BRIGHT JUNIOR MEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA KRS
0000437553
NIP
9452170478
REGON
122693879

Podsumowanie

aktywa
17,6 mln
przychód
20,6 mln
zysk
3,3 mln
wartość firmy
31,4 mln
Podstawowe info
Województwo
MAŁOPOLSKIE
Miejscowość
KRAKÓW
Adres
UL. WŁADYSŁAWA SYROKOMLI, 20
Kod pocztowy
30-102
Rejestracja
2012-10-29
Rozpoczęcie działalności
2012-10-29
Organ reprezentujący
WSPÓLNICY REPREZENTUJĄCY SPÓŁKĘ
Forma prawna
SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Forma własności
WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z BRAKIEM PRZEWAGI KTÓREGOKOLWIEK RODZAJU WŁASNOŚCI PRYWATNEJ
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
SPÓŁKĘ REPREZENTUJE KAŻDY KOMPLEMENTARIUSZ SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Bright junior media osiągnęła 20 569 381 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 20 171 725 zł. Pozostałe przychody to 397 657 zł.
Całkowite koszty wyniosły 16 906 136 zł.
Zysk netto wyniósł 3 265 589 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 1 405 928 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 20 569 381 zł w 2022 roku.
• 22 818 691 zł w 2021 roku.
• 17 545 665 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -346 473 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 3 265 589 zł w 2022 roku.
• 5 645 156 zł w 2021 roku.
• 4 897 036 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Bright junior media wynosi 31 387 506 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 4 612 231 zł a 51 423 453 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -708 460 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 31 387 506 zł w 2022 roku.
• 44 189 990 zł w 2021 roku.
• 37 121 069 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Bright junior media wyniosła 17 570 962 zł.
a
ktywa trwałe to 751 499 zł.
a
ktywa obrotowe to 16 819 464 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 17 570 962 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 6 149 641 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 11 421 321 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 1 406 878 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 17 570 962 zł w 2022 roku.
• 16 267 051 zł w 2021 roku.
• 13 024 400 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 19%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 53%.
Marża operacyjna wyniosła 18%.
Marża netto wyniosła 16%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -5.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.9 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.2 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Bright junior media wyniosły 11 421 321 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 17 570 962 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 65%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1 753 350 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 11 421 321 zł w 2022 roku
• 7 737 843 zł w 2021 roku
• 5 243 312 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 65% w 2022 roku
• 48% w 2021 roku
• 40% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Bright junior media wykazała przychody na poziomie 20 569 381 zł.
Organizacja zarobiła 3 983 822 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 718 233 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 3 265 589 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 18% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 143 647 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 718 233 zł w 2022 roku
• 667 601 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Bright junior media wykazała zysk netto większy niż 97% organizacji z branży "Wydawanie książek".
Organizacja wykazała przychód większy niż 94% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 94% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 74% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 75% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 77% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 75% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 80% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 96% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.4%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 97% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 94% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 94% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 74% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 75% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 77% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 75% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 80% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 96% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.4%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki

Podobne organizacje do BRIGHT JUNIOR MEDIA