SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI UPOWAŻNIENI SĄ: 1) W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO - PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE 2) W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO - KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE W SKŁAD PIERWSZEGO ZARZĄDU ZOSTAŁA POWOŁANA MIROSŁAWA DANUTA WANIOREK JAKO PREZES ZARZĄDU
Organizacja Clarx Marketing Communications osiągnęła 229 250 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 229 250 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 234 014 zł.
Strata netto wyniosła 4764 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 32 750 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 229 250 zł w 2024 roku.
• 168 000 zł w 2023 roku.
• 221 500 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -681 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -4764 zł w 2024 roku.
• -1170 zł w 2023 roku.
• 12 542 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Clarx Marketing Communications wynosi -5 tys. zł.
EBITDA Clarx Marketing Communications wynosi 9 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Clarx Marketing Communications wynosi 159 883 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 573 125 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 22 840 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 159 883 zł w 2024 roku.
• 122 623 zł w 2023 roku.
• 209 337 zł w 2022 roku.
Ryzyko zamknięcia
Ryzyko zamknięcia działalności dla organizacji Clarx Marketing Communications wynosi 1,83%. To oznacza, że firma ma szansę 1,83% na zakończenie działalności w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Niskie ryzyko zamknięcia wskazuje na stabilną pozycję finansową i operacyjną organizacji.
Ryzyko zamknięcia działalności
maleje w czasie. Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi 0,101% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko zamknięcia wynosiło:
• 1,83% w 2024 roku.
• 1,83% w 2023 roku.
• 1,83% w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Clarx Marketing Communications wynosi 0,03%. To oznacza, że firma ma szansę 0,03% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje w czasie. Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi 0,004% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,03% w 2024 roku.
• 0,03% w 2023 roku.
• 0,02% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Clarx Marketing Communications charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności i zamknięcia działalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
poprawił się o 2 poziomy w ciągu 7 lat.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Kredyt kupiecki
Standardowy kredyt kupiecki dla Clarx Marketing Communications wynosi 3 tys. zł.
Bezpieczny poziom kredytu kupieckiego to 0 zł.
Maksymalny dopuszczalny kredyt kupiecki to 9 tys. zł.
Przedział standardowego kredytu mieści się między 0 zł a 9 tys. zł.
Standardowy kredyt kupiecki
wzrasta w czasie. Przeciętna zmiana wzrostowa wynosi
0 tys. zł rocznie.
Standardowy kredyt kupiecki
w ostatnich latach wynosił:
• 3 tys. zł w 2024 roku.
• 2 tys. zł w 2023 roku.
• 3 tys. zł w 2022 roku.
Bezpieczny poziom kredytu wynosił:
• 0 zł w 2024 roku.
• 0 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Maksymalny kredyt wynosił:
• 9 tys. zł w 2024 roku.
• 7 tys. zł w 2023 roku.
• 9 tys. zł w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 114 000
zł.
Koszty operacyjne Clarx Marketing Communications wyniosły 234 014
zł.
Wynagrodzenia stanowią 49%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
16 286 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 114 000 zł w 2024 roku
• 114 000 zł w 2023 roku
• 84 000 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
49% w 2024 roku
•
67% w 2023 roku
•
41% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Clarx Marketing Communications wyniosła 25 401 zł.
a
ktywa trwałe to 497 zł.
a
ktywa obrotowe to 24 904 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 25 401 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 9400 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 16 001 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 3629 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 25 401 zł w 2024 roku.
• 32 903 zł w 2023 roku.
• 60 868 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -19%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -51%.
Marża operacyjna wyniosła -2%.
Marża netto wyniosła -2%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -7.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.3 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Clarx Marketing Communications wyniosły 16 001 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 25 401 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 63%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 2286 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 16 001 zł w 2024 roku
• 18 739 zł w 2023 roku
• 45 535 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 63% w 2024 roku
• 57% w 2023 roku
• 75% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Clarx Marketing Communications wykazała przychody na poziomie 229 250 zł.
Organizacja zarobiła -4764 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -4764 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 1921 zł w 2022 roku