Organizacja Słodowy produkcja audiowizualna osiągnęła 204 016 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 204 016 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 177 001 zł.
Zysk netto wyniósł 27 016 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 68 005 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 204 016 zł w 2023 roku.
• 124 022 zł w 2022 roku.
• 87 972 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 9005 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 27 016 zł w 2023 roku.
• 4119 zł w 2022 roku.
• 10 050 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Słodowy produkcja audiowizualna wynosi 278 712 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
34 638 zł a 510 041 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 92 904 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 278 712 zł w 2023 roku.
• 113 532 zł w 2022 roku.
• 110 135 zł w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Słodowy produkcja audiowizualna wyniosła 68 880 zł.
a
ktywa obrotowe to 68 880 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 68 880 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 46 184 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 22 696 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 22 960 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 68 880 zł w 2023 roku.
• 32 160 zł w 2022 roku.
• 20 598 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 39%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 58%.
Marża operacyjna wyniosła 15%.
Marża netto wyniosła 13%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 13.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 19.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.4 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Słodowy produkcja audiowizualna wyniosły 22 696 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 68 880 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 33%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 7565 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 22 696 zł w 2023 roku
• 12 991 zł w 2022 roku
• 5549 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 33% w 2023 roku
• 40% w 2022 roku
• 27% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Słodowy produkcja audiowizualna wykazała przychody na poziomie 204 016 zł.
Organizacja zarobiła 30 355 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 3339 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 27 016 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 11% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 1113 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 3339 zł w 2023 roku
• 551 zł w 2022 roku
• 1072 zł w 2021 roku
Organizacja Słodowy produkcja audiowizualna wykazała zysk netto większy niż 71% organizacji z branży "Działalność związana z produkcją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 58% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 49% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 55% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 69% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 68% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 75% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 70% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 73% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.03%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 71% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 58% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 49% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 55% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 69% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 68% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 75% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 70% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 73% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.03%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Słodowy Szymon
posiada 80 udziałów, które stanowią 80% firmy.
Słodowy Michał
posiada 20 udziałów, które stanowią 20% firmy.
Największym udziałowcem od 15.07.2022 jest
Słodowy Szymon
kontrolujący 80% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 12.04.2021 do 15.07.2022
był Słodowy Szymon
kontrolując 80% udziałów.
Podobne organizacje do SŁODOWY PRODUKCJA AUDIOWIZUALNA