PROMOBILIER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄKRS
0000954954NIP
5130277085REGON
521251434
Podsumowanie
aktywa
266 tys.
przychód
957 tys.
zysk
234 tys.
wartość firmy
1,8 mln
Podstawowe info
Województwo
MAŁOPOLSKIE
Miejscowość
BIBICE
Adres
UL. KWIATY POLNE, 25
Kod pocztowy
32-087
Rejestracja
2022-02-18
Rozpoczęcie działalności
2022-02-17
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADA CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘKSZEJ LICZBY OSÓB DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST WYMAGANE WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Organizacja Promobilier osiągnęła 957 231 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 957 231 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 723 628 zł.
Zysk netto wyniósł 233 603 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 957 231 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 957 231 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 233 603 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 233 603 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Promobilier wynosi 1 751 516 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
178 952 zł a 3 270 436 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 751 516 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 751 516 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Promobilier wyniosła 265 507 zł.
a
ktywa obrotowe to 265 507 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 265 507 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 238 603 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 26 905 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 265 507 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 265 507 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 88%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 98%.
Marża operacyjna wyniosła 27%.
Marża netto wyniosła 24%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 88 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 97.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 26.8 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 24.4 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Promobilier wyniosły 26 905 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 265 507 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 10%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 26 905 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 26 905 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 10% w 2022 roku
• 0% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Promobilier wykazała przychody na poziomie 957 231 zł.
Organizacja zarobiła 256 707 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 23 104 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 233 603 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 23 104 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 23 104 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Organizacja Promobilier wykazała zysk netto większy niż 82% organizacji z branży "Działalność agentów zajmujących się sprzedażą mebli, artykułów gospodarstwa domowego i drobnych wyrobów metalowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 54% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 42% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 27% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 87% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 91% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 98% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 88% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 80% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.1%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 82% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 54% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 42% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 27% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 87% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 91% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 98% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 88% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 80% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 wynosił on 0.1%.