Usługi PR dla banków, firm finansowych i giełdowych
Komunikacja kryzysowa
Promocja rozwiązań cyfrowych i wsparcie startupów
Tworzenie raportów, badań i materiałów eksperckich
Clear Communication Group to renomowana agencja public relations specjalizująca się w usługach PR dla banków, firm sektora finansowego, spółek giełdowych oraz profesjonalnych usługodawców. Ich zakres działań obejmuje komunikację kryzysową oraz promocję nowych rozwiązań cyfrowych. Zespół posiada ponad 30 lat doświadczenia w skutecznej realizacji projektów PR, co potwierdzają opinie zadowolonych klientów. Agencja wyróżnia się wyjątkowym zaangażowaniem w każdy projekt oraz indywidualnym podejściem do klienta, przy wsparciu doświadczonych konsultantów i partnerów firmy. Dzięki autorskiemu systemowi CRM, Clear Communication Group może precyzyjnie docierać do różnych grup dziennikarzy, co umożliwia skuteczną i precyzyjną dystrybucję materiałów prasowych. Dodatkowo, agencja regularnie przygotowuje wartościowe treści, w tym raporty, badania oraz materiały poradnikowe i eksperckie, które wspierają firmy w zrozumieniu nowoczesnych technologii oraz kwestie związane z cyberbezpieczeństwem. Ich kompetencje w zakresie cyfrowych technologii i edukacji konsumenckiej czyni ich liderem w branży komunikacji cyfrowej.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Clear Communication Group osiągnęła 3 503 225 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 3 494 235 zł. Pozostałe przychody to 8990 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 980 597 zł.
Zysk netto wyniósł 513 638 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 500 461 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 3 503 225 zł w 2024 roku.
• 3 610 257 zł w 2023 roku.
• 3 262 541 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 73 377 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 513 638 zł w 2024 roku.
• 466 061 zł w 2023 roku.
• 462 309 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Clear Communication Group wynosi 558 tys. zł.
EBITDA Clear Communication Group wynosi 573 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Clear Communication Group wynosi 5 447 692 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
1 057 657 zł a 8 758 063 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 778 242 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 5 447 692 zł w 2024 roku.
• 4 943 511 zł w 2023 roku.
• 5 273 072 zł w 2022 roku.
Ryzyko zamknięcia
Ryzyko zamknięcia działalności dla organizacji Clear Communication Group wynosi 1,84%. To oznacza, że firma ma szansę 1,84% na zakończenie działalności w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Niskie ryzyko zamknięcia wskazuje na stabilną pozycję finansową i operacyjną organizacji.
Ryzyko zamknięcia działalności
maleje w czasie. Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi 0,100% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko zamknięcia wynosiło:
• 1,84% w 2024 roku.
• 1,84% w 2023 roku.
• 1,84% w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Clear Communication Group wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje w czasie. Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi 0,005% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2024 roku.
• 0,02% w 2023 roku.
• 0,02% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Clear Communication Group charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności i zamknięcia działalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
poprawił się o 2 poziomy w ciągu 7 lat.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Kredyt kupiecki
Standardowy kredyt kupiecki dla Clear Communication Group wynosi 200 tys. zł.
Bezpieczny poziom kredytu kupieckiego to 84 tys. zł.
Maksymalny dopuszczalny kredyt kupiecki to 485 tys. zł.
Przedział standardowego kredytu mieści się między 84 tys. zł a 485 tys. zł.
Standardowy kredyt kupiecki
wzrasta w czasie. Przeciętna zmiana wzrostowa wynosi
29 tys. zł rocznie.
Standardowy kredyt kupiecki
w ostatnich latach wynosił:
• 200 tys. zł w 2024 roku.
• 150 tys. zł w 2023 roku.
• 215 tys. zł w 2022 roku.
Bezpieczny poziom kredytu wynosił:
• 84 tys. zł w 2024 roku.
• 73 tys. zł w 2023 roku.
• 75 tys. zł w 2022 roku.
Maksymalny kredyt wynosił:
• 485 tys. zł w 2024 roku.
• 301 tys. zł w 2023 roku.
• 564 tys. zł w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 1 807 106
zł.
Koszty operacyjne Clear Communication Group wyniosły 2 935 935
zł.
Wynagrodzenia stanowią 62%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
258 158 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 1 807 106 zł w 2024 roku
• 1 710 351 zł w 2023 roku
• 1 346 897 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
8.8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
62% w 2024 roku
•
55% w 2023 roku
•
49% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Clear Communication Group wyniosła 1 723 802 zł.
a
ktywa trwałe to 23 203 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 700 599 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 723 802 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 410 209 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 313 593 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 246 257 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 723 802 zł w 2024 roku.
• 1 095 586 zł w 2023 roku.
• 1 860 073 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 30%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 36%.
Marża operacyjna wyniosła 16%.
Marża netto wyniosła 15%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Clear Communication Group wyniosły 313 593 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 723 802 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 18%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 44 799 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 313 593 zł w 2024 roku
• 199 015 zł w 2023 roku
• 194 995 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 18% w 2024 roku
• 18% w 2023 roku
• 10% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Clear Communication Group wykazała przychody na poziomie 3 503 225 zł.
Organizacja zarobiła 564 437 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 50 799 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 513 638 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 7257 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 50 799 zł w 2024 roku
• 46 096 zł w 2023 roku
• 45 723 zł w 2022 roku
Organizacja Clear Communication Group wykazała zysk netto większy niż 91% organizacji z branży "Stosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja".
Organizacja wykazała przychód większy niż 87% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 87% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 36% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 72% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 71% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 78% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 66% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 91% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.3%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 91% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 87% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 87% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 36% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 72% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 71% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 78% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 66% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 91% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 wynosił on 0.3%.