ALFATELS CONTACT CENTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000928606
NIP
5223212351
REGON
520299172

Podsumowanie

aktywa
2 mln
przychód
3 mln
zysk
371 tys.
wartość firmy
3,8 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. ORŁÓW PIASTOWSKICH, 82
Kod pocztowy
02-496
Rejestracja
2021-10-27
Rozpoczęcie działalności
2021-10-27
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEN WOLI W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY SAMODZIELNIE

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Alfatels contact center osiągnęła 3 015 040 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 3 015 040 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 644 130 zł.
Zysk netto wyniósł 370 910 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 1 507 520 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 3 015 040 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 185 455 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 370 910 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Alfatels contact center wynosi 3 775 600 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 281 933 zł a 7 537 600 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 887 800 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 3 775 600 zł w 2022 roku.
• 3750 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Alfatels contact center wyniosła 1 995 427 zł.
a
ktywa trwałe to 2250 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 992 777 zł.
n
ależne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy to 400 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 995 427 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 375 910 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 619 517 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 997 713 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 995 427 zł w 2022 roku.
• 5000 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 19%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 99%.
Marża operacyjna wyniosła 14%.
Marża netto wyniosła 12%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 9.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 49.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6.8 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6.2 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Alfatels contact center wyniosły 1 619 517 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 995 427 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 81%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 809 758 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 619 517 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 81% w 2022 roku
• 0% w 2021 roku
• 0% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Alfatels contact center wykazała przychody na poziomie 3 015 040 zł.
Organizacja zarobiła 407 595 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 36 685 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 370 910 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 18 343 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 36 685 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Alfatels contact center wykazała zysk netto większy niż 82% organizacji z branży "Działalność centrów telefonicznych (call center)".
Organizacja wykazała przychód większy niż 73% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 79% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 60% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 75% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 73% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 73% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 82% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 79% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.08%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 82% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 73% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 79% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 60% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 75% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 73% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 73% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 82% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 79% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.08%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Multicontact.pl posiada 100 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 08.08.2022 jest Multicontact.pl kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 27.10.2021 do 08.08.2022 był Multicontact.pl kontrolując 91% udziałów.