Organizacja Wg call center osiągnęła 1 972 681 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 839 950 zł. Pozostałe przychody to 132 731 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 425 667 zł.
Zysk netto wyniósł 414 284 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 263 612 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 972 681 zł w 2022 roku.
• 1 770 149 zł w 2021 roku.
• 1 445 920 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 79 455 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 414 284 zł w 2022 roku.
• 315 694 zł w 2021 roku.
• 455 649 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Wg call center wynosi 4 301 416 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
1 329 161 zł a 7 088 861 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 759 392 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 4 301 416 zł w 2022 roku.
• 3 486 869 zł w 2021 roku.
• 3 593 764 zł w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Wg call center wyniosła 2 077 565 zł.
a
ktywa trwałe to 1 635 456 zł.
a
ktywa obrotowe to 442 109 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2 077 565 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 772 215 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 305 350 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 407 625 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2 077 565 zł w 2022 roku.
• 2 311 681 zł w 2021 roku.
• 2 380 426 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 20%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 23%.
Marża operacyjna wyniosła 18%.
Marża netto wyniosła 21%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.7 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Wg call center wyniosły 305 350 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 2 077 565 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 15%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -61 906 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 305 350 zł w 2022 roku
• 919 691 zł w 2021 roku
• 1 304 131 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 308.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 15% w 2022 roku
• 40% w 2021 roku
• 55% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Wg call center wykazała przychody na poziomie 1 972 681 zł.
Organizacja zarobiła 442 663 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 28 379 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 414 284 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 6% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 1786 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 28 379 zł w 2022 roku
• 34 726 zł w 2021 roku
• 42 017 zł w 2020 roku
Organizacja Wg call center wykazała zysk netto większy niż 78% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna pozostałych nowych wyrobów prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach".
Organizacja wykazała przychód większy niż 57% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 68% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 21% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 91% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 86% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 74% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 54% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 79% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.03%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 78% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 57% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 68% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 21% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 91% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 86% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 74% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 54% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 79% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 wynosił on 0.03%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Butterson Holdings Limited
posiada 100 udziałów, które stanowią 100% firmy.