Organizacja Agencja Reklamowa zu-an osiągnęła 3 367 644 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 3 318 067 zł. Pozostałe przychody to 49 577 zł.
Całkowite koszty wyniosły 3 233 082 zł.
Zysk netto wyniósł 84 985 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 1 683 822 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 3 367 644 zł w 2024 roku.
• 2 787 930 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 42 492 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 84 985 zł w 2024 roku.
• 257 586 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Agencja Reklamowa zu-an wynosi 2 851 877 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
266 841 zł a 8 419 110 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 425 939 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 851 877 zł w 2024 roku.
• 3 085 905 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Agencja Reklamowa zu-an wynosi 0,10%. To oznacza, że firma ma szansę 0,10% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,022% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,10% w 2024 roku.
• 0,08% w 2023 roku.
• 0,06% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Agencja Reklamowa zu-an charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 494 481
zł.
Koszty operacyjne Agencja Reklamowa zu-an wyniosły 3 266 907
zł.
Wynagrodzenia stanowią 15%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
247 241 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 494 481 zł w 2024 roku
• 306 803 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
7.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
15% w 2024 roku
•
12% w 2023 roku
•
0% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Agencja Reklamowa zu-an wyniosła 1 287 487 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 100 595 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 186 892 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 287 487 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 355 788 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 931 698 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 643 743 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 287 487 zł w 2024 roku.
• 1 066 439 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 7%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 24%.
Marża operacyjna wyniosła 2%.
Marża netto wyniosła 3%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 12 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.5 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Agencja Reklamowa zu-an wyniosły 931 698 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 287 487 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 72%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 465 849 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 931 698 zł w 2024 roku
• 803 853 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 72% w 2024 roku
• 75% w 2023 roku
• 0% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Agencja Reklamowa zu-an wykazała przychody na poziomie 3 367 644 zł.
Organizacja zarobiła 94 045 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 9060 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 84 985 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 10% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 4530 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 9060 zł w 2024 roku
• 34 843 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku