MARKET PROMO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000778547
NIP
1132995641
REGON
382903513

Podsumowanie

aktywa
45 tys.
przychód
160 tys.
zysk
9 tys.
wartość firmy
167 tys.
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. CHODAKOWSKA, 53/57
Kod pocztowy
03-816
Rejestracja
2019-03-25
Rozpoczęcie działalności
2019-03-25
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ ZAGRANICZNA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST UPOWAŻNIONY KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Market promo osiągnęła 159 758 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 159 739 zł. Pozostałe przychody to 19 zł.
Całkowite koszty wyniosły 150 895 zł.
Zysk netto wyniósł 8844 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 31 952 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 159 758 zł w 2023 roku.
• 122 857 zł w 2022 roku.
• 68 718 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 1769 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 8844 zł w 2023 roku.
• 12 497 zł w 2022 roku.
• 20 415 zł w 2021 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Market promo wynosi 167 113 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 25 234 zł a 399 394 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 33 423 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 167 113 zł w 2023 roku.
• 150 492 zł w 2022 roku.
• 136 700 zł w 2021 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Market promo wyniosła 45 129 zł.
a
ktywa obrotowe to 45 129 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 45 129 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 33 645 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 11 484 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 9026 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 45 129 zł w 2023 roku.
• 49 374 zł w 2022 roku.
• 42 834 zł w 2021 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 20%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 26%.
Marża operacyjna wyniosła 7%.
Marża netto wyniosła 6%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.1 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Market promo wyniosły 11 484 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 45 129 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 25%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 2297 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 11 484 zł w 2023 roku
• 24 573 zł w 2022 roku
• 30 529 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 25% w 2023 roku
• 50% w 2022 roku
• 71% w 2021 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Market promo wykazała przychody na poziomie 159 758 zł.
Organizacja zarobiła 9750 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 906 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 8844 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 181 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 906 zł w 2023 roku
• 1277 zł w 2022 roku
• 1965 zł w 2021 roku

Organizacja Market promo wykazała zysk netto większy niż 50% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 38% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 32% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 45% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 52% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 55% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 63% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 53% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 52% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.003%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 50% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 38% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 32% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był wyższy niż 45% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 52% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 55% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 63% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 53% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 52% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2023 wynosił on 0.003%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Grecu Valeriu posiada 95 udziałów, które stanowią 95% firmy.
Największym udziałowcem od 24.02.2020 jest Grecu Valeriu kontrolujący 95% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 25.03.2019 do 24.02.2020 był Grecu Valeriu kontrolując 95% udziałów.