"ALERT MEDIA COMMUNICATIONS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ" KRS
0000098492
NIP
5272365250
REGON
017484246

Podsumowanie

aktywa
1,3 mln
przychód
3,2 mln
zysk
82 tys.
wartość firmy
3,1 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. PRZY BAŻANTARNI, 13
Kod pocztowy
02-793
Rejestracja
2002-03-08
Rozpoczęcie działalności
2002-04-01
Kapitał zakładowy
100000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD SPÓŁKI
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja "alert media communications osiągnęła 3 239 457 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 3 237 832 zł. Pozostałe przychody to 1625 zł.
Całkowite koszty wyniosły 3 155 712 zł.
Zysk netto wyniósł 82 121 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 75 077 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 3 239 457 zł w 2022 roku.
• 2 810 017 zł w 2021 roku.
• 2 087 295 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -47 615 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 82 121 zł w 2022 roku.
• 277 943 zł w 2021 roku.
• -40 685 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji "alert media communications wynosi 3 106 830 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 618 709 zł a 8 098 643 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -58 385 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 3 106 830 zł w 2022 roku.
• 3 542 986 zł w 2021 roku.
• 1 740 192 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów "alert media communications wyniosła 1 276 931 zł.
a
ktywa trwałe to 24 464 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 252 467 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 276 931 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 824 946 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 451 986 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 30 066 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 276 931 zł w 2022 roku.
• 1 059 987 zł w 2021 roku.
• 919 127 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 6%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 10%.
Marża operacyjna wyniosła 3%.
Marża netto wyniosła 3%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -21 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.7 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania "alert media communications wyniosły 451 986 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 276 931 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 35%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -79 297 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 451 986 zł w 2022 roku
• 316 162 zł w 2021 roku
• 454 245 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 35% w 2022 roku
• 30% w 2021 roku
• 49% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja "alert media communications wykazała przychody na poziomie 3 239 457 zł.
Organizacja zarobiła 96 696 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 14 575 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 82 121 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 15% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -3477 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 14 575 zł w 2022 roku
• 15 983 zł w 2021 roku
• 613 zł w 2020 roku

Organizacja "alert media communications wykazała zysk netto większy niż 70% organizacji z branży "Stosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja".
Organizacja wykazała przychód większy niż 86% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 83% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 49% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 42% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 42% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 53% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 43% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 80% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.3%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 70% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 86% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 83% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 49% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 42% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 42% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 53% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 43% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 80% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.3%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Łaszyn Adam posiada 80 udziałów, które stanowią 80% firmy.
Tomczyński Krzysztof posiada 10 udziałów, które stanowią 10% firmy.
Największym udziałowcem od 24.05.2019 jest Łaszyn Adam kontrolujący 80% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 19.04.2004 do 24.05.2019 był Łaszyn Adam kontrolując 90% udziałów.
W okresie od 08.03.2002 do 19.04.2004 najwięcej udziałów posiadał Cks . Jego udziały w tym czasie wynosiły 80%.