INSTYTUT BADAŃ INTERNETU I MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000833007
NIP
5732918059
REGON
385739356

Podsumowanie

aktywa
678 tys.
przychód
3,5 mln
zysk
410 tys.
wartość firmy
4,4 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
ALEJA "SOLIDARNOŚCI", 99/95
Kod pocztowy
00-144
Rejestracja
2020-03-05
Rozpoczęcie działalności
2020-03-05
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W CZĘSTOCHOWIE, XVII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
ZARZĄD REPREZENTUJE SPÓŁKĘ WOBEC OSÓB TRZECICH W SPOSÓB NASTĘPUJĄCY: KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Instytut badań internetu i mediów społecznościowych osiągnęła 3 501 014 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 3 500 941 zł. Pozostałe przychody to 72 zł.
Całkowite koszty wyniosły 3 090 459 zł.
Zysk netto wyniósł 410 482 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 875 253 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 3 501 014 zł w 2023 roku.
• 1 982 024 zł w 2022 roku.
• 434 384 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 102 621 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 410 482 zł w 2023 roku.
• 68 365 zł w 2022 roku.
• 84 928 zł w 2021 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Instytut badań internetu i mediów społecznościowych wynosi 4 398 532 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 422 593 zł a 8 752 534 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 099 633 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 4 398 532 zł w 2023 roku.
• 1 709 542 zł w 2022 roku.
• 692 760 zł w 2021 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Instytut badań internetu i mediów społecznościowych wyniosła 677 925 zł.
a
ktywa obrotowe to 677 925 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 677 925 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 563 458 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 114 467 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 169 481 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 677 925 zł w 2023 roku.
• 269 972 zł w 2022 roku.
• 130 057 zł w 2021 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 61%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 73%.
Marża operacyjna wyniosła 13%.
Marża netto wyniosła 12%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 15.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 18.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.9 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Instytut badań internetu i mediów społecznościowych wyniosły 114 467 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 677 925 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 17%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 28 617 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 114 467 zł w 2023 roku
• 116 996 zł w 2022 roku
• 45 447 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 17% w 2023 roku
• 43% w 2022 roku
• 35% w 2021 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Instytut badań internetu i mediów społecznościowych wykazała przychody na poziomie 3 501 014 zł.
Organizacja zarobiła 452 963 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 42 481 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 410 482 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 10 620 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 42 481 zł w 2023 roku
• 8883 zł w 2022 roku
• 8361 zł w 2021 roku

Organizacja Instytut badań internetu i mediów społecznościowych wykazała zysk netto większy niż 89% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 84% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 73% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 36% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 70% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 70% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 89% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 77% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 88% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.1%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 89% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 84% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 73% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był wyższy niż 36% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 70% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 70% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 89% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 77% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 88% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2023 wynosił on 0.1%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Szymański Olaf posiada 17 udziałów, które stanowią 34% firmy.
Fedorowicz Michał posiada 16 udziałów, które stanowią 32% firmy.
Jasiński Jakub posiada 9 udziałów, które stanowią 18% firmy.
Ciaś Dobromir posiada 8 udziałów, które stanowią 16% firmy.
Największym udziałowcem od 30.12.2022 jest Szymański Olaf kontrolujący 34% udziałów.
Najwięksi udziałowcy w okresie od 18.12.2020 do 30.12.2022:
• Ccomm (34% udziałów)
• Edge Npd (34% udziałów)
W okresie od 05.03.2020 do 18.12.2020 najwięcej udziałów posiadał Fedorowicz Michał . Jego udziały w tym czasie wynosiły 52%.