PROSTRATEGIC COMMUNICATION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000925773
NIP
7011054374
REGON
520141347

Podsumowanie

aktywa
709 tys.
przychód
2,9 mln
zysk
518 tys.
wartość firmy
4,4 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
PLAC STANISŁAWA MAŁACHOWSKIEGO, 2
Kod pocztowy
00-066
Rejestracja
2021-10-06
Rozpoczęcie działalności
2021-10-06
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST UPOWAŻNIONY KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Prostrategic communication osiągnęła 2 892 018 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 873 208 zł. Pozostałe przychody to 18 810 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 355 683 zł.
Zysk netto wyniósł 517 524 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 2 892 018 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 892 018 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 517 524 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 517 524 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Prostrategic communication wynosi 4 390 002 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 391 893 zł a 7 245 340 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 4 390 002 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 4 390 002 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Prostrategic communication wyniosła 708 976 zł.
a
ktywa trwałe to 22 140 zł.
a
ktywa obrotowe to 686 836 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 708 976 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 522 524 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 186 452 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 708 976 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 708 976 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 73%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 99%.
Marża operacyjna wyniosła 20%.
Marża netto wyniosła 18%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 73 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 99 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 19.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 17.9 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Prostrategic communication wyniosły 186 452 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 708 976 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 26%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 186 452 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 186 452 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 26% w 2022 roku
• 0% w 2021 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Prostrategic communication wykazała przychody na poziomie 2 892 018 zł.
Organizacja zarobiła 567 979 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 50 455 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 517 524 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 50 455 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 50 455 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku

Organizacja Prostrategic communication wykazała zysk netto większy niż 90% organizacji z branży "Stosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja".
Organizacja wykazała przychód większy niż 85% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 76% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 41% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 73% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 74% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 90% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 87% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 89% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.2%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 90% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 85% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 76% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 41% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 73% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 74% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 90% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 87% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 89% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.2%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Wiórkiewicz Michał posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Sokołowski Mariusz posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.