Organizacja Autobusy DVL osiągnęła 14 692 406 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 14 679 640 zł. Pozostałe przychody to 12 765 zł.
Całkowite koszty wyniosły 11 773 581 zł.
Zysk netto wyniósł 2 906 060 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 4 897 469 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 14 692 406 zł w 2024 roku.
• 17 271 174 zł w 2023 roku.
• 6 286 834 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 968 687 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 2 906 060 zł w 2024 roku.
• 6 463 600 zł w 2023 roku.
• 3 311 874 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Autobusy DVL wynosi 3,01 mln zł.
EBITDA Autobusy DVL wynosi 3,03 mln zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Autobusy DVL wynosi 30 945 325 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
9 526 150 zł a 50 806 133 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 10 315 108 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 30 945 325 zł w 2024 roku.
• 44 715 121 zł w 2023 roku.
• 19 937 622 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Autobusy DVL wynosi 0,03%. To oznacza, że firma ma szansę 0,03% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,011% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,03% w 2024 roku.
• 0,05% w 2023 roku.
• 0,10% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Autobusy DVL charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 155 103
zł.
Koszty operacyjne Autobusy DVL wyniosły 11 672 652
zł.
Wynagrodzenia stanowią 1%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
51 701 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 155 103 zł w 2024 roku
• 55 424 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
0.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
1% w 2024 roku
•
1% w 2023 roku
•
0% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Autobusy DVL wyniosła 13 006 705 zł.
a
ktywa trwałe to 931 652 zł.
a
ktywa obrotowe to 12 075 053 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 13 006 705 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 12 701 533 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 305 172 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 4 335 568 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 13 006 705 zł w 2024 roku.
• 11 612 884 zł w 2023 roku.
• 7 847 069 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 22%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 23%.
Marża operacyjna wyniosła 20%.
Marża netto wyniosła 20%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 7.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 7.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6.7 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Autobusy DVL wyniosły 305 172 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 13 006 705 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 2%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 101 724 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 305 172 zł w 2024 roku
• 1 817 410 zł w 2023 roku
• 4 515 196 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 2% w 2024 roku
• 16% w 2023 roku
• 58% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Autobusy DVL wykazała przychody na poziomie 14 692 406 zł.
Organizacja zarobiła 2 907 813 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 1753 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 2 906 060 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 584 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 1753 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 267 zł w 2022 roku
Organizacja Autobusy DVL wykazała zysk netto większy niż 92% organizacji z branży "Sprzedaż hurtowa i detaliczna pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli".
Organizacja wykazała przychód większy niż 77% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 82% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 10% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 89% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 87% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 83% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 58% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 43% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.08%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 92% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 77% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 82% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 10% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 89% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 87% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 83% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 58% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 43% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 wynosił on 0.08%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Opara Olga
posiada 100 udziałów,
które stanowią 50.0% firmy.
Opara Łukasz
posiada 100 udziałów,
które stanowią 50.0% firmy.