"PRO MEDIA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000030307
NIP
7540335245
REGON
530862719

Podsumowanie

aktywa
8,6 mln
przychód
9,8 mln
zysk
26 tys.
wartość firmy
11,5 mln
Podstawowe info
Województwo
OPOLSKIE
Miejscowość
OPOLE
Adres
POWSTAŃCÓW ŚLĄSKICH, 9
Kod pocztowy
45-086
Rejestracja
2001-07-27
Rozpoczęcie działalności
1993-04-01
Kapitał zakładowy
3000000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ MIESZANA MIĘDZY SEKTORAMI Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI SEKTORA PRYWATNEGO, W TYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI ZAGRANICZNEJ
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W OPOLU, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU, ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja "pro media" osiągnęła 9 808 355 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 9 713 465 zł. Pozostałe przychody to 94 889 zł.
Całkowite koszty wyniosły 9 687 422 zł.
Zysk netto wyniósł 26 043 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -462 969 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 9 808 355 zł w 2022 roku.
• 10 233 005 zł w 2021 roku.
• 11 008 749 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -126 266 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 26 043 zł w 2022 roku.
• 604 980 zł w 2021 roku.
• 1 576 015 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji "pro media" wynosi 11 454 326 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 260 435 zł a 25 659 993 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -2 252 707 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 11 454 326 zł w 2022 roku.
• 19 253 638 zł w 2021 roku.
• 24 798 709 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów "pro media" wyniosła 8 571 524 zł.
a
ktywa trwałe to 5 216 794 zł.
a
ktywa obrotowe to 3 354 730 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 8 571 524 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 6 414 998 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 2 156 526 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -1 866 129 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 8 571 524 zł w 2022 roku.
• 15 229 614 zł w 2021 roku.
• 16 992 932 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 0%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 0%.
Marża operacyjna wyniosła -0%.
Marża netto wyniosła 0%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania "pro media" wyniosły 2 156 526 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 8 571 524 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 25%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 52 535 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 2 156 526 zł w 2022 roku
• 1 880 659 zł w 2021 roku
• 2 118 957 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 2.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 25% w 2022 roku
• 12% w 2021 roku
• 12% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja "pro media" wykazała przychody na poziomie 9 808 355 zł.
Organizacja zarobiła 58 479 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 32 435 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 26 043 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 55% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -29 286 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 32 435 zł w 2022 roku
• 164 882 zł w 2021 roku
• 375 476 zł w 2020 roku

Wyniki na tle rynku "Wydawanie gazet" (58.13.Z)

Organizacja "pro media" wykazała zysk netto większy niż 78% organizacji z branży "Wydawanie gazet".
Organizacja wykazała przychód większy niż 95% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 96% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 35% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 47% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 45% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 56% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 47% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 96% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.5%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 78% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 95% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 96% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 35% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 47% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 45% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 56% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 47% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 96% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.5%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Polska Press posiada 1590 udziałów, które stanowią 53% firmy.
Przedsiębiorstwo Związkowe "solpress" posiada 1410 udziałów, które stanowią 47% firmy.
Największym udziałowcem od 12.05.2015 jest Polska Press kontrolujący 53% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 06.10.2011 do 12.05.2015 był Media Regionalne kontrolując 53% udziałów.
W okresie od 24.05.2007 do 06.10.2011 najwięcej udziałów posiadał Mecom Poland Holdings As. Jego udziały w tym czasie wynosiły 53%.