Organizacja Bright junior media osiągnęła 20 569 381 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 20 171 725 zł. Pozostałe przychody to 397 657 zł.
Całkowite koszty wyniosły 16 906 136 zł.
Zysk netto wyniósł 3 265 589 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 1 405 928 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 20 569 381 zł w 2022 roku.
• 22 818 691 zł w 2021 roku.
• 17 545 665 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -346 473 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 3 265 589 zł w 2022 roku.
• 5 645 156 zł w 2021 roku.
• 4 897 036 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Bright junior media wynosi 31 387 506 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
4 612 231 zł a 51 423 453 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -708 460 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 31 387 506 zł w 2022 roku.
• 44 189 990 zł w 2021 roku.
• 37 121 069 zł w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Bright junior media wyniosła 17 570 962 zł.
a
ktywa trwałe to 751 499 zł.
a
ktywa obrotowe to 16 819 464 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 17 570 962 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 6 149 641 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 11 421 321 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 1 406 878 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 17 570 962 zł w 2022 roku.
• 16 267 051 zł w 2021 roku.
• 13 024 400 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 19%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 53%.
Marża operacyjna wyniosła 18%.
Marża netto wyniosła 16%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -5.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.9 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.2 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Bright junior media wyniosły 11 421 321 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 17 570 962 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 65%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1 753 350 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 11 421 321 zł w 2022 roku
• 7 737 843 zł w 2021 roku
• 5 243 312 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 65% w 2022 roku
• 48% w 2021 roku
• 40% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Bright junior media wykazała przychody na poziomie 20 569 381 zł.
Organizacja zarobiła 3 983 822 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 718 233 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 3 265 589 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 18% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 143 647 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 718 233 zł w 2022 roku
• 667 601 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku