PROMO PRINT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000783798
NIP
1132885361
REGON
360808921

Podsumowanie

aktywa
294 tys.
przychód
1,3 mln
zysk
32 tys.
wartość firmy
1,1 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. ZWYCIĘZCÓW, 4D
Kod pocztowy
03-941
Rejestracja
2019-04-30
Rozpoczęcie działalności
2015-02-18
Kapitał zakładowy
23000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
www.promo-print.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI POWOŁANY JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Promo print osiągnęła 1 270 991 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 270 741 zł. Pozostałe przychody to 250 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 239 131 zł.
Zysk netto wyniósł 31 610 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 317 748 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 270 991 zł w 2022 roku.
• 956 158 zł w 2021 roku.
• 793 204 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 7902 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 31 610 zł w 2022 roku.
• -2729 zł w 2021 roku.
• 20 552 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Promo print wynosi 1 070 397 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 96 631 zł a 3 177 478 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 267 599 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 070 397 zł w 2022 roku.
• 710 362 zł w 2021 roku.
• 685 981 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Promo print wyniosła 293 801 zł.
a
ktywa trwałe to 83 543 zł.
a
ktywa obrotowe to 210 259 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 293 801 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 128 841 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 164 960 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 73 450 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 293 801 zł w 2022 roku.
• 193 330 zł w 2021 roku.
• 300 906 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 11%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 25%.
Marża operacyjna wyniosła 3%.
Marża netto wyniosła 2%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.9 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.6 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Promo print wyniosły 164 960 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 293 801 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 56%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 41 240 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 164 960 zł w 2022 roku
• 96 098 zł w 2021 roku
• 200 946 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 56% w 2022 roku
• 50% w 2021 roku
• 67% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Promo print wykazała przychody na poziomie 1 270 991 zł.
Organizacja zarobiła 42 726 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 11 116 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 31 610 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 26% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 2779 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 11 116 zł w 2022 roku
• 585 zł w 2021 roku
• 8072 zł w 2020 roku

Organizacja Promo print wykazała zysk netto większy niż 51% organizacji z branży "Pozostałe drukowanie".
Organizacja wykazała przychód większy niż 47% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 35% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 60% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 44% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 44% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 64% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 64% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 63% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.008%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 51% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 47% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 35% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 60% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 44% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 44% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 64% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 64% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 63% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.008%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Przyborek Szymon posiada 230 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Stępień Jakub posiada 230 udziałów, które stanowią 50% firmy.