SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
ZARZĄD SKŁADA SIĘ Z JEDNEGO LUB WIĘKSZEJ LICZBY CZŁONKÓW. PRACAMI ZARZĄDU KIERUJE PREZES LUB WICEPREZES. W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ I PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIONY JEST KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU JEDNOOSOBOWO. PREZES ZARZĄDU MA PRAWO SAMODZIELNIE REPREZENTOWAĆ SPÓŁKĘ.
Alert Media Communications to wyspecjalizowana agencja public relations, której celem jest efektywne łączenie interesów klientów z mediami oraz innymi grupami docelowymi. Organizacja koncentruje się na zarządzaniu treścią, co oznacza precyzyjne dobieranie i dostarczanie istotnych informacji do kluczowych odbiorców. Przez lata działalności, agencja zbudowała silną reputację dzięki starannemu planowaniu strategii komunikacyjnych, które obejmują zarówno promocję, jak i działania w sytuacjach kryzysowych. W ofercie znajdują się również różnorodne programy szkoleniowe, które mają na celu rozwijanie umiejętności w zakresie skutecznej komunikacji. W ramach swoich usług, firma organizuje szkolenia medialne, które uczą jak zarządzać informacją w trudnych chwilach i jak skutecznie występować publicznie. Alert Media Communications angażuje się także w monitoring oraz analizę wizerunkową, co pozwala firmom dostosować swoje działania do zmieniającego się otoczenia. Agencja jest także znana z corocznego raportu Kryzysometr, który dostarcza cennych informacji na temat zagrożeń kryzysowych, z jakimi mogą się zmagać organizacje w Polsce. Dzięki tym unikalnym inicjatywom, Alert Media Communications zyskała zaufanie wielu klientów oraz solidną pozycję na rynku PR w Polsce.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Alert Media Communications osiągnęła 4 290 984 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 4 289 629 zł. Pozostałe przychody to 1355 zł.
Całkowite koszty wyniosły 4 191 348 zł.
Zysk netto wyniósł 98 280 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 203 844 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 4 290 984 zł w 2024 roku.
• 2 902 876 zł w 2023 roku.
• 3 239 457 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -31 702 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 98 280 zł w 2024 roku.
• 1759 zł w 2023 roku.
• 82 121 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Alert Media Communications wynosi 144 tys. zł.
EBITDA Alert Media Communications wynosi 150 tys. zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
34 954 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 144 056 zł w
2024 roku.
• 13 491 zł w
2023 roku.
• 112 916 zł w
2022 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBITDA wynosi
38 627 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 150 023 zł w
2024 roku.
• 19 792 zł w
2023 roku.
• 120 329 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Alert Media Communications wynosi 3 947 515 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
693 739 zł a 10 727 459 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 78 394 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 3 947 515 zł w 2024 roku.
• 2 562 317 zł w 2023 roku.
• 3 106 830 zł w 2022 roku.
Ryzyko zamknięcia
Ryzyko zamknięcia działalności dla organizacji Alert Media Communications wynosi 1,88%. To oznacza, że firma ma szansę 1,88% na zakończenie działalności w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Niskie ryzyko zamknięcia wskazuje na stabilną pozycję finansową i operacyjną organizacji.
Ryzyko zamknięcia działalności
rośnie w czasie. Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,000% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko zamknięcia wynosiło:
• 1,88% w 2024 roku.
• 1,88% w 2023 roku.
• 1,88% w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Alert Media Communications wynosi 0,04%. To oznacza, że firma ma szansę 0,04% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje w czasie. Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi 0,015% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,04% w 2024 roku.
• 0,07% w 2023 roku.
• 0,05% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Alert Media Communications charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności i zamknięcia działalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
poprawił się o 1 poziom w ciągu 7 lat.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena B (wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Kredyt kupiecki
Standardowy kredyt kupiecki dla Alert Media Communications wynosi 141 tys. zł.
Bezpieczny poziom kredytu kupieckiego to 20 tys. zł.
Maksymalny dopuszczalny kredyt kupiecki to 319 tys. zł.
Przedział standardowego kredytu mieści się między 20 tys. zł a 319 tys. zł.
Standardowy kredyt kupiecki
wzrasta w czasie. Przeciętna zmiana wzrostowa wynosi
9 tys. zł rocznie.
Standardowy kredyt kupiecki
w ostatnich latach wynosił:
• 141 tys. zł w 2024 roku.
• 109 tys. zł w 2023 roku.
• 118 tys. zł w 2022 roku.
Bezpieczny poziom kredytu wynosił:
• 20 tys. zł w 2024 roku.
• 0 tys. zł w 2023 roku.
• 16 tys. zł w 2022 roku.
Maksymalny kredyt wynosił:
• 319 tys. zł w 2024 roku.
• 283 tys. zł w 2023 roku.
• 280 tys. zł w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 1 254 397
zł.
Koszty operacyjne Alert Media Communications wyniosły 4 145 572
zł.
Wynagrodzenia stanowią 30%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
70 253 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 1 254 397 zł w 2024 roku
• 1 296 377 zł w 2023 roku
• 1 134 405 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
0.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
30% w 2024 roku
•
45% w 2023 roku
•
36% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Alert Media Communications wyniosła 1 432 030 zł.
a
ktywa trwałe to 12 196 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 419 833 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 432 030 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 924 985 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 507 045 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 43 633 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 432 030 zł w 2024 roku.
• 1 262 179 zł w 2023 roku.
• 1 276 931 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 7%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 11%.
Marża operacyjna wyniosła 3%.
Marża netto wyniosła 2%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -14.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.3 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Alert Media Communications wyniosły 507 045 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 432 030 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 35%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -48 775 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 507 045 zł w 2024 roku
• 435 474 zł w 2023 roku
• 451 986 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 5.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 35% w 2024 roku
• 34% w 2023 roku
• 35% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Alert Media Communications wykazała przychody na poziomie 4 290 984 zł.
Organizacja zarobiła 115 817 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 17 537 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 98 280 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 15% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -2060 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 17 537 zł w 2024 roku
• 5603 zł w 2023 roku
• 14 575 zł w 2022 roku
Organizacja Alert Media Communications wykazała zysk netto większy niż 75% organizacji z branży "Stosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja".
Organizacja wykazała przychód większy niż 89% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 84% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 54% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 44% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 45% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 58% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 48% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 80% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.4%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 75% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 89% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 84% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 54% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 44% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 45% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 58% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 48% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 80% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 wynosił on 0.4%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Łaszyn Beata
posiada 62 udziałów,
które stanowią 62.0% firmy.
Łaszyn Michał
posiada 20 udziałów,
które stanowią 20.0% firmy.