CLARX MARKETING COMMUNICATIONS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000691990
NIP
5223099268
REGON
368151231

Podsumowanie

aktywa
61 tys.
przychód
222 tys.
zysk
13 tys.
wartość firmy
209 tys.
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. ADAMA MICKIEWICZA, 16
Kod pocztowy
01-517
Rejestracja
2017-08-29
Rozpoczęcie działalności
2017-08-29
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI UPOWAŻNIENI SĄ: 1) W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO - PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE 2) W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO - KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE W SKŁAD PIERWSZEGO ZARZĄDU ZOSTAŁA POWOŁANA MIROSŁAWA DANUTA WANIOREK JAKO PREZES ZARZĄDU

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Clarx marketing communications osiągnęła 221 500 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 221 500 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 208 958 zł.
Zysk netto wyniósł 12 542 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 44 300 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 221 500 zł w 2022 roku.
• 390 000 zł w 2021 roku.
• 344 400 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 2508 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 12 542 zł w 2022 roku.
• 57 725 zł w 2021 roku.
• -14 659 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Clarx marketing communications wynosi 209 337 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 11 500 zł a 553 751 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 41 867 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 209 337 zł w 2022 roku.
• 492 994 zł w 2021 roku.
• 229 600 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Clarx marketing communications wyniosła 60 868 zł.
a
ktywa trwałe to 29 316 zł.
a
ktywa obrotowe to 31 552 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 60 868 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 15 334 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 45 535 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 12 174 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 60 868 zł w 2022 roku.
• 67 587 zł w 2021 roku.
• 284 723 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 21%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 82%.
Marża operacyjna wyniosła 7%.
Marża netto wyniosła 6%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 16.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.1 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Clarx marketing communications wyniosły 45 535 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 60 868 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 75%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 9107 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 45 535 zł w 2022 roku
• 64 796 zł w 2021 roku
• 339 657 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 75% w 2022 roku
• 96% w 2021 roku
• 119% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Clarx marketing communications wykazała przychody na poziomie 221 500 zł.
Organizacja zarobiła 14 463 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 1921 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 12 542 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 13% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 384 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 1921 zł w 2022 roku
• 2030 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Clarx marketing communications wykazała zysk netto większy niż 55% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 44% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 35% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 71% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 55% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 55% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 68% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 79% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 60% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0009%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 55% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 44% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 35% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 71% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 55% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 55% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 68% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 79% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 60% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.0009%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Misiecka Nadia posiada 95 udziałów, które stanowią 95% firmy.
Największym udziałowcem od 30.03.2022 jest Misiecka Nadia kontrolujący 95% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 31.01.2018 do 30.03.2022 była Waniorek Mirosława kontrolująca 95% udziałów.
W okresie od 29.08.2017 do 31.01.2018 najwięcej udziałów posiadała Waniorek Mirosława . Jej udziały w tym czasie wynosiły 100%.