WG CALL CENTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000349935
NIP
1010003785
REGON
021169470

Podsumowanie

aktywa
2,1 mln
przychód
2 mln
zysk
414 tys.
wartość firmy
4,3 mln
Podstawowe info
Województwo
WIELKOPOLSKIE
Miejscowość
POZNAŃ
Adres
STAROŁĘCKA, 7
Kod pocztowy
61-361
Rejestracja
2010-02-25
Rozpoczęcie działalności
2010-02-01
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ ZAGRANICZNA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY POZNAŃ - NOWE MIASTO I WILDA W POZNANIU, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE PREZESA ZARZĄDU WRAZ Z JAKIMKOLWIEK INNYM CZŁONKIEM ZARZĄDU.
Branże
Sprzedaż detaliczna pozostałych nowych wyrobów prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub Internet Działalność związana z doradztwem w zakresie informatyki Działalność agencji reklamowych Transport drogowy towarów Pozostała działalność związana z udostępnianiem pracowników Pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami Sprzedaż detaliczna artykułów używanych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Pozostałe sprzątanie Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach drukowanych Sprzedaż detaliczna pozostałych nowych wyrobów prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach elektronicznych (Internet) Pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w radio i telewizji Sprzedaż detaliczna wyrobów medycznych, włączając ortopedyczne, prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Pozostała działalność usługowa w zakresie informacji, gdzie indziej niesklasyfikowana Stosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja Sprzedaż detaliczna odzieży prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Sprzedaż detaliczna dywanów, chodników i innych pokryć podłogowych oraz pokryć ściennych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Sprzedaż detaliczna mebli, sprzętu oświetleniowego i pozostałych artykułów użytku domowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Działalność agentów zajmujących się sprzedażą towarów różnego rodzaju Specjalistyczne sprzątanie budynków i obiektów przemysłowych Sprzedaż detaliczna wyrobów tekstylnych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Działalność usługowa związana z leśnictwem Działalność w zakresie informacji turystycznej Działalność wspomagająca edukację Dzierżawa własności intelektualnej i podobnych produktów, z wyłączeniem prac chronionych prawem autorskim Działalność agentów turystycznych Działalność w zakresie specjalistycznego projektowania Niespecjalistyczne sprzątanie budynków i obiektów przemysłowych Pozostała działalność wspomagająca prowadzenie działalności gospodarczej, gdzie indziej niesklasyfikowana Pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w pozostałych mediach Pozostała działalność usługowa w zakresie rezerwacji, gdzie indziej niesklasyfikowana Działalność związana z wyszukiwaniem miejsc pracy i pozyskiwaniem pracowników Działalność agencji pracy tymczasowej Działalność pilotów wycieczek i przewodników turystycznych Pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana Działalność centrów telefonicznych (call center)

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Wg call center osiągnęła 1 972 681 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 839 950 zł. Pozostałe przychody to 132 731 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 425 667 zł.
Zysk netto wyniósł 414 284 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 263 612 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 972 681 zł w 2022 roku.
• 1 770 149 zł w 2021 roku.
• 1 445 920 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 79 455 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 414 284 zł w 2022 roku.
• 315 694 zł w 2021 roku.
• 455 649 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Wg call center wynosi 4 301 416 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 1 329 161 zł a 7 088 861 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 759 392 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 4 301 416 zł w 2022 roku.
• 3 486 869 zł w 2021 roku.
• 3 593 764 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Wg call center wyniosła 2 077 565 zł.
a
ktywa trwałe to 1 635 456 zł.
a
ktywa obrotowe to 442 109 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2 077 565 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 772 215 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 305 350 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 407 625 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2 077 565 zł w 2022 roku.
• 2 311 681 zł w 2021 roku.
• 2 380 426 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 20%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 23%.
Marża operacyjna wyniosła 18%.
Marża netto wyniosła 21%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.7 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Wg call center wyniosły 305 350 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 2 077 565 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 15%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -61 906 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 305 350 zł w 2022 roku
• 919 691 zł w 2021 roku
• 1 304 131 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 308.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 15% w 2022 roku
• 40% w 2021 roku
• 55% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Wg call center wykazała przychody na poziomie 1 972 681 zł.
Organizacja zarobiła 442 663 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 28 379 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 414 284 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 6% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 1786 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 28 379 zł w 2022 roku
• 34 726 zł w 2021 roku
• 42 017 zł w 2020 roku

Organizacja Wg call center wykazała zysk netto większy niż 78% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna pozostałych nowych wyrobów prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach".
Organizacja wykazała przychód większy niż 57% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 68% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 21% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 91% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 86% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 74% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 54% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 79% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.03%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 78% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 57% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 68% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 21% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 91% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 86% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 74% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 54% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 79% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.03%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Butterson Holdings Limited posiada 100 udziałów, które stanowią 100% firmy.

Podobne organizacje do WG CALL CENTER

Organizacja Numer KRS
1
0000830850
2
0000955119
3
0000243884
4
0000274653
5
0000211728
6
0000374867
7
0000418879
8
0000611930
9
0000585202
10
0000713089
11
0000109139
12
0000016169
13
0000067326
14
0000768702
15
0000012081
16
0000216186
17
0000179618
18
0000702017
19
0000737344
20
0000061750
21
0000722156
22
0000695010
23
0000178412
24
0000821651
25
0000451214
26
0000153040
27
0000472211
28
0000373637
29
0000717315
30
0000105257