NIELSEN MEDIA SERVICES POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000820182
NIP
5272915437
REGON
385145734

Podsumowanie

aktywa
50,2 mln
przychód
65,4 mln
zysk
-2,3 mln
wartość firmy
53,2 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. BURAKOWSKA, 14
Kod pocztowy
01-066
Rejestracja
2019-12-19
Rozpoczęcie działalności
2019-12-19
Kapitał zakładowy
5100,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO, CZŁONEK ZARZĄDU MA PRAWO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI SAMODZIELNIE. W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO, DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE Z INNYM CZŁONKIEM ZARZĄDU LUB Z PROKURENTEM.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Nielsen media services poland osiągnęła 65 348 974 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 65 327 996 zł. Pozostałe przychody to 20 978 zł.
Całkowite koszty wyniosły 67 666 617 zł.
Strata netto wyniosła 2 338 622 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 21 782 991 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 65 348 974 zł w 2022 roku.
• 55 212 266 zł w 2021 roku.
• 19 811 394 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -779 541 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -2 338 622 zł w 2022 roku.
• 1 288 702 zł w 2021 roku.
• -441 311 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Nielsen media services poland wynosi 53 186 568 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 163 372 434 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 17 727 606 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 53 186 568 zł w 2022 roku.
• 53 337 535 zł w 2021 roku.
• 23 615 622 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Nielsen media services poland wyniosła 50 208 307 zł.
a
ktywa trwałe to 23 076 523 zł.
a
ktywa obrotowe to 27 131 784 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 50 208 307 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 12 827 448 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 37 380 860 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 16 734 436 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 50 208 307 zł w 2022 roku.
• 26 427 217 zł w 2021 roku.
• 23 285 075 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -5%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -18%.
Marża operacyjna wyniosła -2%.
Marża netto wyniosła -4%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -6.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.2 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Nielsen media services poland wyniosły 37 380 860 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 50 208 307 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 74%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 12 460 287 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 37 380 860 zł w 2022 roku
• 11 261 148 zł w 2021 roku
• 9 407 707 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 24.8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 74% w 2022 roku
• 43% w 2021 roku
• 40% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Nielsen media services poland wykazała przychody na poziomie 65 348 974 zł.
Organizacja zarobiła -2 246 647 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 91 975 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -2 338 622 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -4% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 30 658 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 91 975 zł w 2022 roku
• 661 917 zł w 2021 roku
• 492 931 zł w 2020 roku

Organizacja Nielsen media services poland wykazała zysk netto większy niż 0% organizacji z branży "Pozostałe badania i analizy techniczne".
Organizacja wykazała przychód większy niż 99% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 99% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 81% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 24% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 26% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 24% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 13% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 91% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 2%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 99% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 99% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 81% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 24% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 26% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 24% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 13% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 91% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 2%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Agb Nielsen Media Research B.v. posiada 102 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 01.09.2020 jest Agb Nielsen Media Research B.v. kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 02.06.2020 do 01.09.2020 był Agb Nielsen Media Research B.v. kontrolując 100% udziałów.
W okresie od 19.12.2019 do 02.06.2020 najwięcej udziałów posiadał Vistra Shelf Companies . Jego udziały w tym czasie wynosiły 100%.

Podobne organizacje do NIELSEN MEDIA SERVICES POLAND