"KORPORACJA PROMOCJI BIZNESU" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000147899
NIP
9521784919
REGON
010595899

Podsumowanie

aktywa
51 tys.
przychód
183 tys.
zysk
15 tys.
wartość firmy
183 tys.
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
KOMPASOWA, 3
Kod pocztowy
04-048
Rejestracja
2003-01-17
Rozpoczęcie działalności
1992-07-06
Kapitał zakładowy
50000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
PREZES ZARZĄDU JEDNOOSOBOWO LUB DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE ALBO PROKURENT SAMODZIELNIE

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja "korporacja promocji biznesu" osiągnęła 182 607 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 182 607 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 167 866 zł.
Zysk netto wyniósł 14 741 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -22 394 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 182 607 zł w 2022 roku.
• 184 762 zł w 2021 roku.
• 141 562 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -300 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 14 741 zł w 2022 roku.
• -79 254 zł w 2021 roku.
• -35 214 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji "korporacja promocji biznesu" wynosi 182 631 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 1930 zł a 456 518 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -25 484 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 182 631 zł w 2022 roku.
• 123 175 zł w 2021 roku.
• 144 690 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów "korporacja promocji biznesu" wyniosła 51 098 zł.
a
ktywa trwałe to 12 400 zł.
a
ktywa obrotowe to 38 698 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 51 098 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 2573 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 48 525 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -6610 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 51 098 zł w 2022 roku.
• 63 082 zł w 2021 roku.
• 129 894 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 29%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 573%.
Marża operacyjna wyniosła 8%.
Marża netto wyniosła 8%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 91.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.5 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania "korporacja promocji biznesu" wyniosły 48 525 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 51 098 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 95%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 5862 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 48 525 zł w 2022 roku
• 75 250 zł w 2021 roku
• 62 807 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 13.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 95% w 2022 roku
• 119% w 2021 roku
• 48% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja "korporacja promocji biznesu" wykazała przychody na poziomie 182 607 zł.
Organizacja zarobiła 14 741 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 14 741 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja "korporacja promocji biznesu" wykazała zysk netto większy niż 57% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 41% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 33% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 80% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 61% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 59% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 74% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 99% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0007%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 57% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 41% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 33% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 80% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 61% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 59% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 74% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 99% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.0007%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Konwerski Ryszard posiada 94 udziałów, które stanowią 94% firmy.