SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI I PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIONY JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE ORAZ PROKURENT SAMODZIELNIE. W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO SPÓŁKĘ REPREZENTUJE PREZES ZARZĄDU
Organizacja Strategie Reklamy osiągnęła 392 447 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 392 447 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 290 035 zł.
Zysk netto wyniósł 102 413 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 65 408 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 392 447 zł w 2023 roku.
• 368 181 zł w 2022 roku.
• 244 178 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 17 069 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 102 413 zł w 2023 roku.
• 75 262 zł w 2022 roku.
• 37 195 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Strategie Reklamy wynosi 113 tys. zł.
EBITDA Strategie Reklamy wynosi 113 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Strategie Reklamy wynosi 852 478 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
181 195 zł a 1 433 780 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 142 080 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 852 478 zł w 2023 roku.
• 650 888 zł w 2022 roku.
• 359 505 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Strategie Reklamy wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,006% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2023 roku.
• 0,02% w 2022 roku.
• 0,03% w 2021 roku.
Wiarygodność firmy
Strategie Reklamy charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 1596
zł.
Koszty operacyjne Strategie Reklamy wyniosły 279 099
zł.
Wynagrodzenia stanowią 1%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
266 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 1596 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
0.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
1% w 2023 roku
•
0% w 2022 roku
•
0% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Strategie Reklamy wyniosła 328 347 zł.
a
ktywa obrotowe to 328 347 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 328 347 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 241 593 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 86 754 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 54 724 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 328 347 zł w 2023 roku.
• 179 993 zł w 2022 roku.
• 153 115 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 31%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 42%.
Marża operacyjna wyniosła 29%.
Marża netto wyniosła 26%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.8 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.3 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Strategie Reklamy wyniosły 86 754 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 328 347 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 26%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 14 459 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 86 754 zł w 2023 roku
• 40 812 zł w 2022 roku
• 89 197 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 26% w 2023 roku
• 23% w 2022 roku
• 58% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Strategie Reklamy wykazała przychody na poziomie 392 447 zł.
Organizacja zarobiła 112 716 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 10 303 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 102 413 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 1717 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 10 303 zł w 2023 roku
• 4222 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku