SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W ZAKRESIE PRAW I OBOWIĄZKÓW MAJĄTKOWYCH, NIEMAJĄTKOWYCH ORAZ PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIONY JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY SAMODZIELNIE.
Kabardini to dynamiczny sklep internetowy, który oferuje szeroki asortyment praktycznych akcesoriów do domu oraz funkcjonalnych elementów wyposażenia ogrodu. Marka wyróżnia się na tle konkurencji dzięki różnorodności produktów, które spełniają różnorodne potrzeby klientów w każdym wieku. Szerokie portfolio obejmuje nie tylko artykuły do domu, takie jak dekoracje i sprzęt kuchenny, ale również kompleksowe wyposażenie ogrodowe, akcesoria sportowe, produkty dla dzieci oraz asortyment dla zwierząt. Kabardini kładzie duży nacisk na atrakcyjne ceny i szybką wysyłkę, co czyni zakupy w tym sklepie nie tylko komfortowymi, ale i przyjemnymi. Sklep jest ukierunkowany zarówno na codziennych użytkowników, jak i pasjonatów outdoorowych, oferując m.in. akcesoria rowerowe oraz produkty związane z turystyką. W asortymencie znajdują się również artykuły ekologiczne, co odpowiada na wzrastającą świadomość ekologiczną konsumentów. Każdy klient może liczyć na fachową pomoc w wyborze odpowiednich produktów oraz łatwą i bezproblemową realizację zamówienia.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Pos-Marketing osiągnęła 762 264 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 762 264 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 749 906 zł.
Zysk netto wyniósł 12 358 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 86 054 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 762 264 zł w 2024 roku.
• 858 005 zł w 2023 roku.
• 737 360 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -1165 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 12 358 zł w 2024 roku.
• 10 918 zł w 2023 roku.
• -29 188 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Pos-Marketing wynosi 20 tys. zł.
EBITDA Pos-Marketing wynosi 20 tys. zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
647 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 19 733 zł w
2024 roku.
• 14 675 zł w
2023 roku.
• -28 644 zł w
2022 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBITDA wynosi
647 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 19 733 zł w
2024 roku.
• 14 843 zł w
2023 roku.
• -27 837 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Pos-Marketing wynosi 657 468 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
99 858 zł a 1 905 660 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 64 240 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 657 468 zł w 2024 roku.
• 706 263 zł w 2023 roku.
• 573 975 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Pos-Marketing wynosi 0,03%. To oznacza, że firma ma szansę 0,03% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,001% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,03% w 2024 roku.
• 0,05% w 2023 roku.
• 0,06% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Pos-Marketing charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 192 330
zł.
Koszty operacyjne Pos-Marketing wyniosły 742 531
zł.
Wynagrodzenia stanowią 26%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
25 915 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 192 330 zł w 2024 roku
• 140 842 zł w 2023 roku
• 113 023 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
2.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
26% w 2024 roku
•
17% w 2023 roku
•
15% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Pos-Marketing wyniosła 260 158 zł.
a
ktywa obrotowe to 260 158 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 260 158 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 133 144 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 127 013 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 21 030 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 260 158 zł w 2024 roku.
• 205 138 zł w 2023 roku.
• 236 796 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 5%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 9%.
Marża operacyjna wyniosła 3%.
Marża netto wyniosła 2%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -10.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.6 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Pos-Marketing wyniosły 127 013 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 260 158 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 49%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 5654 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 127 013 zł w 2024 roku
• 84 352 zł w 2023 roku
• 126 928 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 49% w 2024 roku
• 41% w 2023 roku
• 54% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Pos-Marketing wykazała przychody na poziomie 762 264 zł.
Organizacja zarobiła 14 116 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 1758 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 12 358 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 12% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -268 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 1758 zł w 2024 roku
• 3259 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku