Badania skutecznej komunikacji w social media i Internecie
Analiza emocji i sentymentu w sieci
Wykrywanie i walka z dezinformacją
Codzienne raporty analityczne
Audity komunikacyjne i badania rynkowe
Instytut Badań Internetu i Mediów Społecznościowych (IBIMS) jest liderem w zakresie badań nad skuteczną komunikacją w kanałach social media oraz Internecie. Instytut prowadzi unikalne w skali europejskiej badania, które mają na celu efektywne dotarcie do odbiorców oraz analizę sentymentu społecznego. Misją IBIMS jest dostarczenie klientom kompleksowej wiedzy o otaczającym ich świecie, opierając się na innowacyjnych metodach analizy zachowań użytkowników oraz ocen emocji w sieci. Organizacja skupia się m.in. na wykrywaniu i przeciwdziałaniu dezinformacji, co czyni ją kluczowym podmiotem w polskiej przestrzeni komunikacyjnej. Oferta IBIMS obejmuje codzienne raporty analityczne, pogłębioną analitykę rynkową i tematyczną, audyty komunikacyjne oraz badania emocji, co pozwala klientom lepiej rozumieć ich rynek oraz dostosowywać przekazy do oczekiwań odbiorców. Dzięki zastosowaniu unikalnych metod zbierania danych ze wszystkich ogólnodostępnych źródeł, IBIMS umożliwia skuteczne przebić się przez szum informacyjny i nawiązać silną relację z grupą docelową.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Instytut badań internetu i mediów społecznościowych osiągnęła 3 352 183 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 3 352 183 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 3 271 021 zł.
Zysk netto wyniósł 81 162 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 670 437 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 3 352 183 zł w 2024 roku.
• 3 501 014 zł w 2023 roku.
• 1 982 024 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 16 232 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 81 162 zł w 2024 roku.
• 410 482 zł w 2023 roku.
• 68 365 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Instytut badań internetu i mediów społecznościowych wynosi 111 tys. zł.
EBITDA Instytut badań internetu i mediów społecznościowych wynosi 111 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Instytut badań internetu i mediów społecznościowych wynosi 2 817 903 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
258 465 zł a 8 380 458 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 563 581 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 817 903 zł w 2024 roku.
• 4 398 532 zł w 2023 roku.
• 1 709 542 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Instytut badań internetu i mediów społecznościowych wynosi 0,14%. To oznacza, że firma ma szansę 0,14% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,017% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,14% w 2024 roku.
• 0,03% w 2023 roku.
• 0,03% w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 458 668
zł.
Koszty operacyjne Instytut badań internetu i mediów społecznościowych wyniosły 3 241 370
zł.
Wynagrodzenia stanowią 14%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
91 734 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 458 668 zł w 2024 roku
• 210 438 zł w 2023 roku
• 71 059 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
2.8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
14% w 2024 roku
•
7% w 2023 roku
•
4% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Instytut badań internetu i mediów społecznościowych wyniosła 1 167 993 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 167 993 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 167 993 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 344 620 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 823 373 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 233 599 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 167 993 zł w 2024 roku.
• 677 925 zł w 2023 roku.
• 269 972 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 7%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 24%.
Marża operacyjna wyniosła 3%.
Marża netto wyniosła 2%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.4 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Instytut badań internetu i mediów społecznościowych wyniosły 823 373 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 167 993 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 70%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 164 675 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 823 373 zł w 2024 roku
• 114 467 zł w 2023 roku
• 116 996 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 70% w 2024 roku
• 17% w 2023 roku
• 43% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Instytut badań internetu i mediów społecznościowych wykazała przychody na poziomie 3 352 183 zł.
Organizacja zarobiła 91 873 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 10 711 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 81 162 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 12% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 2142 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 10 711 zł w 2024 roku
• 42 481 zł w 2023 roku
• 8883 zł w 2022 roku
Organizacja Instytut badań internetu i mediów społecznościowych wykazała zysk netto większy niż 75% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 88% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 86% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 73% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 40% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 40% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 52% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 54% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 76% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.2%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 75% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 88% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 86% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 73% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 40% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 40% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 52% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 54% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 76% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 wynosił on 0.2%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Olaf Szymański Fundacja Rodzinna
posiada 19 udziałów, które stanowią 47.5% firmy.
Jasiński Jakub
posiada 10 udziałów, które stanowią 25% firmy.
Ciaś Dobromir
posiada 9 udziałów, które stanowią 22.5% firmy.
Największym udziałowcem od 03.10.2024 jest
Olaf Szymański Fundacja Rodzinna
kontrolujący 48% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 23.08.2024 do 03.10.2024
była Olaf Szymański Fundacja Rodzinna
kontrolująca 50% udziałów.
W okresie od 30.12.2022 do 23.08.2024 najwięcej udziałów posiadał Szymański Olaf . Jego udziały w tym czasie wynosiły 34%.
Podobne organizacje do
INSTYTUT BADAŃ INTERNETU I MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH