Dostosowanie się do specyficznych potrzeb klientów
Peak Creative to grupa filmowa z regionu Śląska Cieszyńskiego, która z pasją i zaangażowaniem realizuje różnorodne projekty filmowe. Zespół tej organizacji wyznaje zasadę, że każdy film to nie tylko zadanie, ale również emocjonujące wyzwanie. W ich pracy nie ma znaczenia, czy chodzi o krótki klip reklamowy, teledysk, zdjęcia z drona, czy długi film dokumentalny – każda produkcja jest traktowana jako sposobność do artystycznego rozwoju oraz eksploracji nowych możliwości. Peak Creative inwestuje w nowoczesny sprzęt i innowacyjne rozwiązania, co pozwala im na ciągłe podnoszenie standardów swoich usług. Celem grupy jest nie tylko zrealizowanie zlecenia, ale także tworzenie filmów, które angażują widzów i pozostawiają trwały ślad. Dodatkowo, mają na swoim koncie współpracę z różnorodnymi klientami, co potwierdza ich elastyczność i umiejętności w dostosowywaniu się do potrzeb różnych branż.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Peak creative osiągnęła 132 821 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 132 821 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 129 002 zł.
Zysk netto wyniósł 3819 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -7544 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 132 821 zł w 2024 roku.
• 147 908 zł w 2023 roku.
• 147 908 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -16 244 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 3819 zł w 2024 roku.
• 36 307 zł w 2023 roku.
• 36 307 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Peak creative wynosi 5 tys. zł.
EBITDA Peak creative wynosi 6 tys. zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
17 793 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 4535 zł w
2024 roku.
• 40 122 zł w
2023 roku.
• 40 122 zł w
2022 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBITDA wynosi
20 807 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 6256 zł w
2024 roku.
• 47 870 zł w
2023 roku.
• 47 870 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Peak creative wynosi 137 667 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
33 844 zł a 332 053 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -68 573 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 137 667 zł w 2024 roku.
• 274 814 zł w 2023 roku.
• 274 814 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Peak creative wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,000% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2024 roku.
• 0,02% w 2023 roku.
• 0,02% w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 79 375
zł.
Koszty operacyjne Peak creative wyniosły 128 286
zł.
Wynagrodzenia stanowią 62%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
6554 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 79 375 zł w 2024 roku
• 66 266 zł w 2023 roku
• 66 266 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
0.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
62% w 2024 roku
•
61% w 2023 roku
•
61% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Peak creative wyniosła 49 938 zł.
a
ktywa trwałe to 12 886 zł.
a
ktywa obrotowe to 37 051 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 49 938 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 45 126 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 4812 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -9105 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 49 938 zł w 2024 roku.
• 68 148 zł w 2023 roku.
• 68 148 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 8%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 8%.
Marża operacyjna wyniosła 3%.
Marża netto wyniosła 3%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -22.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -40 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -12 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -11 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Peak creative wyniosły 4812 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 49 938 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 10%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -11 015 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 4812 zł w 2024 roku
• 26 841 zł w 2023 roku
• 26 841 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 14.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 10% w 2024 roku
• 39% w 2023 roku
• 39% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Peak creative wykazała przychody na poziomie 132 821 zł.
Organizacja zarobiła 4464 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 645 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 3819 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 14% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -1555 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 645 zł w 2024 roku
• 3754 zł w 2023 roku
• 3754 zł w 2022 roku
Organizacja Peak creative wykazała zysk netto większy niż 60% organizacji z branży "Działalność związana z produkcją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 45% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 40% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 26% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 52% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 50% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 64% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 48% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 59% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.01%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 60% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 45% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 40% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 26% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 52% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 50% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 64% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 48% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 59% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 wynosił on 0.01%.