"CRAFT MEDIA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000768683
NIP
6612377696
REGON
382422914

Podsumowanie

aktywa
905 tys.
przychód
2,6 mln
zysk
32 tys.
wartość firmy
2,1 mln
Podstawowe info
Województwo
ŚWIĘTOKRZYSKIE
Miejscowość
BAŁTÓW
Adres
, 7
Kod pocztowy
27-423
Rejestracja
2019-01-28
Rozpoczęcie działalności
2019-01-28
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W KIELCACH, X WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIONY JEST: A) W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO - PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE; B) W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO - DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE LUB CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja "craft media" osiągnęła 2 620 273 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 562 523 zł. Pozostałe przychody to 57 750 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 530 893 zł.
Zysk netto wyniósł 31 630 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 655 068 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 620 273 zł w 2022 roku.
• 1 293 552 zł w 2021 roku.
• 911 628 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 7908 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 31 630 zł w 2022 roku.
• 125 976 zł w 2021 roku.
• 196 447 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji "craft media" wynosi 2 124 999 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 251 629 zł a 6 550 683 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 531 250 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 124 999 zł w 2022 roku.
• 1 591 832 zł w 2021 roku.
• 1 522 386 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów "craft media" wyniosła 905 060 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 223 136 zł.
a
ktywa obrotowe to 681 924 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 905 060 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 335 505 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 569 554 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 226 265 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 905 060 zł w 2022 roku.
• 453 509 zł w 2021 roku.
• 320 518 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 3%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 9%.
Marża operacyjna wyniosła 1%.
Marża netto wyniosła 1%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.3 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania "craft media" wyniosły 569 554 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 905 060 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 63%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 142 389 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 569 554 zł w 2022 roku
• 152 762 zł w 2021 roku
• 148 721 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 63% w 2022 roku
• 34% w 2021 roku
• 46% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja "craft media" wykazała przychody na poziomie 2 620 273 zł.
Organizacja zarobiła 34 758 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 3128 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 31 630 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 782 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 3128 zł w 2022 roku
• 12 558 zł w 2021 roku
• 1743 zł w 2020 roku

Organizacja "craft media" wykazała zysk netto większy niż 62% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 81% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 78% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 64% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 39% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 38% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 48% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 42% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 64% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.01%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 62% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 81% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 78% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 64% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 39% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 38% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 48% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 42% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 64% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.01%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Lichota Śmigiel Blanka posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Śmigiel Piotr posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.