 726 zł.
a
ktywa obrotowe to 7 254 027 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 7 309 754 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 6 298 650 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 011 104 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 364 754 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 7 309 754 zł w 2022 roku.
• 6 537 012 zł w 2021 roku.
• 6 316 317 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 20%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 24%.
Marża operacyjna wyniosła 15%.
Marża netto wyniosła 12%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania "imedius agencja reklamowa" wyniosły 1 011 104 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 7 309 754 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 14%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 77 728 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 011 104 zł w 2022 roku
• 1 722 839 zł w 2021 roku
• 1 386 948 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 0.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 14% w 2022 roku
• 26% w 2021 roku
• 22% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja "imedius agencja reklamowa" wykazała przychody na poziomie 12 008 925 zł.
Organizacja zarobiła 1 875 835 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 391 358 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 1 484 477 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 21% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 1351 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 391 358 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 168 667 zł w 2020 roku