Instalacja i konfiguracja telewizorów hotelowych (Samsung, LG, Philips)
Projektowanie i instalacja systemów Digital Signage
Realizacja systemów AV w salach konferencyjnych
Projektowanie oraz montaż infrastruktury telewizyjnej i sieciowej
Sprzedaż i instalacja systemów telewizji hotelowej IPTV (Otrum, Samsung Lynk Cloud, LG ProCentric)
Ferrum Media to wiodący serwis przemysłowy w Polsce i globalny dostawca nowoczesnych urządzeń oraz rozwiązań z zakresu telewizji hotelowej, kamer IP i Internetu w hotelach. Firma jest uznanym certyfikowanym dystrybutorem marki Otrum, której produkty pomagają klientom czerpać pełnię korzyści z multimedialnego świata rozrywki. Ferrum Media oferuje kompleksowe usługi związane z instalacją, konfiguracją oraz sprzedażą telewizorów hotelowych czołowych marek, takich jak Samsung, LG i Philips, co pozwala hotelom dostarczyć gościom najwyższej jakości rozrywkę.Firma specjalizuje się również w projektowaniu i instalacji systemów Digital Signage, które umożliwiają hotelom efektywne komunikowanie się z gośćmi, prezentując oferty gastronomiczne, atrakcje turystyczne oraz informacje o wydarzeniach. Kolejnym obszarem działalności jest projektowanie i montaż systemów AV w salach konferencyjnych, co pozwala na profesjonalne przeprowadzanie spotkań biznesowych i konferencji, poprzez dostarczenie sprzętu audio-wideo i zaawansowanej technologii.W zakresie infrastruktury telewizyjnej i sieciowej, Ferrum Media oferuje kompleksowe rozwiązania, w tym anteny, wzmacniacze, okablowanie, stacje czołowe oraz systemy LAN i Wi-Fi, które zapewniają niezawodne działanie zarówno telewizji, jak i sieci w hotelach. Firma dostarcza również zaawansowane systemy telewizji hotelowej IPTV, takie jak Otrum, Samsung Lynk Cloud i LG ProCentric, które spełniają wymagania największych sieci hotelowych na świecie, takich jak Marriott, Radisson czy Hyatt. Dzięki ich rozwiązaniom hotele mogą zapewnić swoim gościom pełen komfort i rozrywkę na najwyższym poziomie.Ferrum Media realizowała swoje projekty w prestiżowych lokalizacjach, oferując wysoką jakość usług, innowacyjne rozwiązania oraz solidne wykonawstwo. Ich sukcesy i realizacje są dowodem ich profesjonalizmu i zaangażowania w dostarczanie najlepszych usług dla branży hotelarskiej.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Ferrum Media osiągnęła 14 530 692 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 14 525 626 zł. Pozostałe przychody to 5065 zł.
Całkowite koszty wyniosły 13 797 692 zł.
Zysk netto wyniósł 727 934 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 4 843 564 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 14 530 692 zł w 2024 roku.
• 8 802 952 zł w 2023 roku.
• 5 870 247 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 242 645 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 727 934 zł w 2024 roku.
• 190 719 zł w 2023 roku.
• 103 626 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Ferrum Media wynosi 914 tys. zł.
EBITDA Ferrum Media wynosi 914 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Ferrum Media wynosi 13 373 073 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
774 210 zł a 36 326 729 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 4 455 191 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 13 373 073 zł w 2024 roku.
• 6 859 771 zł w 2023 roku.
• 4 413 223 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Ferrum Media wynosi 0,23%. To oznacza, że firma ma szansę 0,23% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,068% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,23% w 2024 roku.
• 0,28% w 2023 roku.
• 0,28% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Ferrum Media charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 8051
zł.
Koszty operacyjne Ferrum Media wyniosły 13 611 639
zł.
Wynagrodzenia stanowią 0%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
2684 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 8051 zł w 2024 roku
• 75 948 zł w 2023 roku
• 30 000 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
0 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2024 roku
•
1% w 2023 roku
•
1% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Ferrum Media wyniosła 3 908 234 zł.
a
ktywa obrotowe to 3 908 234 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 3 908 234 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 032 280 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 2 875 954 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 1 299 411 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 3 908 234 zł w 2024 roku.
• 3 838 433 zł w 2023 roku.
• 2 716 851 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 19%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 71%.
Marża operacyjna wyniosła 6%.
Marża netto wyniosła 5%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 23.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.7 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Ferrum Media wyniosły 2 875 954 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 3 908 234 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 74%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 958 651 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 2 875 954 zł w 2024 roku
• 3 534 088 zł w 2023 roku
• 2 603 225 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 24.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 74% w 2024 roku
• 92% w 2023 roku
• 96% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Ferrum Media wykazała przychody na poziomie 14 530 692 zł.
Organizacja zarobiła 909 469 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 181 535 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 727 934 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 20% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 60 512 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 181 535 zł w 2024 roku
• 25 106 zł w 2023 roku
• 13 750 zł w 2022 roku