Organizacja "alert media communications osiągnęła 3 239 457 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 3 237 832 zł. Pozostałe przychody to 1625 zł.
Całkowite koszty wyniosły 3 155 712 zł.
Zysk netto wyniósł 82 121 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 75 077 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 3 239 457 zł w 2022 roku.
• 2 810 017 zł w 2021 roku.
• 2 087 295 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -47 615 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 82 121 zł w 2022 roku.
• 277 943 zł w 2021 roku.
• -40 685 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji "alert media communications wynosi 3 106 830 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
618 709 zł a 8 098 643 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -58 385 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 3 106 830 zł w 2022 roku.
• 3 542 986 zł w 2021 roku.
• 1 740 192 zł w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów "alert media communications wyniosła 1 276 931 zł.
a
ktywa trwałe to 24 464 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 252 467 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 276 931 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 824 946 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 451 986 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 30 066 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 276 931 zł w 2022 roku.
• 1 059 987 zł w 2021 roku.
• 919 127 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 6%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 10%.
Marża operacyjna wyniosła 3%.
Marża netto wyniosła 3%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -21 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.7 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania "alert media communications wyniosły 451 986 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 276 931 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 35%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -79 297 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 451 986 zł w 2022 roku
• 316 162 zł w 2021 roku
• 454 245 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 35% w 2022 roku
• 30% w 2021 roku
• 49% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja "alert media communications wykazała przychody na poziomie 3 239 457 zł.
Organizacja zarobiła 96 696 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 14 575 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 82 121 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 15% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -3477 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 14 575 zł w 2022 roku
• 15 983 zł w 2021 roku
• 613 zł w 2020 roku
Organizacja "alert media communications wykazała zysk netto większy niż 70% organizacji z branży "Stosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja".
Organizacja wykazała przychód większy niż 86% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 83% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 49% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 42% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 42% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 53% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 43% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 80% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.3%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 70% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 86% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 83% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 49% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 42% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 42% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 53% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 43% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 80% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 wynosił on 0.3%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Łaszyn Adam
posiada 80 udziałów, które stanowią 80% firmy.