RIVER WOOD MARKETING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA KRS
0000801531
NIP
7831683318
REGON
301963228

Podsumowanie

aktywa
234 tys.
przychód
888 tys.
zysk
-64 tys.
wartość firmy
675 tys.
Podstawowe info
Województwo
WIELKOPOLSKIE
Miejscowość
POZNAŃ
Adres
UL. SAPERSKA, 42C
Kod pocztowy
61-494
Rejestracja
2019-09-02
Rozpoczęcie działalności
2019-09-02
Organ reprezentujący
WSPÓLNICY REPREZENTUJĄCY SPÓŁKĘ
Forma prawna
SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY POZNAŃ - NOWE MIASTO I WILDA W POZNANIU, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
PRAWO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI PRZYSŁUGUJE WYŁĄCZNIE KOMPLEMENTARIUSZOWI.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja River wood marketing osiągnęła 888 437 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 885 496 zł. Pozostałe przychody to 2942 zł.
Całkowite koszty wyniosły 949 044 zł.
Strata netto wyniosła 63 548 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -363 882 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 888 437 zł w 2023 roku.
• 1 633 495 zł w 2022 roku.
• 2 553 215 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -34 603 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -63 548 zł w 2023 roku.
• -55 420 zł w 2022 roku.
• 442 049 zł w 2021 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji River wood marketing wynosi 674 689 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 2 221 094 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -332 023 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 674 689 zł w 2023 roku.
• 1 468 405 zł w 2022 roku.
• 4 005 835 zł w 2021 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów River wood marketing wyniosła 233 955 zł.
a
ktywa obrotowe to 233 955 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 233 955 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 109 864 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 124 091 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -255 330 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 233 955 zł w 2023 roku.
• 934 166 zł w 2022 roku.
• 1 092 729 zł w 2021 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -27%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -58%.
Marża operacyjna wyniosła 10%.
Marża netto wyniosła -7%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -6.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -29.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.2 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania River wood marketing wyniosły 124 091 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 233 955 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 53%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -252 846 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 124 091 zł w 2023 roku
• 428 289 zł w 2022 roku
• 378 734 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 7.8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 53% w 2023 roku
• 46% w 2022 roku
• 35% w 2021 roku

Podatek dochodowy

Organizacja River wood marketing wykazała przychody na poziomie 888 437 zł.
Organizacja zarobiła -58 707 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 4841 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -63 548 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -8% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -4705 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 4841 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 10 118 zł w 2021 roku

Organizacja River wood marketing wykazała zysk netto większy niż 8% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 63% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 57% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 66% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 19% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 61% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 15% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 8% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 65% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.03%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 8% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 63% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 57% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był wyższy niż 66% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 19% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była wyższa niż 61% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 15% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 8% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 65% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2023 wynosił on 0.03%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki